Gozdna železnica Raka

Najnovejše v svetu železniških maket.
Odgovori
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a željko halambek »

714 napisal/-a:
željko halambek napisal/-a:Hvala Urušu, Jocifu i Branku na pomoči.

Načrt smo malo predelali in danes se kolesa že drejajo. Gotova naj bi bila čez 10 dni.

Zaustavi struženje.
Na žalost sem prepozno opazil. Do konca tedna bom objavil nemški standard za vrtne železnice. Katerega se je potrebno držati, če želiš, da vozila dobro tečejo in ne povzročajo škode na kretnicah. Manjkajo strmine na koloteku in vencu.
Trebalo bi biti u redu. Zgornji načrt smo predelali tako da je nagib venca 20 stupinj a strmina na koloteku je v naklonu 2 stopinje.
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Branko »

714 napisal/-a:
željko halambek napisal/-a:Hvala Urušu, Jocifu i Branku na pomoči.

Načrt smo malo predelali in danes se kolesa že drejajo. Gotova naj bi bila čez 10 dni.

Zaustavi struženje.
Na žalost sem prepozno opazil. Do konca tedna bom objavil nemški standard za vrtne železnice. Katerega se je potrebno držati, če želiš, da vozila dobro tečejo in ne povzročajo škode na kretnicah. Manjkajo strmine na koloteku in vencu.
http://www.morop.eu/de/normes/
pod Norme v PDF 2011, Nem 310G, 311G....
http://www.morop.eu/de/normes/nem311g_d.pdf
Uporabniški avatar
714
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 70
Pridružen: 13.09.2012, 8:45

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a 714 »

Obljubljena skica z merami za pravilno izdelavo profila kolesa

Upam da vam bo to pomagalo.Slika
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Vlak s posebnim nakladom - tirnimi polji je prispel na cilj:
foto: Planet 1830
Slika

Še en posebni naklad - vibro plošča:
Slika

Vibro plošči se je pridružil agregat:
Slika

Še en vlak s posebnim nakladom:
Slika
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Branko »

714 napisal/-a:Obljubljena skica z merami za pravilno izdelavo profila kolesa

Upam da vam bo to pomagalo.Slika
Tu manjka kar nekaj pomembnih mer, zato vam priporočam, da uporabljate NEM norme, ki so na tej strani
http://www.morop.eu/de/normes/
pod NEM 310 dalje.
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Branko napisal/-a:... Tu manjka kar nekaj pomembnih mer, zato vam priporočam, da uporabljate NEM norme, ki so na tej strani
http://www.morop.eu/de/normes/
pod NEM 310 dalje.
Sem kaj spregledal? Si lahko bolj konkreten katere pomembne mere manjkajo? :-k
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Tudi jaz razen toleranc, ki so pri NEM 310G na MOROP objavljeni ne vidim razlik?
Goran
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Branko »

Planet 1830 napisal/-a:
Branko napisal/-a:... Tu manjka kar nekaj pomembnih mer, zato vam priporočam, da uporabljate NEM norme, ki so na tej strani
http://www.morop.eu/de/normes/
pod NEM 310 dalje.
Sem kaj spregledal? Si lahko bolj konkreten katere pomembne mere manjkajo? :-k
Ah to si ti, sem se že veselil, da imamo novega člana.
Ja pomembne so mere, ki so določene v NEM 310G torej minimum kot maksimum.
Zakaj, pa že veš.
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a željko halambek »

Malo prej sem kontaktiral Dražena da preverim. Sve je vredu.
Načrt je v skladu z zgoraj navedenim standardom.
Uporabniški avatar
714
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 70
Pridružen: 13.09.2012, 8:45

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a 714 »

Po tem standardu izdelujem kolesa tudi jaz. Za enkrat nimam večjih problemov z iztirjanjem ali katero drugo nevšečnostjo. Manjka mi le še, brezplačni strugar z več znanja kot jaz, ki bi postružil vsa kolesa in osi, katere si želim. Takrat tudi 8-osnik ne bi bil problem :D.

Glede toleranc, vedno se potrudite izdelati kar se da natančno, vse ostalo je ....
Zadnjič spremenil 714, dne 31.05.2013, 16:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
714
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 70
Pridružen: 13.09.2012, 8:45

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a 714 »

Ker ste se že razpisali o vseh možnih tovorih na GŽ Raka. Sem se odločil da dodam še enega.

Transport nakladalnih ramp za bager.
Slika
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Branko napisal/-a:...Ah to si ti, sem se že veselil, da imamo novega člana...
Isti nick (Planet 1830) in isti avatar na temu forumu uporabljam že več kot pol desetletja. Drugega nicka in avatarje nimam. Zato odločno zavračam tvoje namigovanje na kaj takšnega! @714 ni moj nick.


Branko napisal/-a:... Ja pomembne so mere, ki so določene v NEM 310G torej minimum kot maksimum.
Zakaj, pa že veš...
Kako je s standardi in izdelavo (uporabnih) koles je odgovoril že @714. Jaz pa sem vprašal, katere pomembne mere manjkajo na skici z merami, ki jo je objavil@714 in ki so v NEM 310 dalje. Odgovoril si, da so pomembne mere v NEM. Kot, da jih v skici z merami od @714 ni. V skici z merami od @714 so vse pomembne mere za izdelavo novih koles.
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Branko »

Žal niso vse mere dobro poglej.
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Gradbeni vlak, tokrat s parno lokomotivo

Do izraza je prišla razlika med parno lokomotivo in dizlom. Razlika v vlečni sposobnosti je pričakovana. V korist dizla seveda. Občutnejša pa je razlika v rokovanju. Še posebej, ker je bila parna lokomotiva že blizu meje svoje zmogljivosti. Strojevodja parne lokomotive se je moral posvetiti izključno lokomotivi, to je ognju, tlaku, napajanju kotla z vodo, mazanju, oskrbi s premogom ter vodo. Le tako je lahko ob takšni obremenitvi lokomotiva brez zastoja obratovala nekaj ur.

foto: Planet 1830
Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Gozdna železnica Raka

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Nakladalna rampa

Za nakladanje gramoza (peska) smo uporabili provizorično nakladalno rampo. V en vagonček (kip loro) gre ena samokolnica peska.

foto: Planet 1830
Slika

Slika

Konec delovnega dne. Takole si je po napornem obratovanju "oddahnila" lokomotiva:
Slika
Odgovori