Klub ljubiteljev železnic Maribor
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Oj, tale mostiček zgleda hudo dobro. Imaš kak link z opisom te solne tehnike ali pa če jo lahko na hitro opišeš?
Goran
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Zdravo,Gorchi napisal/-a:Oj, tale mostiček zgleda hudo dobro. Imaš kak link z opisom te solne tehnike ali pa če jo lahko na hitro opišeš?
tehnika s soljo in lakom za lase je dokaj stara. V popolnosti jo je tukaj že pokazal Jure.
Gre pa tako: površino se najprej prebarva v barvah rje, z različnimi odtenki, počakaš, da je suho. Nato na tanko (najbolje z airbrushem) naneseš lak za lase in v še vlažen lak nasuješ sol. Ko se lak posuši, prebarvaš s končno barvo, najbolje je uporabiti kako svetlo barvo, da je efekt-kontrast izrazitejši. Ko se tudi ta barva temeljito posuši, gre vse skupaj pod toplo vodo, kjer počasi in previdno s čopičem topiš sol. Kjer so bili kristali soli, se sedaj pojavi rja. Idealno je, če robovi teh lis izgledajo, kot da se barva lupi, tukaj bo pri meni potrebno še nekaj vaje.
Namesto soli se lahko uporabi tudi sladkor ali pesek, granulacija naj bo šim bolj fina, enkrat bom poskusil s sladkorjem v prahu, da vidim kaj nastane.
To tehniko sem poskusil tudi pri staranju vagonov, na sterhi, rezultate pokažem ko pofotkam.
Pravi mojstri te in podobnih tehnik so modelarji, ki izdelujejo modele vojaških vozil, na njihovih forumih je nešteto nasvetov.
Upam, da ti bo kratek opis v pomoč
lp,matej
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Zdavo,
viadukt na novem delu makete je gotov! Danes je bil prevzem in takoj preizkus obremenitve.
Privlekli so pet parnih
Za ziher, še z Mopedom
Viadukt je prestal preizkus, podal se je v predvidenih mejah in bil predan prometu. Seveda mu še manjkaja nekaj detajlov, ter tolčenec.
Delo na maketi se nadaljuje, v zvezi z Društvom, pa kmalu sledi presenečenje
lp,matej
viadukt na novem delu makete je gotov! Danes je bil prevzem in takoj preizkus obremenitve.
Privlekli so pet parnih
Za ziher, še z Mopedom
Viadukt je prestal preizkus, podal se je v predvidenih mejah in bil predan prometu. Seveda mu še manjkaja nekaj detajlov, ter tolčenec.
Delo na maketi se nadaljuje, v zvezi z Društvom, pa kmalu sledi presenečenje
lp,matej
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
na prejšnji strani si opisal barvanje tirov. Ali to nič ne zmanjša pretoka elektrike med tirom in kolesi?
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Zdravo,1107 napisal/-a:na prejšnji strani si opisal barvanje tirov. Ali to nič ne zmanjša pretoka elektrike med tirom in kolesi?
zgornji del tirnice, kjer tečejo kolesa, je seveda potrebno očistiti, sicer ne bi nič vozilo. Tudi pri originalu je zgornji del brez rje.
lp,m
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Zdravo,
začeli smo zapirati odprtine med ogrodjem makete. Tehnika s trakovi kartona, je zelo priročna in hitra, predvsem pa poceni
Čez pa prva plast trakov časopisnega papirja, namočenega v lepilo za les.
naslednjič pa zapiramo okoli viadtukta
lp,matej
začeli smo zapirati odprtine med ogrodjem makete. Tehnika s trakovi kartona, je zelo priročna in hitra, predvsem pa poceni
Čez pa prva plast trakov časopisnega papirja, namočenega v lepilo za les.
naslednjič pa zapiramo okoli viadtukta
lp,matej
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Verjetno tudi zelo stabilna, lahko prenese veliko obremenitev?duro napisal/-a:Tehnika s trakovi kartona, je zelo priročna in hitra, predvsem pa poceni
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Trenutno je le ena plast časopisnega papirja, ko bo suho bom preveril, če je potrebna še ena. Čez vse pa še pride masa iz lesnega prahu in lepila za les, s kateo se dokončno izoblikuje teren. Ta plast je po sušenju izjemno trda, torej bo na koncu verjetno vse skupaj zadostno stabilno.Brižitka 363 napisal/-a:Verjetno tudi zelo stabilna, lahko prenese veliko obremenitev?duro napisal/-a:Tehnika s trakovi kartona, je zelo priročna in hitra, predvsem pa poceni
lp,m
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Kako nanašate lepilo na površino? s čopičem ? To imate verjetno ta veliko piksno lepila?
Ali se isto lepilo uporablja tudi za lepljenje šodra na tračnice ?
Ali se isto lepilo uporablja tudi za lepljenje šodra na tračnice ?
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Koščke časopisnega papirja sem kar namakal v razredčeno lepilo. Da isto je kot za lepljenje šodra na tire.1107 napisal/-a:Kako nanašate lepilo na površino? s čopičem ? To imate verjetno ta veliko piksno lepila?
Ali se isto lepilo uporablja tudi za lepljenje šodra na tračnice ?
lp,m
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Zdravo,
sedaj je plast papirja dobro posušena, zadeva je dokaj trdna, a kljub temu še malo fleksibilna, čez je bila nanešena masa lesnega prahu, lepila za les in malo rjavega dipija.
Med tem pa nadaljujemo z zapiranjem makete. Kartonske trakove ni potrebno lepiti tako na gosto in tudi med seboj jih ni potrebno prepletati, tudi tako je zadeva dovolj čvrsta. Tokrat je še pred časopisnim papirjem prišla na vrsto plast maskirnega traku.
Ta trak zadevo neverjetno utrdi in delo je tudi opravljeno zelo hitro. Čez lahko pride tako manj plasti papirja.
lp,matej
sedaj je plast papirja dobro posušena, zadeva je dokaj trdna, a kljub temu še malo fleksibilna, čez je bila nanešena masa lesnega prahu, lepila za les in malo rjavega dipija.
Med tem pa nadaljujemo z zapiranjem makete. Kartonske trakove ni potrebno lepiti tako na gosto in tudi med seboj jih ni potrebno prepletati, tudi tako je zadeva dovolj čvrsta. Tokrat je še pred časopisnim papirjem prišla na vrsto plast maskirnega traku.
Ta trak zadevo neverjetno utrdi in delo je tudi opravljeno zelo hitro. Čez lahko pride tako manj plasti papirja.
lp,matej
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Lepo napredujete tam pri vas.. Komej čakam trenutek, ko bodo zasajena še tista tvoja drevesa.. To bo res nekaj velikega!
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Ali ne bi bilo lažje najprej narediti notranjost tunelov in kasneje zapreti tunele?
Jaz sem ubral takšno taktiko in se mi zdi lažje.
Lep pozdrav!
Jaz sem ubral takšno taktiko in se mi zdi lažje.
Lep pozdrav!
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: Klub ljubiteljev železnic Maribor
Zdravo,totimato napisal/-a:Ali ne bi bilo lažje najprej narediti notranjost tunelov in kasneje zapreti tunele?!
portale, vključno z delom predorske cevi, bomo naknadno namestili pred odprtino. Razlog - portali še niso izdelani. Prav zaradi tega še kartonski trakovi niso prikrajšani na končno dolžino. Pred namestitvijo portalov, je potrebno tudi pošodrati tire, da se šoder ne bo končal pred portalom.
lp,m