Gozdna železnica Raka
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Gozdna železnica Raka
zelo zanimivo, veliko uspeh delo do končno potem vozni park srečo pot želim!!!!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Gozdna železnica Raka
Sedaj je čas za montažo drogovja.
Najprej je bil potrebno izdelati čepe v kolesih. Čepi so zaradi želje po dolgi življenjski dobi izdelani iz močno legiranega jekla za gredi 39NiCrMo3Pb.
Vir: 714
Namesto drsnih ležajev je v gonilnih in zveznih drogovih vgrajeni iglični ležaji. Mazani bodo z mastjo, zato bo zadoščalo mazanje le enkrat dnevno.
Vir: Uroš F.
Drogovje je na lokomotivi, sedaj je pa čas za izdelavo križnika, križnih vodil in cilindrov. Komaj čakam!
Vir: 714
Naslednjič pa o izdelavi okretnice za Gozdno železnico Raka, da ne bo dvoma za katero temo gre tukaj .
Lep pozdrav.
714
Najprej je bil potrebno izdelati čepe v kolesih. Čepi so zaradi želje po dolgi življenjski dobi izdelani iz močno legiranega jekla za gredi 39NiCrMo3Pb.
Vir: 714
Namesto drsnih ležajev je v gonilnih in zveznih drogovih vgrajeni iglični ležaji. Mazani bodo z mastjo, zato bo zadoščalo mazanje le enkrat dnevno.
Vir: Uroš F.
Drogovje je na lokomotivi, sedaj je pa čas za izdelavo križnika, križnih vodil in cilindrov. Komaj čakam!
Vir: 714
Naslednjič pa o izdelavi okretnice za Gozdno železnico Raka, da ne bo dvoma za katero temo gre tukaj .
Lep pozdrav.
714
Re: Gozdna železnica Raka
Izdelava okretnice za Železnico Raka.
Prihajajo hladni dnevi in čas za delo na računalniku in v delavnici.
Prva stopnja, je modeliranje okretnice.
Vir: 714
Dimenzijska skica
Vir: 714
Gradbena dela
Vir: 714
Sestoji iz treh stopenj:
-Betoniranje temeljne plošče
-Postavitev tračnice in centralnega stebra in fiksiranje s sekundarnim betonom
-Izdelava robu iz opeke
Izdelava mostu
Vir: 714
Zadnja stopnja je še pokritje z pohodnim lesom.
Vir: 714
Sedaj potrebujemo le še material za izdelavo.
Lep pozdrav,
714
Prihajajo hladni dnevi in čas za delo na računalniku in v delavnici.
Prva stopnja, je modeliranje okretnice.
Vir: 714
Dimenzijska skica
Vir: 714
Gradbena dela
Vir: 714
Sestoji iz treh stopenj:
-Betoniranje temeljne plošče
-Postavitev tračnice in centralnega stebra in fiksiranje s sekundarnim betonom
-Izdelava robu iz opeke
Izdelava mostu
Vir: 714
Zadnja stopnja je še pokritje z pohodnim lesom.
Vir: 714
Sedaj potrebujemo le še material za izdelavo.
Lep pozdrav,
714
Re: Gozdna železnica Raka
Za 5" predlagam,da je na vstopu skupna recimo desna šina,na sami okretnici pa se zamenja na levo šino.Tako bodo vsa polja enaka in ne bo potrebno izdelati posebno pozicioniranje za 5".
LP Miloš
LP Miloš
Re: Gozdna železnica Raka
Pozdravljen, Miloš.
Ni slaba zamisel. Bom razmislil o tem.
Lp,
714
Ni slaba zamisel. Bom razmislil o tem.
Lp,
714
Re: Gozdna železnica Raka
@Miloš - odlična ideja. Čim sem prebral, da je v načrtu tudi še okretnica , sem razmišljal, kako rešiti asimetrično lego 5'' tirnice z ozirom na zasuk mosta za n.pr. 180 stopinj!
LP - Peter
LP - Peter
Re: Gozdna železnica Raka
Sem pogledal slike postaje,leva je skupna proti okretnici.Tudi placa je dosti za menjavo,če bo premer tri metre ali več.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Gozdna železnica Raka
Miloš, Primož, dodaten problem pri 5" bo obračanje mašine, če pripelješ mašino na okretnico in jo obrneš za 180 stopinj nimaš v štucih tira in tudi nazaj grede padeš mimo, razmišljam da bi morali biti v štucih tiri štiri tračnice, na dovoznem tiru do okretnice pa narejen prehod iz ene na drugo stran. Mislim da imajo v Grazu narejeno to na enem tiru do kurilnice.
Lp Marko
Lp Marko
Re: Gozdna železnica Raka
Marko nimaš prav.Vzemi svinčnik in nariši,jaz bi,pa ne znam dati naforum.Podobno imamo na vagonih cevi za zavore.Na vseh vagonih so navskriž,povezave so navskriž in se ne moreš zmotiti nikakor.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Gozdna železnica Raka
Miloš, to za cevi gre, skiciraj si dovozni tir, štuc in šajbo s tremi tiri, nanjo zapelji lokomotivo, nato pa šajbo obrni za 180 stopinj pa z lokomotivo obtičiš na njej ali zapelješ v prazno.
Lp Marko
Lp Marko
Re: Gozdna železnica Raka
Miloš, sem še enkrat prebral zgornje objave in sem videl, da si tisto menjavo strani o kateri razmišljam omenil na okretnici, mislim da vsak po svoje razmišljava prav.
Lp Marko
Lp Marko
Re: Gozdna železnica Raka
Zdravo!
Miloševa ideja pokriva kateri koli tir, ki je povezan z okretnico in deluje tudi pri zasuku za 180 stopinj! Še enkrat bravo!
Ne sme pa okrenica biti vgrajena v prevozni tir glavne proge, razen če je potem na drugi strani okretnice premenjalni tirni segment, ki vrne 5 colski tir zopet na isto stran 3-tirnične proge, kot je bil pred uvozom na obračalni most!
LP - Peter
Miloševa ideja pokriva kateri koli tir, ki je povezan z okretnico in deluje tudi pri zasuku za 180 stopinj! Še enkrat bravo!
Ne sme pa okrenica biti vgrajena v prevozni tir glavne proge, razen če je potem na drugi strani okretnice premenjalni tirni segment, ki vrne 5 colski tir zopet na isto stran 3-tirnične proge, kot je bil pred uvozom na obračalni most!
LP - Peter
Zadnjič spremenil Peter 5, dne 11.12.2014, 11:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Gozdna železnica Raka
Predlagna rešitev res deluje. Sedaj je potrebno le skonstruirati menjalno kretnico, za na sredino okretnice.
Menjalna kretnica mora biti bolša kot je v DBC Graz.
Lp,
714
Menjalna kretnica mora biti bolša kot je v DBC Graz.
Lp,
714
Re: Gozdna železnica Raka
Primož, kaj pa varianta, okretnica in tiri v kurilnici s po štirimi tračnicami in menjalna kretnica na uvoznem tiru pred okretnico. Res, da porabiš nekaj več tirov, ampak menjalna kretnica opravlja svojo funkcijo samo pri izvozu iz okretnice nazaj na progo, pri uvozu pa pri obračanju po kurilnici pa nimaš problemov. Po mojem razmišljanju, če bi delal menjalno kretnico na okretnici bi morala biti angleška oziroma dve navadni, da bi bila okretnica v obe smeri enako prevozna.
Lp Marko
Lp Marko
Re: Gozdna železnica Raka
Tudi to je ena od možnosti.
Miloša ideja je res dobra, le izvedlivost je potrebno preveriti.
Problem take menjalne kretnice, kot smo jo vajeni iz vrtne železnice v DBC Graz, je v tem da je samo delono prevozna. (5 ali celo 7 vezna lokomotiva praktično nima možnosti priti čez brez istirjenja).
Vzroki so ostre krivine ki za povrhu tvorijo še S krivino brez ravnega prehoda (2x slabo ).
Imam ideja, kako bi lahko izdelal boljšo menjalno kretnico, vendar moram preveriti še izvedljivost.
Bomo videli, mogoče bo pa zvečer rešitev že znana.
LP,
714
Miloša ideja je res dobra, le izvedlivost je potrebno preveriti.
Problem take menjalne kretnice, kot smo jo vajeni iz vrtne železnice v DBC Graz, je v tem da je samo delono prevozna. (5 ali celo 7 vezna lokomotiva praktično nima možnosti priti čez brez istirjenja).
Vzroki so ostre krivine ki za povrhu tvorijo še S krivino brez ravnega prehoda (2x slabo ).
Imam ideja, kako bi lahko izdelal boljšo menjalno kretnico, vendar moram preveriti še izvedljivost.
Bomo videli, mogoče bo pa zvečer rešitev že znana.
LP,
714