Gozdno železnico Raka je obiskal amerikanec, vlakovna kompozicija modelov amerikanskih vozil. Lokomotiva in pet vagonov.
Re: Gozdna železnica Raka
Objavljeno: 09.09.2015, 10:07
Napisal/-a Planet 1830
Amerikanec, odhod!
Vlakovna kompozicija je sestavljena in vlak je pripravljen na odhod.
Re: Gozdna železnica Raka
Objavljeno: 09.09.2015, 11:56
Napisal/-a Planet 1830
Saša je s seboj pripeljal tudi štiri oplenske vagončke (vozičke). Izkoristili smo priliko in sestavili vlak z vsemi Sašinimi vagoni. Zaradi lažjega spenjanja (razlićni tipi spenjač) smo dodali še dva Uroševa oplenska vagončka. Tako je bil vlak sestavljen iz petih amerikanskih štiriosnikov in šestih oplenskih vagončkov. Za vlakovno lokomotivo smo določili Mizendol. Če računamo še vagon, ki služi kot tender k lokomotivi smo dobili vlak sestavljen iz dvanajstih vagonov s 34 osmi. Prav radovedni smo bili, kako bo Mizendol potegnil ta vlak, še posebej na vzponu.
Še nekaj slik vlaka iz zgornjih dveh video posnetkov:
Re: Gozdna železnica Raka
Objavljeno: 09.09.2015, 18:38
Napisal/-a Planet 1830
Meni je všeč, da se iz parne lokomotive pošteno kadi. Res to pomeni slabše izgorevanje zaradi pomanjkanja kisika. Res to pomeni adijo kolm premija . Ampak izgleda pa nadvse imenitno.
Zato še posnetek istega vlaka z veliko dima, kjer se dobro vidi in sliši, kako intenzivno deluje lokomotiva s težkim vlakom na vzponu. Ker je na vzponu pomembno, da je kotelni tlak kar se da blizu največjemu dovoljenemu, varnostni ventili kaj radi pihajo. Pomeni pa tudi, da je parni kotel dovolj zmogljiv.
Super slike in posnetki, sploh zadnji, je pa Mizendol najbolj trmasta lokomotiva kar sem jih vozil, naj bo vlak še tako težak in vzpon hud pa zlepa ne bo zadrsala.
Re: Gozdna železnica Raka
Objavljeno: 10.09.2015, 9:07
Napisal/-a Planet 1830
Iz zgornjih videoposnetkov se vidi, da Mizendol na vzponu ni imel nobenih težav. Zato smo dodali še štiri kiplore.
Na žalost nimam videoposnetka tega vlaka na vzponu. Je pa Mizendol preizkušnjo uspešno opravil. Nismo si mogli kaj, da ne bi dodali še en štiriosnik. Nastala je kompozicija 17 vagonov s 46 osmi. Tir dva je bil prekratek, dovolj dolg je bil le glavni prevozni tir.
Na naslednjem videoposnetku bomo videli, da tudi tak vlak na vzponu za Mizendol ni prehuda težava. Kasneje smo dodali še dva potnika (dodatnih 180 kg) in Mizendol je sicer z zadnjimi močmi zmogel tudi to. Posnetka tega pa na žalost nimam.