miloš napisal/-a:Včeraj smo zadnjič vozili to leto.Obiskovalcev je bilo presenetljivo veliko,tako da so štiri kompozicije vozile nepretrgoma ves dan,potegnili smo skoraj do šeste ure.Lepo vreme pač naredi svoje,upam da bo "megleno" vreme ki prihaja hitro mimo in začnemo aprila novo sezono.
LP Miloš
Zanima me, kakšni so radiji ovinkov na vrtni železnici v muzeju. Slišal sem, da kakšnih daljših parnih lokomotiv ni možno voziti, ker so radiji premajhni za dolge, fikse sklope koles.
Glede na napis na cevi je proizvajalec Cementni izdelki Gorec ... serijsko proizvajajo cevi s premerom 2 metra (glede na fotografije predora v prometu sklepam, da gre za ta premer).
Cevi so premera 200 cm dolžine 50 cm in so armirane. Šef je te cevi doniral, nekaj je pa tudi mojega masla zraven. Upam da bo projekt predora tudi dokončan tako kot je bilo zamišljeno.
Hvala, Metod. Drugače jaz pišem malo po domače. Če te pa to moti, bom pa nehal tako pisati, prav? Ampak bi lahko dogradili tako, da bi lahko ljudje prinesli spur 1 modele. A ne bi blo fajn?
Glede uporabe slovenščine na forumu smo že marsikaj pisali, talali oranžne in rdeče kartone tako da ja, narečje je za doma, za forum, kjer so ljudje s cele Slovenije pa naj bo bolj "profesionalno". Pa tudi sicer, že tako je malo govorcev slovenskega jezika in vsaj tisto malo, kar nas še govori ta lepi jezik, dajmo se potruditi in ga ohraniti. Sicer lahko začnemo uporabljati tudi kaj drugega. Pustmo to.
Železnica v muzeju je v negotovosti. Po menjavi vodstva so se začele dogajati čudne stvari. Nekateri zaposleni so dobili odpoved zaradi traparij, modulna maketa je bila na hitro izseljena, kaj bo z vrtno železnico in še bolj z eksponati pa je tudi vprašanje. Ljubtelji železnice si srčno želimo, da se vsaj eksponati ohranijo v statičnem izgledu.
Gorchi napisal/-a:
Železnica v muzeju je v negotovosti. Po menjavi vodstva so se začele dogajati čudne stvari. Nekateri zaposleni so dobili odpoved zaradi traparij, modulna maketa je bila na hitro izseljena, kaj bo z vrtno železnico in še bolj z eksponati pa je tudi vprašanje. Ljubtelji železnice si srčno želimo, da se vsaj eksponati ohranijo v statičnem izgledu.
Tin€ napisal/-a:
Nad muzejem se zbirajo zelo črni oblaki.
Še bolj pa nad muzejskim vlakom. S kakšno lahkoto se lahko uniči ves dolgoletni trud, ki je bil vložen v obratovanje muzejskega vlaka in je imel tudi uspešno mednarodno prepoznavo tako med vlakoljubci kot turisti.
Z vrtno železnico v muzeju je pa očitno tudi konec. Za obiskovalce muzeja je bila ena izmed večjih atrakcij, kar je razvidno tudi iz knjige vtisov.
LP