Modelne novosti 2010
Modelne novosti 2010
Pozdravljeni,
Ker se bliža konec leta, odpiram novo temo, v katero bi skušali uvrstiti vse modelne novosti (tuje in tudi domače) za prihajajoče leto 2010.
Prvi, ki je obelodanil, kaj bo kupcem ponudil v naslednjem letu, je sedaj že tradicionalno Piko :
http://www.modellbahnecke.de/html/neuheiten_2010.html
Za naše ljubitelje je še posebej razveseljujoče, da bo izdelal kar dve lokomotivi (v hobby izvedbi), ki sta vsaj enkrat peljali po naših tirih (Bosphorus Express) :
Helgo 189 (v 2.četrtletju 2010)
pod kataloško številko 57463, oziroma 57263, katere priporočena cena naj bi znašala 69,99Eur-a
Hercules ER20-013 (v 3.četrletju 2010)
pod kataloško številko 57596 (priporočena cena 64,99Eur), oziroma 57396 (priporočena cena 84,99 Eur)
Lp
Izidor
Ker se bliža konec leta, odpiram novo temo, v katero bi skušali uvrstiti vse modelne novosti (tuje in tudi domače) za prihajajoče leto 2010.
Prvi, ki je obelodanil, kaj bo kupcem ponudil v naslednjem letu, je sedaj že tradicionalno Piko :
http://www.modellbahnecke.de/html/neuheiten_2010.html
Za naše ljubitelje je še posebej razveseljujoče, da bo izdelal kar dve lokomotivi (v hobby izvedbi), ki sta vsaj enkrat peljali po naših tirih (Bosphorus Express) :
Helgo 189 (v 2.četrtletju 2010)
pod kataloško številko 57463, oziroma 57263, katere priporočena cena naj bi znašala 69,99Eur-a
Hercules ER20-013 (v 3.četrletju 2010)
pod kataloško številko 57596 (priporočena cena 64,99Eur), oziroma 57396 (priporočena cena 84,99 Eur)
Lp
Izidor
Re: Modelne novosti 2010
Opazka proizvajalcem ne avtorjema člankov saj nimata nič pri politiki firm proizvajalcev modelnih železnic. Pri Piku ne vidim nobene novosti razen barvnih variant, Rivarossi napoveduje staro električno že dve leti, no motornik je pa res nov ali pa sem v preteklosti spregledal model, ker me ni zanimal, pri Marklinu pa je noviteta to kar so drugi delali. Kit ne jemlji kritike Marklina osebno ampak tako kot oni delajo dolgo ne bodo več. Pred sabo imam Trix katalog 1968 v katerem je noviteta parna br 89. In to isto lokomotivo je Marklin predstavil kot noviteto.... da ne bom kiksnu . Da ne bo pomote poglejte si model Trixove 89 iz leta 1968 pa povejte koliko je današnja tehnologija pripomogla k detajlom. Izgleda, da smo /jaz ne več/ ljubitelji železnic zelo kratkovidni, ko firme takole predstavljajo nove modele. Mimogrede br 39 je bila narejena pred letom 2000 v Rivarossiju, pa v Fleischmannu Marklin pa jo je naredil 2009 in naštel bi lahko 10,20 tudi več modelov, ki so jih predstavljali kot novitete pa to niso bile. Pa še ena cvetka proizvajalcev. Slovaško dizelko so lani predstavili Electrotren, Rivarossi in Roco. Vsak kot svojo noviteto, predvidevam pa, da so vse narejene na istem traku sicer drugače pobarvane in spakirane v škatle omenjenih proizvajalcev. In to so novitete. Kot je Kit enkrat napisal bo prišel čas, ko bo najšibkejši člen verige počil potem bomo videli kaj bo ostalo od proizvajalcev.
Čeprav slabo kaže pa se vedno upam na kakšno popolno novost pa četudi bo od Marklina. Je hudič, ko se s temi vlaki okužiž se ne pozdraviš vsaj jaz boleham že 40 let, zdravil /pravih novih modelov/ pa je vedno manj.
kasti
Čeprav slabo kaže pa se vedno upam na kakšno popolno novost pa četudi bo od Marklina. Je hudič, ko se s temi vlaki okužiž se ne pozdraviš vsaj jaz boleham že 40 let, zdravil /pravih novih modelov/ pa je vedno manj.
kasti
Re: Modelne novosti 2010
Ta rubrika je za mene bolj kot taler, in ne jemlji mojega pisanja osebno.
Glede proizvajalcev je pa tako kot je, mi kupci smo pa kot gumica, da nas na…., v nadaljevanju pa da ne bo kdo mislil, da katerga postavljam v tron.
Glede modelov, ki so kot novost v narekovajih;
Kolikor vidim je pri Pikotu nov model G1206, Po informacijah, ki jih imam pa bo drugačen, kot je bil Mehano, saj bo vse kar je pri Mehanu kovinskega pri Pikotu poenostavljeno v enem kosu in plastično. Nekaj so gotovo porabili od G1700. Toda model G1206 se od G1700 razlikuje v merah in obliki ohišja, ter kabine, pa čeprav bodo delali kitajčki.
Mimogrede, model BR 39 je bil delan v Izoli za Rivarossi, ki se pa močno razlikuje od Märklinove BR 39. Čeprav povzemata isto lokomotivo sta popolnoma različna modela. Imam slučajno oba modela in vem za vse razlike… Pri Nemških hobistih je lahko samo drugo številčenje na modelu lokomotive, pa je zanje to čisto druga lokomotiva, pač žal tako je, tako nemci razmišljajo. Proizvajalcem je pa prioriteta nemški trg. Naprimer, na raznih nemških forumih se pojavlajo kritike na račun Märklinovih kiksov pri raznih modelih, ampak, ko pa pade odločitev za nakup modela se pa odločijo za Märklinov model. Je pa tako, kot sem napisal »Pač nekateri kupijo model samo, če bo na njemu pisalo Märklin in tega se v Märklinu tudi zavedajo«.
Glede ponavlanja modelov iz leta 1968 pa ni tako, kot si napisal. Spremenili so se materiali, tehnologija izdelave se je izboljšala, prišli so novi standardi, in nenazadnje je tukaj tudi digital. Naprimer če pogledamo pri Märklinu parno lokomotivo 01 ali 44 ali električno 03 ali pa švicarski krokodil, ko se je od leta 1938 pa do danes spremenil mislim da 6x. Nemci to čisto drugače pojmujejo. Tisti starejši so »älteren« , tisti , ki jih delajo sedaj so pa novejši modeli. Tisti »älteren« modeli imajo pa svojo ceno in tradicijo, na katero pa nemški hobisti zopet nekaj dajo, zopet žal tako je. Tisti, ki bodo drugače razmišljali so pa smotni jezdeci.
Potem je bil omenjen Fleischmann, ki za blagovne znamke Märklin in Trix dela potniške vagone. Če začnem naštevat kdo kaj dela za koga, mi bi zmankal prostora , da ne omenim Viessmana, in ESU
Je pa zagotovo, da se modeli ponavlajo. Navsezadnje zgeda tako, kot otroci, ki med kontrolko plonkajo.
Za primerjavo: v adventnem času vsi cvetličarji prodajajo rdeče božične zvezde (kot imajo vsi iste modele), toda nekateri bolj, nekateri pa manj uspešno. Pa se vprašajmo zakaj? Cvetličar, ki bo enkrat na…. stranko in ne bo prijazen do stranke, naslednjič te stranke ne bo več, in bo kupila drugje, če bo pa drugje zadovoljena, bo pa prvi cvetličar lahko samo še zaprl cvetličarno, ker se bo slab glas od prvega cvetličarja hitro širil od ust do ust, hitreje kot pa od dobrega cvetličarja.
Sam sem nekoč v Nürnbergu videl na lastne oči, ko so na sejmu na štantu enemu od proizvajalcev kriminalisti zaplenili kolekcijo razstavljenih modelov, Razlog je bil v kopiranju.
Potem mi je v celoti poznana zgodba o Piko in Märklin ICE3 (isto orodje), vlak pa ni bil narejen v merilu in tožbe na sodišču. V istemu zosu se naj bi znašel tudi Mehano, vendar so se v zadnjem trenutku odločili za spremembe, izdelali svoje orodje in sami delali ICE3 vlake v Izoli do likvidacije, potem pa naj bi se orodje prodalo.
Mislim pa da je isto pri modelnih železnicah kot v avtomobilski industriji. Naprimer neka znamka ima svoje kooperante, ki pa ne delajo samo za enega naročnika, ampak za več naročnikov. Da naštejem nekaj avtomobilskih kooperantov: Bosch, Iskra avtoelektrika, Magneti-mareli, Hella, Valeo, Uniteh iz Šk. Loke, Prevent….. Recimo Isuzu motorji se pojavlajo pri različnih znamkah. Poten je bil naprimer BMW dizel motor v Opel Omegah. Potem isto, kot so Märklin, Trix in LGB so tudi WV, Audi in Škoda. Prodaja je pa ločena.
Je hudič, ko se s temi vlaki okužiž, tudi jaz že 40 let boleham za to okužbo, navsezadnje pa tudi duša rabi en futr. Vsak je na nekaj usekan, eni pjačo, drugi babe, tretji cigarete….., smo lahko vesel, da smo mal drugačni
Pa da ne bomo preveč zašli iz teme, če ima kdo kaj od novosti, naj kar veselo da gor, pa tudi če se model ponovi, sam, da ima drugo barvo
Glede proizvajalcev je pa tako kot je, mi kupci smo pa kot gumica, da nas na…., v nadaljevanju pa da ne bo kdo mislil, da katerga postavljam v tron.
Glede modelov, ki so kot novost v narekovajih;
Kolikor vidim je pri Pikotu nov model G1206, Po informacijah, ki jih imam pa bo drugačen, kot je bil Mehano, saj bo vse kar je pri Mehanu kovinskega pri Pikotu poenostavljeno v enem kosu in plastično. Nekaj so gotovo porabili od G1700. Toda model G1206 se od G1700 razlikuje v merah in obliki ohišja, ter kabine, pa čeprav bodo delali kitajčki.
Mimogrede, model BR 39 je bil delan v Izoli za Rivarossi, ki se pa močno razlikuje od Märklinove BR 39. Čeprav povzemata isto lokomotivo sta popolnoma različna modela. Imam slučajno oba modela in vem za vse razlike… Pri Nemških hobistih je lahko samo drugo številčenje na modelu lokomotive, pa je zanje to čisto druga lokomotiva, pač žal tako je, tako nemci razmišljajo. Proizvajalcem je pa prioriteta nemški trg. Naprimer, na raznih nemških forumih se pojavlajo kritike na račun Märklinovih kiksov pri raznih modelih, ampak, ko pa pade odločitev za nakup modela se pa odločijo za Märklinov model. Je pa tako, kot sem napisal »Pač nekateri kupijo model samo, če bo na njemu pisalo Märklin in tega se v Märklinu tudi zavedajo«.
Glede ponavlanja modelov iz leta 1968 pa ni tako, kot si napisal. Spremenili so se materiali, tehnologija izdelave se je izboljšala, prišli so novi standardi, in nenazadnje je tukaj tudi digital. Naprimer če pogledamo pri Märklinu parno lokomotivo 01 ali 44 ali električno 03 ali pa švicarski krokodil, ko se je od leta 1938 pa do danes spremenil mislim da 6x. Nemci to čisto drugače pojmujejo. Tisti starejši so »älteren« , tisti , ki jih delajo sedaj so pa novejši modeli. Tisti »älteren« modeli imajo pa svojo ceno in tradicijo, na katero pa nemški hobisti zopet nekaj dajo, zopet žal tako je. Tisti, ki bodo drugače razmišljali so pa smotni jezdeci.
Potem je bil omenjen Fleischmann, ki za blagovne znamke Märklin in Trix dela potniške vagone. Če začnem naštevat kdo kaj dela za koga, mi bi zmankal prostora , da ne omenim Viessmana, in ESU
Je pa zagotovo, da se modeli ponavlajo. Navsezadnje zgeda tako, kot otroci, ki med kontrolko plonkajo.
Za primerjavo: v adventnem času vsi cvetličarji prodajajo rdeče božične zvezde (kot imajo vsi iste modele), toda nekateri bolj, nekateri pa manj uspešno. Pa se vprašajmo zakaj? Cvetličar, ki bo enkrat na…. stranko in ne bo prijazen do stranke, naslednjič te stranke ne bo več, in bo kupila drugje, če bo pa drugje zadovoljena, bo pa prvi cvetličar lahko samo še zaprl cvetličarno, ker se bo slab glas od prvega cvetličarja hitro širil od ust do ust, hitreje kot pa od dobrega cvetličarja.
Sam sem nekoč v Nürnbergu videl na lastne oči, ko so na sejmu na štantu enemu od proizvajalcev kriminalisti zaplenili kolekcijo razstavljenih modelov, Razlog je bil v kopiranju.
Potem mi je v celoti poznana zgodba o Piko in Märklin ICE3 (isto orodje), vlak pa ni bil narejen v merilu in tožbe na sodišču. V istemu zosu se naj bi znašel tudi Mehano, vendar so se v zadnjem trenutku odločili za spremembe, izdelali svoje orodje in sami delali ICE3 vlake v Izoli do likvidacije, potem pa naj bi se orodje prodalo.
Mislim pa da je isto pri modelnih železnicah kot v avtomobilski industriji. Naprimer neka znamka ima svoje kooperante, ki pa ne delajo samo za enega naročnika, ampak za več naročnikov. Da naštejem nekaj avtomobilskih kooperantov: Bosch, Iskra avtoelektrika, Magneti-mareli, Hella, Valeo, Uniteh iz Šk. Loke, Prevent….. Recimo Isuzu motorji se pojavlajo pri različnih znamkah. Poten je bil naprimer BMW dizel motor v Opel Omegah. Potem isto, kot so Märklin, Trix in LGB so tudi WV, Audi in Škoda. Prodaja je pa ločena.
Je hudič, ko se s temi vlaki okužiž, tudi jaz že 40 let boleham za to okužbo, navsezadnje pa tudi duša rabi en futr. Vsak je na nekaj usekan, eni pjačo, drugi babe, tretji cigarete….., smo lahko vesel, da smo mal drugačni
Pa da ne bomo preveč zašli iz teme, če ima kdo kaj od novosti, naj kar veselo da gor, pa tudi če se model ponovi, sam, da ima drugo barvo
Re: Modelne novosti 2010
Zdravo
Mene pa zanima,kaj je z Rivarosijevim Aln 56 ali 556-naš OM 813B.Napovedoval se je že celo lansko leto-ali je mogoče prenešen v letošnji plan.Jaz sem že za lanski rojstni dan pobral cekine od prijateljev in žlahte.Prosim za odgovor,če ima kdo več informacij.
LP Miloš
Mene pa zanima,kaj je z Rivarosijevim Aln 56 ali 556-naš OM 813B.Napovedoval se je že celo lansko leto-ali je mogoče prenešen v letošnji plan.Jaz sem že za lanski rojstni dan pobral cekine od prijateljev in žlahte.Prosim za odgovor,če ima kdo več informacij.
LP Miloš
Re: Modelne novosti 2010
V večini primerov (tudi Horenby - Rivarossi) vse kar je bilo napovedano v lanskem letu in ni bilo narejeno, je prenešeno v letošnje leto, ali celo, če gre za popolnoma nov model (izdelava novih orodij) tudi lahko v leto 2011. Več pa bo zagotovo jasnega v Nürenbergu na sejmu.
Komur pa ni nemščina tuja si lahko prebere interju s Märklinovim stečajnim upraviteljem Michaelom Pluta.
Piše se lahko marsikaj, ampak štejejo pa dejanja. Pustimo se presenetiti.
Komur pa ni nemščina tuja si lahko prebere interju s Märklinovim stečajnim upraviteljem Michaelom Pluta.
Piše se lahko marsikaj, ampak štejejo pa dejanja. Pustimo se presenetiti.
Re: Modelne novosti 2010
Kdor bo imel možnost obiskati Nurenberški sejem mu to toplo priporočam. Veliko zanimivega bo ...
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Modelne novosti 2010
A lahko vprašam kaj pomenita ceni, desno od izdelka (UVP 204 € in UVP 244 €)?
Aljaž
Re: Modelne novosti 2010
DC=204EUleteči vlak napisal/-a:A lahko vprašam kaj pomenita ceni, desno od izdelka (UVP 204 € in UVP 244 €)?
AC=244EU
LP Anej
Re: Modelne novosti 2010
Link za dol potegnit katalog novosti Roco 2010 (cca. 12 MB) pa najdete tu :
http://www.mbs-l.lu/News/Neuheiten_Roco ... 7b63babcd9
Pa prijetno brskanje in upam, da bo kak model iz kataloga, poleg naše nove 541 (baje, da je kar veliko povpraševanje po njej med ljubitelji, glede na klice, ki sem jih prejel včeraj in ZS-je) našel svoje mesto v zbirkah slovenskih ljubiteljev in zbiralcev.
Lp
Izidor
http://www.mbs-l.lu/News/Neuheiten_Roco ... 7b63babcd9
Pa prijetno brskanje in upam, da bo kak model iz kataloga, poleg naše nove 541 (baje, da je kar veliko povpraševanje po njej med ljubitelji, glede na klice, ki sem jih prejel včeraj in ZS-je) našel svoje mesto v zbirkah slovenskih ljubiteljev in zbiralcev.
Lp
Izidor
Re: Modelne novosti 2010
Pa še ena "novost 2010" Roco italijanska trifaza 432, pri Rivarosiju so jo napovedali lani, pa so čakali do letos, da bodo z Rocom skupaj pognali proizvodnjo ali bodo čakali še Electrotrena.Tako bo ista zgodba kot s Slovaško dizelko. Narejeno v eni tovarni spakirano pa v drugo embalažo. Kit izgleda, da vsi sledijo logiko Marklina in mislijo da ljubitelji zbirajo modele samo ene tovarne. To drži za fene Marklina ostali ljubitelji pa bolj zbirajo raznične modele različnih proizvajalcev. Zaenkrat slabo kaže na novosti vsaj za bolj zahtevne ljubitelje.
kasti
kasti
Re: Modelne novosti 2010
....gorje tistemu, ki se z njo maže...kasti napisal/-a:Potrplenje je Božja mast ampak....
....ali pa izvisikasti napisal/-a:.....v modelni železnici revež dobi s potrplenjem ceneje.....
Mislim, da zahajamo....
Mene pa zanima nekaj drugega in sicer, ali kdo pozna vagone za prevoz avtomobilov GYSEV? Ti vagoni mislim, da so novost pri Rocotu. Ali ti vagoni vozijo skozi Ljubljano?
Re: Modelne novosti 2010
Debato o lokomotivi Roco SŽ 541-001 Alpska konvencija sem premaknil v zanjo posebno temo tukaj:
viewtopic.php?f=5&t=5401
O vseh detajlih (pred)naročil, kvaliteti izdelavi itd. debatiramo tam.
Goran
P.S: Je prvi uradni izdelek z našega področja za letos, ni pa zadnji
viewtopic.php?f=5&t=5401
O vseh detajlih (pred)naročil, kvaliteti izdelavi itd. debatiramo tam.
Goran
P.S: Je prvi uradni izdelek z našega področja za letos, ni pa zadnji
Goran