Stran 2 od 6

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 09.08.2011, 9:44
Napisal/-a dezman123
res velik projekt :lol:

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 09.08.2011, 12:21
Napisal/-a artbau
Zanima me, ali bo ta park odprt tudi za javnost, ali bo samo za povabljene?
Na Geopediji se že vidijo obrisi.
Še naprej s tako vnemo.
Lep pozdrav, Peter

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 10.08.2011, 7:24
Napisal/-a vagoncek
vsekakor, da tudi za javnost saj drugače se sploh nebi splačalo tega delat...mislim in želim si, da bi se voženj udeleževalo čimveč ne samo ljubiteljev temveč tudi mladih, da bi spoznali kako sploh delujejo pravi parni stroji, ker verjamem, da jih večina v živo sploh še ni videla....

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 17.08.2011, 13:25
Napisal/-a Planet 1830
Iz železniškega muzeja

17. avgust 2011:
Slika

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 17.08.2011, 14:30
Napisal/-a barabek
Zdravo!

Zadeva zgleda super.

Prosim za podatek koliko bodo znašali radiji na napravi v izdelavi in kakšni so minimalni radiji, ki bi še bili sprejemljivi.

Hvala!

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 18.08.2011, 20:51
Napisal/-a Branko
barabek napisal/-a:Zdravo!

Zadeva zgleda super.

Prosim za podatek koliko bodo znašali radiji na napravi v izdelavi in kakšni so minimalni radiji, ki bi še bili sprejemljivi.

Hvala!
Železnica 7 1/4 cole v Železniškem muzeju v Ljubljani je zgrajena do prve faze, ki vključuje oval cca 120m dolžine in dve kretnici. Trenutno je zgrajena z minimalnim radijem 7m in zaenkrat zadošča načrtuje pa se razširitev z večjimi radiji in dodatno tretjo tirnico za vozila 5col.

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 22.08.2011, 7:33
Napisal/-a sebastiant
vagoncek napisal/-a:škarpa, zatravitev ojačana z mrežo, spodaj ribnik...za vse je poskrbljeno...to kar se vidi so groba dela sploh še ni nič dokončanega...
Iz zanesljivih virov sem izvedel, da obstaja še nekaj novejših fotografij. 8)
Prav rad bi jih videl! [-o<

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 17.06.2012, 8:47
Napisal/-a Planet 1830
Poletna muzejska noč 2012

Železniški muzej SŽ, 16. junij 2012:

foto: Planet 1830
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 15.07.2012, 8:48
Napisal/-a Planet 1830
čisto prava proga

Takole izgleda resnično kvalitetna in lepa proga tirne širine 7 1/4 cole z vpletenim tirom tirne širine 5 col.

foto: Planet 1830
Slika

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 31.07.2013, 7:41
Napisal/-a željko halambek
Še en poskus da se izdela "prava lokomotiva" na tiru 7"1/4.
Rezultat je da je kabina normalne velikosti v kateri je dovolj prostora, da se lahko vozi odrasli človek.

Prevzeto od:

http://www.discoverlivesteam.com/magazine/199/index.htm

Slika

Slika

Pogled iz kabine je fantastičan.

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 31.07.2013, 8:36
Napisal/-a preglednik
Mene pa zanima, s čim se kuri vrtna parna lokomotiva. Kakšen je parni tlak v kotlu, premer pogonskih koles, dimenzije parnega stroja.... Pač, osnovni podatki o lokomotivi, iz katerih bi lahko dalo izračunati njene vlečne karakteristike.

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 31.07.2013, 9:22
Napisal/-a Branko
preglednik napisal/-a:Mene pa zanima, s čim se kuri vrtna parna lokomotiva. Kakšen je parni tlak v kotlu, premer pogonskih koles, dimenzije parnega stroja.... Pač, osnovni podatki o lokomotivi, iz katerih bi lahko dalo izračunati njene vlečne karakteristike.
Vrtna parna lokomotiva se običajno kuri s premogom ali bukova drva lahko pa tudi s plinom.
Tlak v kotlu je do 8barov, kolikor je običajno dovoljeno za take, ki vozijo tudi otroke in odrasle, jaz pa vozim običajno med 4 in 5 bari, brez vagonov tudi manj, volumen kotla je 20 litrov, premer koles 140mm, premer bata 45mm....

Vlečne karakteristike;
Vzemi načrt ozkotirne lokomotive, ki vozi npr po 760mm progi preračunaš v merilo 1:4,1 ali za normalno tirne preračunaš 1:8 in dobiš mere modela za 7 1/4 cole.
Za 5 coll je ta razmerje 1:5,9 ali za normalnotirne lok. 1:11

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 31.07.2013, 9:37
Napisal/-a preglednik
Hvala, natrosil si mi zelo uporabne podatke. Še nekaj me zanima: koliko časa je potrebno kuriti z drvmi, da se doseže delovni tlak v kotlu in kako pogosto je potrebno kuriti med vožnjo. Kako se sploh zakuri tako majhno peč?

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 31.07.2013, 10:44
Napisal/-a Branko
preglednik napisal/-a:Hvala, natrosil si mi zelo uporabne podatke. Še nekaj me zanima: koliko časa je potrebno kuriti z drvmi, da se doseže delovni tlak v kotlu in kako pogosto je potrebno kuriti med vožnjo. Kako se sploh zakuri tako majhno peč?
Z drvmi približno 1 uro, kombinacija v začetku drva nato premog pa cca 45 minut (poleti).
Med vožnjo naložiš, vsakih 500m po nekaj kosov premoga, za vlak teže 0,5 do 1Tone pa dvakrat pa odvisno od režima vožnje (veliko speljevanja, klanci, teža vlaka...).
Po nekaj urah delovanja, se inteziteta kurjenja počasi zmanjšuje ( razlika tudi v kalorični vrednosti premoga npr.antrazit eno majhno lopatko na 1000m).
Kurjenje ni problematično, malo trsk in papirja pa ustrezen vlek s pomočjo ventilatorja dokler se ne doseže ustrezen pritisk (cca 2 bara) in to je to na kratko.

Drugače pa se vse to vidi na naših srečanjih vsako tretjo soboto v mesecu v muzeju SŽ Parmova 35 ali nekaj tudi na http://www.dlz.si

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Objavljeno: 31.07.2013, 16:20
Napisal/-a raziskovalec
Če smo že pri vprašanjih... Imate na lokomotivah kakšne zavorne priprave?