Firma MEHANO!

Najnovejše v svetu železniških maket.
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

vlakoljubec napisal/-a:Sedaj sem se dokončno odločil, da bo vsaj SBB Cargo tudi v moji zbirki.
To sem se jaz že zdavnaj odločil pa še nisem zbral kupčka denarja ;) Zgleda, da bo treba pohiteti... :roll:
Goran
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko »

Pohitita, imamo samo še dve (za gotovino 135 EUR).

Branko
vlakoljubec

Odgovor Napisal/-a vlakoljubec »

Branko, ali je to cena za model brez dekoderja :?:
Koliko bi stala, ce bi imela zvočni dekoder :?:
na videu od Michy-a je lokomotiva fenomenalna
http://www.youtube.com/watch?v=Q4JX0dEf ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=uFA2JIQu ... re=related
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko »

Z zvočnim dekoderjem je 237 EUR.

Branko
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Odgovor Napisal/-a parna »

Res lepa lokomotiva.Jo res prodaš po ceni 135 EUR z DCC dekoderjem?
Škoda ,da teh lokomotiv Mehano ne bo izdeloval.Ali veste slučajno kaka je cena v Moku ( za dekoder DCC in dekoder z zvokom)
vlakoljubec

Odgovor Napisal/-a vlakoljubec »

parna napisal/-a:Res lepa lokomotiva.Jo res prodaš po ceni 135 EUR z DCC dekoderjem?
Škoda ,da teh lokomotiv Mehano ne bo izdeloval.Ali veste slučajno kaka je cena v Moku ( za dekoder DCC in dekoder z zvokom)
Parna, a malo bluziš :?: :? :?
Kje je pa zapisano, da je 135 EUR z DCC dekoderjem :?:
135€ mislim, da je čisto OK za navadno lok. brez dekoderja
Branko se vidimo na bolšjaku na Brodu.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Odgovor Napisal/-a parna »

Res malo-Ni pa zapisano nikjer za ceno 135 EUR , za dekoder.Verjamem,da je to lepa cena za navadno lokomotivo.Brez zamere včasih je pa treba malo bluzit. 8) 8) :!: :!: :!:
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Jaz pa si bom še malo sline cedil :cry: Drugače pa kateri dekoder je sicer vgrajen? Vem da gre za 21-polni Loksound (predvidevam da gre za Loksound XL) ampak katera številka? 52580 je za MaK 1200, 1700 pa ni na seznamu. Se ga da dobit posebej, koliko pride?
Goran
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Eno vprašanje. Na srbskem forumu se je pojavila tale povezava na Eurofundo-ovo stran, ki okoli Mehana ne obeta nič dobrega. Kaj je čisto zares šel v stečaj ali so samo proizvodnjo preselili na Kitajsko, vodstvo, razvoj in marketing pa ostaja v Slo?
Goran
vlakoljubec

Odgovor Napisal/-a vlakoljubec »

Tudi na http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-4046094 se je pojavila debata o Mehanu. Gotovo so to bral, da so najdl povezavo na Eurofundo-ovo stran.

Kako že reče Velepička? "Ni ekonomske računice"
dunhill
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 27.03.2008, 12:30

Odgovor Napisal/-a dunhill »

Mehano je v likvidaciji in ne v stečaju. To bi sicer bolje vedeli ekonomski, a bom takole po kmečko pojasnil - lastniki z likvidacijo poravnajo vse svoje obveznosti, odpustijo delavce (če se le da, brez odpravnin in večjih stroškov za zaposlene), s svojo lastnino (poslopja, zemljišče, tržna znamka, inovacije, modele itd., itd., itd......) pa prosto razpolagajo na trgu. Ker je družina Vuk, ki je kupila firmo (najbrž za majhne denarce z obljubami, tako kot se že ves čas dela z našimi firmami po l.91) in najbrž z njo nikoli ni imela resnih interesov oz. je v firmi videla zgolj zemljišče, pač videla večjo donosnost v odprodaji zemljišča kot v proizvodnji igrač - res je, da so tudi druge firme, ki proizvajajo modele, ubrale pot na Kitajsko.

Javno je torej znano, da je bila vložena s strani lastika zahteva za spremembo namembnosti zemljišča, kjer stoji tovarna Mehano. Lastnik ima namreč na območju tovarne namen izgraditi luksuzna stanovanja, tako kot Vegrad na območju bivše ladjedelnice v Izoli. Priobalno območje se torej spreminja v izrazito turistično, industrija pa ga (žal predvsem za Mehano) zapušča. Mogoče je celo tako najbolj prav, saj imamo že tako malo morske obale, vendar se krivica dogaja s tem, ko posamezniki pobirajo smetano... Ampak, ta zgodba, kot sem že navedel, se dogaja že od 91 naprej.

Kaj bo z Mehanom samim? Po mojem bo blagovna znamka ostala, vendar bodo lastniki Kitajci. Mogoče bo del razvojnega oddelka še ostal v Sloveniji, proizvodnja modelov, ki so v Prestige varianti res visoko kakovostni, pa bo zagotovo na Kitajskem. Vendar so to samo ugibanja - kaj bo don Vuk naredil, pa je njegova stvar...

Res škoda, da firme takrat ni prevzel eden izmed članov tega foruma. Bi najbrž že imeli tudi kakšen mehanov slovenski model...
dunhill
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 27.03.2008, 12:30

Odgovor Napisal/-a dunhill »

Aja, še nekaj - v brezblačnem časopisu Dobro jutro je pisalo nekaj o usodi Mehana.
Uporabniški avatar
NClight
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 42
Pridružen: 09.06.2006, 10:54
Kraj: Zagreb, RH

Odgovor Napisal/-a NClight »

Jedna špekulacija, kako bi stvari mogle izgledati. (ispričavam se za post na Hrvatskom, objavljen je ranije na www.railserbia.net)

Manje poznati podatak:
Modeli firmi Aristo-Craft, Athearn, Atlas, Hornby, Life-Like, Lionel, Marklin, USA Trains, Walthers... svi njihovi modeli (ili dio) se proizvode u jednoj tvornici... da, da... JEDNOJ. Tvornica se zove Sanda Kan (Hong Kong) Industrial (Sandokan :lol: )
Zapažate poznata imena? Hornby, Maerklin, Atlas...

Najbolji dio priče je što jedna korporacija imenom Kader želi kupiti tu tvornicu za ne malu svotu novca... e, sad razmislite gdje će proizvoditi ovi ostali koji su do sada tamo radili dio svojih modela ako do kupovine dođe!

Ima još bolje! Kader je vlasnik jednog velikog proizvođača za kojeg svi misle da je samostalan... a nije! Kader je vlasnik Bachmanna.

Dakle, na kraju konca, Bachmann kupuje tvornicu u Hong Kongu u kojoj njegova konkurencija radi modele!
Tko tu koga, zašto i zbog čega...

Za one koji neznaju, dobar dio izvoza je za Mehano išao preko... pogodite... Bachmanna!
Ne vjerujete? Pogledajte popis proizvoda koji idu pod Bachmannovo (Kader) ime:
http://www.bachmann.co.uk/avail.php

Bachmann kupuje tvornicu, Mehano svoju zatvara... a nezna se kome će ići alati... možda Bachmannu za novo osvojenu tvornicu? Ipak imaju zajedničku povijest suradnje i trgovine!

Na kraju priče... bolje se ne zamarati nagađanjima, nego pričekati i vidjeti pod čijom će kapom završiti Mehano. Pametan vlasnik će ga prodati za fine novce (alate, ime, znanje, projekte) i riješiti se tereta proizvodnje igračaka, srušiti tvornicu i napraviti hotel ili apartmane.
Tako i tako nas nitko ništa ne pita...

Sanda Kan Industrial :arrow: http://www.google.com/search?q=sanda+kan+industrial
Kader :arrow: http://www.kader.com.hk/
Modelne železnice: http://www.malezeljeznice.net
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko »

A sedaj še dodatek za tiste, ki razmišljajo.
S 1.1. 2009 bo uvoz v EU iz Kitajske cca 85% dražji.

Branko
P.s. Upam, da bo železnica iz tega izvzeta??
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Kvak :shock: :shock: A je to ona direktiva, ki je nastala zaradi dumpinških cen tekstila in ostalih podobnih izdelkov?
Goran
Odgovori