To sem se jaz že zdavnaj odločil pa še nisem zbral kupčka denarja Zgleda, da bo treba pohiteti...vlakoljubec napisal/-a:Sedaj sem se dokončno odločil, da bo vsaj SBB Cargo tudi v moji zbirki.
Firma MEHANO!
Branko, ali je to cena za model brez dekoderja
Koliko bi stala, ce bi imela zvočni dekoder
na videu od Michy-a je lokomotiva fenomenalna
http://www.youtube.com/watch?v=Q4JX0dEf ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=uFA2JIQu ... re=related
Koliko bi stala, ce bi imela zvočni dekoder
na videu od Michy-a je lokomotiva fenomenalna
http://www.youtube.com/watch?v=Q4JX0dEf ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=uFA2JIQu ... re=related
Parna, a malo bluzišparna napisal/-a:Res lepa lokomotiva.Jo res prodaš po ceni 135 EUR z DCC dekoderjem?
Škoda ,da teh lokomotiv Mehano ne bo izdeloval.Ali veste slučajno kaka je cena v Moku ( za dekoder DCC in dekoder z zvokom)
Kje je pa zapisano, da je 135 EUR z DCC dekoderjem
135€ mislim, da je čisto OK za navadno lok. brez dekoderja
Branko se vidimo na bolšjaku na Brodu.
Jaz pa si bom še malo sline cedil Drugače pa kateri dekoder je sicer vgrajen? Vem da gre za 21-polni Loksound (predvidevam da gre za Loksound XL) ampak katera številka? 52580 je za MaK 1200, 1700 pa ni na seznamu. Se ga da dobit posebej, koliko pride?
Goran
Eno vprašanje. Na srbskem forumu se je pojavila tale povezava na Eurofundo-ovo stran, ki okoli Mehana ne obeta nič dobrega. Kaj je čisto zares šel v stečaj ali so samo proizvodnjo preselili na Kitajsko, vodstvo, razvoj in marketing pa ostaja v Slo?
Goran
Tudi na http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-4046094 se je pojavila debata o Mehanu. Gotovo so to bral, da so najdl povezavo na Eurofundo-ovo stran.
Kako že reče Velepička? "Ni ekonomske računice"
Kako že reče Velepička? "Ni ekonomske računice"
Mehano je v likvidaciji in ne v stečaju. To bi sicer bolje vedeli ekonomski, a bom takole po kmečko pojasnil - lastniki z likvidacijo poravnajo vse svoje obveznosti, odpustijo delavce (če se le da, brez odpravnin in večjih stroškov za zaposlene), s svojo lastnino (poslopja, zemljišče, tržna znamka, inovacije, modele itd., itd., itd......) pa prosto razpolagajo na trgu. Ker je družina Vuk, ki je kupila firmo (najbrž za majhne denarce z obljubami, tako kot se že ves čas dela z našimi firmami po l.91) in najbrž z njo nikoli ni imela resnih interesov oz. je v firmi videla zgolj zemljišče, pač videla večjo donosnost v odprodaji zemljišča kot v proizvodnji igrač - res je, da so tudi druge firme, ki proizvajajo modele, ubrale pot na Kitajsko.
Javno je torej znano, da je bila vložena s strani lastika zahteva za spremembo namembnosti zemljišča, kjer stoji tovarna Mehano. Lastnik ima namreč na območju tovarne namen izgraditi luksuzna stanovanja, tako kot Vegrad na območju bivše ladjedelnice v Izoli. Priobalno območje se torej spreminja v izrazito turistično, industrija pa ga (žal predvsem za Mehano) zapušča. Mogoče je celo tako najbolj prav, saj imamo že tako malo morske obale, vendar se krivica dogaja s tem, ko posamezniki pobirajo smetano... Ampak, ta zgodba, kot sem že navedel, se dogaja že od 91 naprej.
Kaj bo z Mehanom samim? Po mojem bo blagovna znamka ostala, vendar bodo lastniki Kitajci. Mogoče bo del razvojnega oddelka še ostal v Sloveniji, proizvodnja modelov, ki so v Prestige varianti res visoko kakovostni, pa bo zagotovo na Kitajskem. Vendar so to samo ugibanja - kaj bo don Vuk naredil, pa je njegova stvar...
Res škoda, da firme takrat ni prevzel eden izmed članov tega foruma. Bi najbrž že imeli tudi kakšen mehanov slovenski model...
Javno je torej znano, da je bila vložena s strani lastika zahteva za spremembo namembnosti zemljišča, kjer stoji tovarna Mehano. Lastnik ima namreč na območju tovarne namen izgraditi luksuzna stanovanja, tako kot Vegrad na območju bivše ladjedelnice v Izoli. Priobalno območje se torej spreminja v izrazito turistično, industrija pa ga (žal predvsem za Mehano) zapušča. Mogoče je celo tako najbolj prav, saj imamo že tako malo morske obale, vendar se krivica dogaja s tem, ko posamezniki pobirajo smetano... Ampak, ta zgodba, kot sem že navedel, se dogaja že od 91 naprej.
Kaj bo z Mehanom samim? Po mojem bo blagovna znamka ostala, vendar bodo lastniki Kitajci. Mogoče bo del razvojnega oddelka še ostal v Sloveniji, proizvodnja modelov, ki so v Prestige varianti res visoko kakovostni, pa bo zagotovo na Kitajskem. Vendar so to samo ugibanja - kaj bo don Vuk naredil, pa je njegova stvar...
Res škoda, da firme takrat ni prevzel eden izmed članov tega foruma. Bi najbrž že imeli tudi kakšen mehanov slovenski model...
Jedna špekulacija, kako bi stvari mogle izgledati. (ispričavam se za post na Hrvatskom, objavljen je ranije na www.railserbia.net)
Manje poznati podatak:
Modeli firmi Aristo-Craft, Athearn, Atlas, Hornby, Life-Like, Lionel, Marklin, USA Trains, Walthers... svi njihovi modeli (ili dio) se proizvode u jednoj tvornici... da, da... JEDNOJ. Tvornica se zove Sanda Kan (Hong Kong) Industrial (Sandokan )
Zapažate poznata imena? Hornby, Maerklin, Atlas...
Najbolji dio priče je što jedna korporacija imenom Kader želi kupiti tu tvornicu za ne malu svotu novca... e, sad razmislite gdje će proizvoditi ovi ostali koji su do sada tamo radili dio svojih modela ako do kupovine dođe!
Ima još bolje! Kader je vlasnik jednog velikog proizvođača za kojeg svi misle da je samostalan... a nije! Kader je vlasnik Bachmanna.
Dakle, na kraju konca, Bachmann kupuje tvornicu u Hong Kongu u kojoj njegova konkurencija radi modele!
Tko tu koga, zašto i zbog čega...
Za one koji neznaju, dobar dio izvoza je za Mehano išao preko... pogodite... Bachmanna!
Ne vjerujete? Pogledajte popis proizvoda koji idu pod Bachmannovo (Kader) ime:
http://www.bachmann.co.uk/avail.php
Bachmann kupuje tvornicu, Mehano svoju zatvara... a nezna se kome će ići alati... možda Bachmannu za novo osvojenu tvornicu? Ipak imaju zajedničku povijest suradnje i trgovine!
Na kraju priče... bolje se ne zamarati nagađanjima, nego pričekati i vidjeti pod čijom će kapom završiti Mehano. Pametan vlasnik će ga prodati za fine novce (alate, ime, znanje, projekte) i riješiti se tereta proizvodnje igračaka, srušiti tvornicu i napraviti hotel ili apartmane.
Tako i tako nas nitko ništa ne pita...
Sanda Kan Industrial http://www.google.com/search?q=sanda+kan+industrial
Kader http://www.kader.com.hk/
Manje poznati podatak:
Modeli firmi Aristo-Craft, Athearn, Atlas, Hornby, Life-Like, Lionel, Marklin, USA Trains, Walthers... svi njihovi modeli (ili dio) se proizvode u jednoj tvornici... da, da... JEDNOJ. Tvornica se zove Sanda Kan (Hong Kong) Industrial (Sandokan )
Zapažate poznata imena? Hornby, Maerklin, Atlas...
Najbolji dio priče je što jedna korporacija imenom Kader želi kupiti tu tvornicu za ne malu svotu novca... e, sad razmislite gdje će proizvoditi ovi ostali koji su do sada tamo radili dio svojih modela ako do kupovine dođe!
Ima još bolje! Kader je vlasnik jednog velikog proizvođača za kojeg svi misle da je samostalan... a nije! Kader je vlasnik Bachmanna.
Dakle, na kraju konca, Bachmann kupuje tvornicu u Hong Kongu u kojoj njegova konkurencija radi modele!
Tko tu koga, zašto i zbog čega...
Za one koji neznaju, dobar dio izvoza je za Mehano išao preko... pogodite... Bachmanna!
Ne vjerujete? Pogledajte popis proizvoda koji idu pod Bachmannovo (Kader) ime:
http://www.bachmann.co.uk/avail.php
Bachmann kupuje tvornicu, Mehano svoju zatvara... a nezna se kome će ići alati... možda Bachmannu za novo osvojenu tvornicu? Ipak imaju zajedničku povijest suradnje i trgovine!
Na kraju priče... bolje se ne zamarati nagađanjima, nego pričekati i vidjeti pod čijom će kapom završiti Mehano. Pametan vlasnik će ga prodati za fine novce (alate, ime, znanje, projekte) i riješiti se tereta proizvodnje igračaka, srušiti tvornicu i napraviti hotel ili apartmane.
Tako i tako nas nitko ništa ne pita...
Sanda Kan Industrial http://www.google.com/search?q=sanda+kan+industrial
Kader http://www.kader.com.hk/
Modelne železnice: http://www.malezeljeznice.net