Trebalo bi biti u redu. Zgornji načrt smo predelali tako da je nagib venca 20 stupinj a strmina na koloteku je v naklonu 2 stopinje.714 napisal/-a:željko halambek napisal/-a:Hvala Urušu, Jocifu i Branku na pomoči.
Načrt smo malo predelali in danes se kolesa že drejajo. Gotova naj bi bila čez 10 dni.
Zaustavi struženje.
Na žalost sem prepozno opazil. Do konca tedna bom objavil nemški standard za vrtne železnice. Katerega se je potrebno držati, če želiš, da vozila dobro tečejo in ne povzročajo škode na kretnicah. Manjkajo strmine na koloteku in vencu.
Gozdna železnica Raka
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Gozdna železnica Raka
Re: Gozdna železnica Raka
http://www.morop.eu/de/normes/714 napisal/-a:željko halambek napisal/-a:Hvala Urušu, Jocifu i Branku na pomoči.
Načrt smo malo predelali in danes se kolesa že drejajo. Gotova naj bi bila čez 10 dni.
Zaustavi struženje.
Na žalost sem prepozno opazil. Do konca tedna bom objavil nemški standard za vrtne železnice. Katerega se je potrebno držati, če želiš, da vozila dobro tečejo in ne povzročajo škode na kretnicah. Manjkajo strmine na koloteku in vencu.
pod Norme v PDF 2011, Nem 310G, 311G....
http://www.morop.eu/de/normes/nem311g_d.pdf
Re: Gozdna železnica Raka
Obljubljena skica z merami za pravilno izdelavo profila kolesa
Upam da vam bo to pomagalo.
Upam da vam bo to pomagalo.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Gozdna železnica Raka
Vlak s posebnim nakladom - tirnimi polji je prispel na cilj:
foto: Planet 1830
Še en posebni naklad - vibro plošča:
Vibro plošči se je pridružil agregat:
Še en vlak s posebnim nakladom:
foto: Planet 1830
Še en posebni naklad - vibro plošča:
Vibro plošči se je pridružil agregat:
Še en vlak s posebnim nakladom:
Re: Gozdna železnica Raka
Tu manjka kar nekaj pomembnih mer, zato vam priporočam, da uporabljate NEM norme, ki so na tej strani714 napisal/-a:Obljubljena skica z merami za pravilno izdelavo profila kolesa
Upam da vam bo to pomagalo.
http://www.morop.eu/de/normes/
pod NEM 310 dalje.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Gozdna železnica Raka
Sem kaj spregledal? Si lahko bolj konkreten katere pomembne mere manjkajo?Branko napisal/-a:... Tu manjka kar nekaj pomembnih mer, zato vam priporočam, da uporabljate NEM norme, ki so na tej strani
http://www.morop.eu/de/normes/
pod NEM 310 dalje.
Re: Gozdna železnica Raka
Tudi jaz razen toleranc, ki so pri NEM 310G na MOROP objavljeni ne vidim razlik?
Goran
Re: Gozdna železnica Raka
Ah to si ti, sem se že veselil, da imamo novega člana.Planet 1830 napisal/-a:Sem kaj spregledal? Si lahko bolj konkreten katere pomembne mere manjkajo?Branko napisal/-a:... Tu manjka kar nekaj pomembnih mer, zato vam priporočam, da uporabljate NEM norme, ki so na tej strani
http://www.morop.eu/de/normes/
pod NEM 310 dalje.
Ja pomembne so mere, ki so določene v NEM 310G torej minimum kot maksimum.
Zakaj, pa že veš.
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Gozdna železnica Raka
Malo prej sem kontaktiral Dražena da preverim. Sve je vredu.
Načrt je v skladu z zgoraj navedenim standardom.
Načrt je v skladu z zgoraj navedenim standardom.
Re: Gozdna železnica Raka
Po tem standardu izdelujem kolesa tudi jaz. Za enkrat nimam večjih problemov z iztirjanjem ali katero drugo nevšečnostjo. Manjka mi le še, brezplačni strugar z več znanja kot jaz, ki bi postružil vsa kolesa in osi, katere si želim. Takrat tudi 8-osnik ne bi bil problem .
Glede toleranc, vedno se potrudite izdelati kar se da natančno, vse ostalo je ....
Glede toleranc, vedno se potrudite izdelati kar se da natančno, vse ostalo je ....
Zadnjič spremenil 714, dne 31.05.2013, 16:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Gozdna železnica Raka
Ker ste se že razpisali o vseh možnih tovorih na GŽ Raka. Sem se odločil da dodam še enega.
Transport nakladalnih ramp za bager.
Transport nakladalnih ramp za bager.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Gozdna železnica Raka
Isti nick (Planet 1830) in isti avatar na temu forumu uporabljam že več kot pol desetletja. Drugega nicka in avatarje nimam. Zato odločno zavračam tvoje namigovanje na kaj takšnega! @714 ni moj nick.Branko napisal/-a:...Ah to si ti, sem se že veselil, da imamo novega člana...
Kako je s standardi in izdelavo (uporabnih) koles je odgovoril že @714. Jaz pa sem vprašal, katere pomembne mere manjkajo na skici z merami, ki jo je objavil@714 in ki so v NEM 310 dalje. Odgovoril si, da so pomembne mere v NEM. Kot, da jih v skici z merami od @714 ni. V skici z merami od @714 so vse pomembne mere za izdelavo novih koles.Branko napisal/-a:... Ja pomembne so mere, ki so določene v NEM 310G torej minimum kot maksimum.
Zakaj, pa že veš...
Re: Gozdna železnica Raka
Žal niso vse mere dobro poglej.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Gozdna železnica Raka
Gradbeni vlak, tokrat s parno lokomotivo
Do izraza je prišla razlika med parno lokomotivo in dizlom. Razlika v vlečni sposobnosti je pričakovana. V korist dizla seveda. Občutnejša pa je razlika v rokovanju. Še posebej, ker je bila parna lokomotiva že blizu meje svoje zmogljivosti. Strojevodja parne lokomotive se je moral posvetiti izključno lokomotivi, to je ognju, tlaku, napajanju kotla z vodo, mazanju, oskrbi s premogom ter vodo. Le tako je lahko ob takšni obremenitvi lokomotiva brez zastoja obratovala nekaj ur.
foto: Planet 1830
Do izraza je prišla razlika med parno lokomotivo in dizlom. Razlika v vlečni sposobnosti je pričakovana. V korist dizla seveda. Občutnejša pa je razlika v rokovanju. Še posebej, ker je bila parna lokomotiva že blizu meje svoje zmogljivosti. Strojevodja parne lokomotive se je moral posvetiti izključno lokomotivi, to je ognju, tlaku, napajanju kotla z vodo, mazanju, oskrbi s premogom ter vodo. Le tako je lahko ob takšni obremenitvi lokomotiva brez zastoja obratovala nekaj ur.
foto: Planet 1830
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Gozdna železnica Raka
Nakladalna rampa
Za nakladanje gramoza (peska) smo uporabili provizorično nakladalno rampo. V en vagonček (kip loro) gre ena samokolnica peska.
foto: Planet 1830
Konec delovnega dne. Takole si je po napornem obratovanju "oddahnila" lokomotiva:
Za nakladanje gramoza (peska) smo uporabili provizorično nakladalno rampo. V en vagonček (kip loro) gre ena samokolnica peska.
foto: Planet 1830
Konec delovnega dne. Takole si je po napornem obratovanju "oddahnila" lokomotiva: