Dober nakup ?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 946
- Pridružen: 24.03.2008, 17:12
- Kraj: Ljubljana
Dober nakup ?
Gledam na Ebay-u Trix set 22137 :
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=010
Za nakup pa se še nisem odločil zaradi debate na forumu, ki pa jo zaradi pomanjkanja znanja nemščine ne razumem popolnoma:
http://www.meinews.net/ist-t66675.html
Poznavalci na pomoč!
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=010
Za nakup pa se še nisem odločil zaradi debate na forumu, ki pa jo zaradi pomanjkanja znanja nemščine ne razumem popolnoma:
http://www.meinews.net/ist-t66675.html
Poznavalci na pomoč!
Sebastian
Naveden komplet sem naročil in je od danes pri meni doma. Sem ga pregledal, preizkusil in prebral kritike na nemškem forumu.
Kritike so zelo slabe oz. so lokomotive dobesedno popljuvali. Od slabih voznih lastnosti, do kritik na identičnost, predvsem modre lokomotive.
Če podrobneje pogledam lokomotivo, je po moje solidno izdelana, tudi manjši detajli, kolesa so brunirana, prav tako ročično drogovje. Večji minus bi res težko našel, je pa ena zadeva, ki lahko nekoga kar precej moti - na vrhu kotla poteka linija (črta?) od orodja, kjer se vidi, kje je bilo orodje (kalup) deljeno. Ampak to je vidno res takrat, če človek bolj podrobno pogleda, drugače se črta nekako "vkomponira" v sam izgled. Če bi primerjal z 39 od Rivarosija, je res malce slabše izdelano ohišje, je pa zato pogonski sklop s kolesi vred izdelan kvalitetneje in lepše.
Vozne lastnosti so res malce slabše, vendar zopet ne toliko, da ne bi bile znosne. Lokomotiva teče mirno (pogon je v lokomotivi in ne v tenderju), je pa motorček malo glasnejše sorte.
Preizkusil sem samo modro (03.10), vendar mislim, da med njima ni razlike.
Če bi sam ocenjeval nakup, se mi še vedno zdi (vsaj zame) ugoden in mi ni žal, da sem se odločil.
Kritike so zelo slabe oz. so lokomotive dobesedno popljuvali. Od slabih voznih lastnosti, do kritik na identičnost, predvsem modre lokomotive.
Če podrobneje pogledam lokomotivo, je po moje solidno izdelana, tudi manjši detajli, kolesa so brunirana, prav tako ročično drogovje. Večji minus bi res težko našel, je pa ena zadeva, ki lahko nekoga kar precej moti - na vrhu kotla poteka linija (črta?) od orodja, kjer se vidi, kje je bilo orodje (kalup) deljeno. Ampak to je vidno res takrat, če človek bolj podrobno pogleda, drugače se črta nekako "vkomponira" v sam izgled. Če bi primerjal z 39 od Rivarosija, je res malce slabše izdelano ohišje, je pa zato pogonski sklop s kolesi vred izdelan kvalitetneje in lepše.
Vozne lastnosti so res malce slabše, vendar zopet ne toliko, da ne bi bile znosne. Lokomotiva teče mirno (pogon je v lokomotivi in ne v tenderju), je pa motorček malo glasnejše sorte.
Preizkusil sem samo modro (03.10), vendar mislim, da med njima ni razlike.
Če bi sam ocenjeval nakup, se mi še vedno zdi (vsaj zame) ugoden in mi ni žal, da sem se odločil.
Glede detajlov moreš tud mal pogledati iz česa je lokomotiva narejena, ker kolk vem je dosti lažje narediti orodje za plastiko kot pa za kovinske dele.Sam imam Marklina in teče po marklinovih tiri čist normalno tud motorček neruži tako zelo, problem pa se zgodi če dodaš kakšno drugo firmo npr: roco, pri katerem drsnik zelo ruži ko se pelje (problem je tud z kuplungami).
Tako da je najboljše, če že maš eno firmo da pri njej ostaneš.
sebastiant mislim da si se prav odločil.
Tako da je najboljše, če že maš eno firmo da pri njej ostaneš.
sebastiant mislim da si se prav odločil.
LP Anej
@Aufle
Marklin je narejen za vožnjo po Marklinovih tirih M, K in C. Pri predelavi v DC se pogosto pojavi problem prevelikega sledilnega venca, kot se tudi pojavi problem pri predelavi iz DC-ja v pogojno rečeno Marklinov sistem. Tudi tu se dogaja, predvsem pri kretnicah z manjšim radijem, da pri vožnji v odklon padajo dol.
Kar se tiče odvzema napetosti je Marklin ZAKON, saj ima en pol napajan kar iz dveh tirnic, tako da tukaj pride zelo redko do prekinitve napajanja lokomotive zaradi nesnage na tirih (beri ostanki gumiranih pogonskih koles in podobno).
Vsekakor lahko DC-jevci zavidate Marklin sistemu, kar se tiče izoliranosti posameznih odsekov. Tu mislim predvsem na javljanje zasedenosti odseka. Kako preprosto se ga da rešiti tu, enostavno izoliraš (prerežeš eno tirnico) določen odsek, ker osi niso izolirane ti le te zelo enostavno javljajo s pomočjo kontrolne luči kdaj je ta odsek izoliran.
Seveda si pravilno ugotovil, da je pri starejših motorjih zvok glasnejši. Ta problem ni le pri Marklinu temveč tudi pri ostalih proizvajalcih. Pri nekaterih se zelo neznosen zvok pojavlja tudi pri novejših proizvodih, naprimer modri TGV proizvajalca pa ne bom imenoval. Tak primer si lahko ogledaš na eni izmed Slovenskih maket. S tem ne bi rad žalil lastnika makete, saj se je namreč zelo trudil in malce tudi utišal to kompozicijo.
O detajlih nima smisla debatirati, saj je vedno povsod tako, da kolikor plačaš toliko tudi dobiš. Če se boš odločil kupiti pri Marklinu Hoby varianto ne pričakuj vrhunskega modela, v kolikor pa malce globje sežeš v žep pa je model zelo soliden. Vsekakor pa velja tudi podatek, da je Marklin naredil lokomotivo pod kataloško številko 3000 (DB 89) v več kot 5 miljonkrat. Izdeluje jo namreč že vse od leta 1953.
Mislim pa, da nihče ne kupuje lokomotive, da bi mu padale potleh, temveč se vsak trudi na maketi narediti čimboljšo zaščito proti takim dogodkom.
Vsekakor nimam namena pljuvati po ostalih sistemih in seveda tudi proizvajalcih, saj jih je ogromno zelo dobrih, temveč le odgovoriti na tvoje trditve glede Marklina. Pa ne pozabi, da je Marklin na trgu že zeloooo dolgo.
Marklin je narejen za vožnjo po Marklinovih tirih M, K in C. Pri predelavi v DC se pogosto pojavi problem prevelikega sledilnega venca, kot se tudi pojavi problem pri predelavi iz DC-ja v pogojno rečeno Marklinov sistem. Tudi tu se dogaja, predvsem pri kretnicah z manjšim radijem, da pri vožnji v odklon padajo dol.
Kar se tiče odvzema napetosti je Marklin ZAKON, saj ima en pol napajan kar iz dveh tirnic, tako da tukaj pride zelo redko do prekinitve napajanja lokomotive zaradi nesnage na tirih (beri ostanki gumiranih pogonskih koles in podobno).
Vsekakor lahko DC-jevci zavidate Marklin sistemu, kar se tiče izoliranosti posameznih odsekov. Tu mislim predvsem na javljanje zasedenosti odseka. Kako preprosto se ga da rešiti tu, enostavno izoliraš (prerežeš eno tirnico) določen odsek, ker osi niso izolirane ti le te zelo enostavno javljajo s pomočjo kontrolne luči kdaj je ta odsek izoliran.
Seveda si pravilno ugotovil, da je pri starejših motorjih zvok glasnejši. Ta problem ni le pri Marklinu temveč tudi pri ostalih proizvajalcih. Pri nekaterih se zelo neznosen zvok pojavlja tudi pri novejših proizvodih, naprimer modri TGV proizvajalca pa ne bom imenoval. Tak primer si lahko ogledaš na eni izmed Slovenskih maket. S tem ne bi rad žalil lastnika makete, saj se je namreč zelo trudil in malce tudi utišal to kompozicijo.
O detajlih nima smisla debatirati, saj je vedno povsod tako, da kolikor plačaš toliko tudi dobiš. Če se boš odločil kupiti pri Marklinu Hoby varianto ne pričakuj vrhunskega modela, v kolikor pa malce globje sežeš v žep pa je model zelo soliden. Vsekakor pa velja tudi podatek, da je Marklin naredil lokomotivo pod kataloško številko 3000 (DB 89) v več kot 5 miljonkrat. Izdeluje jo namreč že vse od leta 1953.
Mislim pa, da nihče ne kupuje lokomotive, da bi mu padale potleh, temveč se vsak trudi na maketi narediti čimboljšo zaščito proti takim dogodkom.
Vsekakor nimam namena pljuvati po ostalih sistemih in seveda tudi proizvajalcih, saj jih je ogromno zelo dobrih, temveč le odgovoriti na tvoje trditve glede Marklina. Pa ne pozabi, da je Marklin na trgu že zeloooo dolgo.
Tine
Vsak sistem vodenja uporablja na kolesih različno višina vencev. Najmanšo višino 1.05mm ima DC sistem, potem sledi AC sistem z višino vencev 1.35mm in nazadnje največjo višino 2mm ima 3LDC sistem. Med AC in DC sistemi pa igra veliko vlogo tudi razdalja med vrhi vencev, ki je pri DC sistemu za 0,4mm večja od AC sistema. Kdor ne pozna te razlike, naj nikar ne komentira, kako so nekateri modeli zanič, in kako so nekateri modeli vredu.
Kar se pa tirov tiče bi se pa dalo tudi veliko pisati o dobrih in slabih lastnostih.
Je pa tko, kdor je taprav märklinovec, bo märklinovec ostal, pa če se ga še bolj kritizira.
Kar se pa tirov tiče bi se pa dalo tudi veliko pisati o dobrih in slabih lastnostih.
Je pa tko, kdor je taprav märklinovec, bo märklinovec ostal, pa če se ga še bolj kritizira.
Ne vem, kakšen je 2DC sistem, a si mogoče mislil DC.Aufle napisal/-a:A dajte no!
Vse modele Maerklin, ki jih imam so verzija HAMO in so predvideni za 2DC sistem, zato mi ne solit pamet.
Drugače pa nisem nič pljuval čez proizvajalca, še enkrat ponavljam, da Maerklin in TRIX pač nista za 2DC sistem, ima pa Maerklin s svojim glavnikom boljši odjem toka na 3 tirnem sistemu, na 2 tirnem pa (ker je pač nekaj prilagajal) pa povsem zanič.
Zatorej Maerklin naj bo zase, cel ostali svet pa zase.
Imaš pač starejše Märklinove Hamo modele (ne vem zakaj piše na njh Trix), ki so zagotovo drugačni, kot so pa novi Trix modeli.
Bi pa še dodal, da primerjava starih in novih modelov, pa naj si bo katero koli znamka ni pošteno, še posebej do tistih, ki jim male železnice niso dobro poznane in s tem dobijo napačen vtis o kakovosti modelov.
Tine točn tko, tud Pikotovi tastari modeli imajo prov grozn glasne motorje ,pa naj bojo to v tendrih (parnjače) ali v lokomotivah, a rešitev kot zmerej - zamenjava motorja .....Tine Jarm napisal/-a: Seveda si pravilno ugotovil, da je pri starejših motorjih zvok glasnejši. Ta problem ni le pri Marklinu temveč tudi pri ostalih proizvajalcih.
Mislim pa, da nihče ne kupuje lokomotive, da bi mu padale potleh, temveč se vsak trudi na maketi narediti čimboljšo zaščito proti takim dogodkom.
..da pa lokomotive padajo iz rok ..... tud to se kermu nardi ..... iz več razlogov ....