Stran 9 od 14
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 11.12.2017, 16:45
Napisal/-a mkx
Planet 1830 napisal/-a:T-4 lahko pelje takšen vlak kot je na sliki kilometre daleč brez ustavljanja.
Šele po objavi fotografije v odgovoru na Željkovo vprašanje mi je padlo v oči: ali je doprega pomoč za T-4 ali breme? Če je breme, potem je tale T-4 res od sile
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 11.12.2017, 17:12
Napisal/-a Planet 1830
Za T-4 je takšen vlak z doprego kot bremenom mala šala.
Je pa vlak z aktivno doprego po mojem okusu mnogo bolj atraktiven.
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 11.12.2017, 21:07
Napisal/-a mjhuligan
Planet 1830 napisal/-a:T-4
T-4 lahko pelje takšen vlak kot je na sliki kilometre daleč brez ustavljanja. Tudi kakšen daljši vzpon (npr. pol kilometra+ pri 10 promilov+) ji ne bi vzel sape (pare).
Brez dvoma je daleč najboljša SLO lokomotiva tirne širine 7 1/4 cole. Bo pa kmalu dobila resno konkurenco (iz iste delavnice).
december 2016
Zdravo!
Na tem dogodku lanskega decembra sta bila mišljena najprej dva vlaka, en z lokomotivo T-4 in en z lokomotivo Mizendol, ker pa je bil mraz in precej vlage v zraku so bile tračnice precej spolzke. Ker imajo T-4 in prva dva dva vagona na sliki zračno zavoro smo se odločili zaradi varnosti vlaka združiti. V pogojih kot so bili takrat je bil polen vlak s petimi vagoni tudi za T-4 kar precejšen zalogaj, tako da je bila lokomotiva Mizendol zelo aktivna doprega. Zaenkrat je spolzek klanec ovira tudi za T-4, ko pa bo imel dokončan in delujoč peskovnik, bo pa tudi ta ovira veliko manjša.
Lp Marko
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 17.12.2017, 18:34
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017
Je treba delat, to pomeni, da si živ, lepo je delat, pa gledat kaj si naredil -Adi Smolar
Štirje graditelji proge: Robert, Uroš, Miran in Primož. Žal manjka še Rado iz firme GRANOS in ekipa bi bila popolna.
foto M. Bogić
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 17.12.2017, 19:41
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017
In po enotirni progi so vozili trije vlaki. Podobno kot na pravi železnici. Brez zapletov in brez zastojev. Križanje pač. Tudi četrti vlak ne bi bil problem.
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 17.12.2017, 21:18
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017
Parni lokomotivi sta vozili debelih pet ur. Nepretrgoma. Največ s polnimi vlaki po celotni dolžini proge (ena vožnja 0,535 km). Dobre lokomotive in strojno osebje, ki zna.
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 18.12.2017, 11:02
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017
Vozili so trije vlaki:
Vlak z lokomotivo O&K 30 (njeno najverjetnejše ime). Ta lokomotiva bo domačinka na tej progi. Zmore še mnogo več kot je videti na sliki.
Vlak z lokomotivo 643 (đura). Lep model, ki tudi ni od muh.
Vlak z lokomotivo Mizendol. Tukaj je vozila že leta 2005.
Vse foto M. Bogić
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 18.12.2017, 12:05
Napisal/-a Planet 1830
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 18.12.2017, 12:24
Napisal/-a mkx
Ali lahko kdo napiše kaj več o modelu Đure?
Kakšen pogon (mislim si, da je pogon električen), na koliko osi, teža, avtonomija, način krmiljenja, ...? Hvala!
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 18.12.2017, 13:46
Napisal/-a miloš
Ja,pa še o vagonih,iz česa so,podstavni,kako se obnese spenjača,pa še kaka slika,prosim.
LP Miloš
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 18.12.2017, 19:16
Napisal/-a petindvajsetka
mkx napisal/-a:Ali lahko kdo napiše kaj več o modelu Đure?
Kakšen pogon (mislim si, da je pogon električen), na koliko osi, teža, avtonomija, način krmiljenja, ...? Hvala!
Živjo!
Đura 643-023 je v celoti izdelana iz pločevine, zvarjene po postopku CO2. Nekaj detajlov je krivljenih in nato privarjenih ali privijačenih. Prenos iz elektromotorja, ki je 500 W, je verižni na vseh štirih oseh, se pravi 4x 500 W, oziroma štirikratni verižni prenos. Teža lokomotive je cca. 200 kg, upravljanje lokomotive je preko aplikacije na telefonu. Ima pa lokomotiva dosti elektronike, ki skrbi za zvok, vožnjo, luči in še kaj.
miloš napisal/-a:Ja,pa še o vagonih,iz česa so,podstavni,kako se obnese spenjača,pa še kaka slika,prosim.
LP Miloš
Za vagone velja isto kot za Đuro, izdelani pretežno iz pločevine in nekaj iz pohištvene cevi. Tudi podstavni so iz 6mm pločevine, zvarjeni po CO2 postopku. Vsi podstavni, kolikor jih premore naš vozni park so izdelani po istem postopku. Tako Đura kot vagoni so vzmeteni na ležajnih ohišjih in samih koših posameznih vozil.
Spenjače so iz 3mm krivljene pločevine s soosno 10mm luknjo. Povezava med spenjačama dveh vozil je izdelana iz 10mm pločevine, spetje je preprosto iz sornikov na vsaki strani.
Kar nekaj slik najdete na naši strani na
facebooku, če bo dopuščal čas in če bo veliko zanimanje, jih lahko objavimo tudi na tem forumu - morda pod lastno temo.
Lp v imenu Železniškega parka Ptuj
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 18.12.2017, 20:53
Napisal/-a Planet 1830
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 18.12.2017, 21:45
Napisal/-a miloš
Hvala za odgovore.Sem mislil,da so speti s ketno kot 1:1.Si bom ob priložnosti vse skupaj podrobno ogledal.
LP Miloš
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 19.12.2017, 11:21
Napisal/-a Planet 1830
Božičkov vrtni vlak 2017
Vožnje vlakov po severni zanki:
Pogled na zanko:
Proti smeri urinega kazalca:
V smeri urinega kazalca:
foto M. Bogić
Re: Vrtna železnica v Muzeju SŽ
Objavljeno: 20.12.2017, 14:25
Napisal/-a Planet 1830
vrtni vlak 2005
Prvič vrtni vlak v muzeju.