Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Zanima me, ali bo ta park odprt tudi za javnost, ali bo samo za povabljene?
Na Geopediji se že vidijo obrisi.
Še naprej s tako vnemo.
Lep pozdrav, Peter
Na Geopediji se že vidijo obrisi.
Še naprej s tako vnemo.
Lep pozdrav, Peter
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
vsekakor, da tudi za javnost saj drugače se sploh nebi splačalo tega delat...mislim in želim si, da bi se voženj udeleževalo čimveč ne samo ljubiteljev temveč tudi mladih, da bi spoznali kako sploh delujejo pravi parni stroji, ker verjamem, da jih večina v živo sploh še ni videla....
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Iz železniškega muzeja
17. avgust 2011:
17. avgust 2011:
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Zdravo!
Zadeva zgleda super.
Prosim za podatek koliko bodo znašali radiji na napravi v izdelavi in kakšni so minimalni radiji, ki bi še bili sprejemljivi.
Hvala!
Zadeva zgleda super.
Prosim za podatek koliko bodo znašali radiji na napravi v izdelavi in kakšni so minimalni radiji, ki bi še bili sprejemljivi.
Hvala!
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Železnica 7 1/4 cole v Železniškem muzeju v Ljubljani je zgrajena do prve faze, ki vključuje oval cca 120m dolžine in dve kretnici. Trenutno je zgrajena z minimalnim radijem 7m in zaenkrat zadošča načrtuje pa se razširitev z večjimi radiji in dodatno tretjo tirnico za vozila 5col.barabek napisal/-a:Zdravo!
Zadeva zgleda super.
Prosim za podatek koliko bodo znašali radiji na napravi v izdelavi in kakšni so minimalni radiji, ki bi še bili sprejemljivi.
Hvala!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 946
- Pridružen: 24.03.2008, 17:12
- Kraj: Ljubljana
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Iz zanesljivih virov sem izvedel, da obstaja še nekaj novejših fotografij.vagoncek napisal/-a:škarpa, zatravitev ojačana z mrežo, spodaj ribnik...za vse je poskrbljeno...to kar se vidi so groba dela sploh še ni nič dokončanega...
Prav rad bi jih videl!
Sebastian
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Poletna muzejska noč 2012
Železniški muzej SŽ, 16. junij 2012:
foto: Planet 1830
Železniški muzej SŽ, 16. junij 2012:
foto: Planet 1830
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
čisto prava proga
Takole izgleda resnično kvalitetna in lepa proga tirne širine 7 1/4 cole z vpletenim tirom tirne širine 5 col.
foto: Planet 1830
Takole izgleda resnično kvalitetna in lepa proga tirne širine 7 1/4 cole z vpletenim tirom tirne širine 5 col.
foto: Planet 1830
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Še en poskus da se izdela "prava lokomotiva" na tiru 7"1/4.
Rezultat je da je kabina normalne velikosti v kateri je dovolj prostora, da se lahko vozi odrasli človek.
Prevzeto od:
http://www.discoverlivesteam.com/magazine/199/index.htm
Pogled iz kabine je fantastičan.
Rezultat je da je kabina normalne velikosti v kateri je dovolj prostora, da se lahko vozi odrasli človek.
Prevzeto od:
http://www.discoverlivesteam.com/magazine/199/index.htm
Pogled iz kabine je fantastičan.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Mene pa zanima, s čim se kuri vrtna parna lokomotiva. Kakšen je parni tlak v kotlu, premer pogonskih koles, dimenzije parnega stroja.... Pač, osnovni podatki o lokomotivi, iz katerih bi lahko dalo izračunati njene vlečne karakteristike.
preglednik
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Vrtna parna lokomotiva se običajno kuri s premogom ali bukova drva lahko pa tudi s plinom.preglednik napisal/-a:Mene pa zanima, s čim se kuri vrtna parna lokomotiva. Kakšen je parni tlak v kotlu, premer pogonskih koles, dimenzije parnega stroja.... Pač, osnovni podatki o lokomotivi, iz katerih bi lahko dalo izračunati njene vlečne karakteristike.
Tlak v kotlu je do 8barov, kolikor je običajno dovoljeno za take, ki vozijo tudi otroke in odrasle, jaz pa vozim običajno med 4 in 5 bari, brez vagonov tudi manj, volumen kotla je 20 litrov, premer koles 140mm, premer bata 45mm....
Vlečne karakteristike;
Vzemi načrt ozkotirne lokomotive, ki vozi npr po 760mm progi preračunaš v merilo 1:4,1 ali za normalno tirne preračunaš 1:8 in dobiš mere modela za 7 1/4 cole.
Za 5 coll je ta razmerje 1:5,9 ali za normalnotirne lok. 1:11
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Hvala, natrosil si mi zelo uporabne podatke. Še nekaj me zanima: koliko časa je potrebno kuriti z drvmi, da se doseže delovni tlak v kotlu in kako pogosto je potrebno kuriti med vožnjo. Kako se sploh zakuri tako majhno peč?
preglednik
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Z drvmi približno 1 uro, kombinacija v začetku drva nato premog pa cca 45 minut (poleti).preglednik napisal/-a:Hvala, natrosil si mi zelo uporabne podatke. Še nekaj me zanima: koliko časa je potrebno kuriti z drvmi, da se doseže delovni tlak v kotlu in kako pogosto je potrebno kuriti med vožnjo. Kako se sploh zakuri tako majhno peč?
Med vožnjo naložiš, vsakih 500m po nekaj kosov premoga, za vlak teže 0,5 do 1Tone pa dvakrat pa odvisno od režima vožnje (veliko speljevanja, klanci, teža vlaka...).
Po nekaj urah delovanja, se inteziteta kurjenja počasi zmanjšuje ( razlika tudi v kalorični vrednosti premoga npr.antrazit eno majhno lopatko na 1000m).
Kurjenje ni problematično, malo trsk in papirja pa ustrezen vlek s pomočjo ventilatorja dokler se ne doseže ustrezen pritisk (cca 2 bara) in to je to na kratko.
Drugače pa se vse to vidi na naših srečanjih vsako tretjo soboto v mesecu v muzeju SŽ Parmova 35 ali nekaj tudi na http://www.dlz.si
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi
Če smo že pri vprašanjih... Imate na lokomotivah kakšne zavorne priprave?
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak