Ko vpišeš v CV 19 neko adreso (ki ni enaka 0) se hitrost lokomotive odziva na tej adresi in voziš v spregi. Ko nočeš voziti več v spregi v CV 19 vpišeš 0 in hitrost spet upravljaš z originalno adreso (z obema adresama hkrati pa lokomotive ne moreš upravljati, kar je logično). Consist adreso lahko programiraš tudi v načinu programiranja na glavni progi ("on the main"), pri čemer za programiranje uprabiš njeno osnovno adreso.
Dodatno pa lahko s CVjema 21 in 22 določiš, katere funkcije F0..12 boš spreminjal s consist adreso (CV 19), katere pa z osnovno. Na ta način lahko skombiniraš pravilno obnašanje luči in podobno.
Vse skupaj je zelo preprosto. Če se dekoder ne obnaša, kot je opisano, bodisi ni narejen v skadu s standardom ali pa je pokvarjen.
l.p. Uroš
P.S. Jure, ne bi se strinjal, da je CV 19 namenjen "trajnemu" spenjanju - če imaš centralo, ki omogoča programiranje na glavni progi, ga lahko vedno preprogramiraš. Nekatere centrale podpirajo "transparentno" programiranje CV19 - uporabnik postavi consist podobno kot pri Digitraxu in mu ni treba vedeti, kaj točno je treba sprogramirati - centrala poskrbi za pravilno programiraje CV19 na pravem dekodeju. Ampak če tega nimaš, moraš CV 19, 21 in 22 programirati na roke, kar je nerodno in zamudno, ampak za marsikoga edino možno.
Digitraxov "Universal consisting", ki ga ti opisuješ v drugem odstavku, je pa res lokalna Digitraxova fora, tako da je vprašanje ali to večini naših kolegov kaj dosti pomaga.
AnejTS napisal/-a:Mal pregledujem CV 19 in se mi zdi da to ni neka pametna rešitev, če želiš voziti v spregi in potem sprego odklopiti.
Ker kolk sem sprobal, če CV 19 prestaviš na neko številko se ti povem na navadno številko neodziva.
Torej pomeni da je CV 19 uporabljen samo za lokomotive, ki so spete vedno skupaj?