Stran 9 od 14

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 11.12.2017, 16:45
Napisal/-a mkx
Planet 1830 napisal/-a:T-4 lahko pelje takšen vlak kot je na sliki kilometre daleč brez ustavljanja.
Šele po objavi fotografije v odgovoru na Željkovo vprašanje mi je padlo v oči: ali je doprega pomoč za T-4 ali breme? Če je breme, potem je tale T-4 res od sile :wink:

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 11.12.2017, 17:12
Napisal/-a Planet 1830
Za T-4 je takšen vlak z doprego kot bremenom mala šala. :D Je pa vlak z aktivno doprego po mojem okusu mnogo bolj atraktiven.

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 11.12.2017, 21:07
Napisal/-a mjhuligan
Planet 1830 napisal/-a:T-4

T-4 lahko pelje takšen vlak kot je na sliki kilometre daleč brez ustavljanja. Tudi kakšen daljši vzpon (npr. pol kilometra+ pri 10 promilov+) ji ne bi vzel sape (pare). :-D
Brez dvoma je daleč najboljša SLO lokomotiva tirne širine 7 1/4 cole. Bo pa kmalu dobila resno konkurenco (iz iste delavnice).

december 2016
Slika
Zdravo!
Na tem dogodku lanskega decembra sta bila mišljena najprej dva vlaka, en z lokomotivo T-4 in en z lokomotivo Mizendol, ker pa je bil mraz in precej vlage v zraku so bile tračnice precej spolzke. Ker imajo T-4 in prva dva dva vagona na sliki zračno zavoro smo se odločili zaradi varnosti vlaka združiti. V pogojih kot so bili takrat je bil polen vlak s petimi vagoni tudi za T-4 kar precejšen zalogaj, tako da je bila lokomotiva Mizendol zelo aktivna doprega. Zaenkrat je spolzek klanec ovira tudi za T-4, ko pa bo imel dokončan in delujoč peskovnik, bo pa tudi ta ovira veliko manjša.
Lp Marko

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 17.12.2017, 18:34
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017

Je treba delat, to pomeni, da si živ, lepo je delat, pa gledat kaj si naredil -Adi Smolar

Štirje graditelji proge: Robert, Uroš, Miran in Primož. Žal manjka še Rado iz firme GRANOS in ekipa bi bila popolna.

foto M. Bogić
Slika

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 17.12.2017, 19:41
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017

In po enotirni progi so vozili trije vlaki. Podobno kot na pravi železnici. Brez zapletov in brez zastojev. Križanje pač. Tudi četrti vlak ne bi bil problem.

Slika

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 17.12.2017, 21:18
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017

Parni lokomotivi sta vozili debelih pet ur. Nepretrgoma. Največ s polnimi vlaki po celotni dolžini proge (ena vožnja 0,535 km). Dobre lokomotive in strojno osebje, ki zna.

Slika

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 18.12.2017, 11:02
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017

Vozili so trije vlaki:

Vlak z lokomotivo O&K 30 (njeno najverjetnejše ime). Ta lokomotiva bo domačinka na tej progi. Zmore še mnogo več kot je videti na sliki.
Slika

Vlak z lokomotivo 643 (đura). Lep model, ki tudi ni od muh.
Slika

Vlak z lokomotivo Mizendol. Tukaj je vozila že leta 2005.
Slika

Vse foto M. Bogić

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 18.12.2017, 12:05
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017

Križanja vlakov na postaji "Rotunda" v petih slikah:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Vse foto M. Bogić

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 18.12.2017, 12:24
Napisal/-a mkx
Ali lahko kdo napiše kaj več o modelu Đure? [-o<
Kakšen pogon (mislim si, da je pogon električen), na koliko osi, teža, avtonomija, način krmiljenja, ...? Hvala!

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 18.12.2017, 13:46
Napisal/-a miloš
Ja,pa še o vagonih,iz česa so,podstavni,kako se obnese spenjača,pa še kaka slika,prosim.
LP Miloš

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 18.12.2017, 19:16
Napisal/-a petindvajsetka
mkx napisal/-a:Ali lahko kdo napiše kaj več o modelu Đure? [-o<
Kakšen pogon (mislim si, da je pogon električen), na koliko osi, teža, avtonomija, način krmiljenja, ...? Hvala!
Živjo!

Đura 643-023 je v celoti izdelana iz pločevine, zvarjene po postopku CO2. Nekaj detajlov je krivljenih in nato privarjenih ali privijačenih. Prenos iz elektromotorja, ki je 500 W, je verižni na vseh štirih oseh, se pravi 4x 500 W, oziroma štirikratni verižni prenos. Teža lokomotive je cca. 200 kg, upravljanje lokomotive je preko aplikacije na telefonu. Ima pa lokomotiva dosti elektronike, ki skrbi za zvok, vožnjo, luči in še kaj.
miloš napisal/-a:Ja,pa še o vagonih,iz česa so,podstavni,kako se obnese spenjača,pa še kaka slika,prosim.
LP Miloš
Za vagone velja isto kot za Đuro, izdelani pretežno iz pločevine in nekaj iz pohištvene cevi. Tudi podstavni so iz 6mm pločevine, zvarjeni po CO2 postopku. Vsi podstavni, kolikor jih premore naš vozni park so izdelani po istem postopku. Tako Đura kot vagoni so vzmeteni na ležajnih ohišjih in samih koših posameznih vozil. :)
Spenjače so iz 3mm krivljene pločevine s soosno 10mm luknjo. Povezava med spenjačama dveh vozil je izdelana iz 10mm pločevine, spetje je preprosto iz sornikov na vsaki strani.
Kar nekaj slik najdete na naši strani na facebooku, če bo dopuščal čas in če bo veliko zanimanje, jih lahko objavimo tudi na tem forumu - morda pod lastno temo.

Lp v imenu Železniškega parka Ptuj

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 18.12.2017, 20:53
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017

Vožnje vlakov po južni zanki:

Proti smeri urinega kazalca:
Slika

Slika

Slika

V smeri urinega kazalca:
Slika

Slika

Slika

vse foto M. Bogić

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 18.12.2017, 21:45
Napisal/-a miloš
Hvala za odgovore.Sem mislil,da so speti s ketno kot 1:1.Si bom ob priložnosti vse skupaj podrobno ogledal.
LP Miloš

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 19.12.2017, 11:21
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017

Vožnje vlakov po severni zanki:

Pogled na zanko:
Slika

Proti smeri urinega kazalca:
Slika

Slika

Slika

V smeri urinega kazalca:
Slika

Slika

foto M. Bogić

Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ

Objavljeno: 20.12.2017, 14:25
Napisal/-a Planet 1830
vrtni vlak 2005

Prvič vrtni vlak v muzeju. :thumbupr

Slika