SŽ in HŽ Gbs-z (model H0 Heris/MOKO)
odgovor obema ......
- slike v soboto, ker sem sedaj doma ......
- gre za konstrukcijsko napako, ker pri podobnem Roco vagonu sta na ploščico z kolesi prislonjeni dve 'vzmeti' - kosa plastike, ki delujeta kot vzmet in vrneta kolesa na sredino, tu pa tega ni.... (mogoče bo Izidor kaj več pojasnil kako je do tega prišlo.... )
- ne moti pa prav nič, tuid če kolesa niso prilepljena .....
M.
- slike v soboto, ker sem sedaj doma ......
- gre za konstrukcijsko napako, ker pri podobnem Roco vagonu sta na ploščico z kolesi prislonjeni dve 'vzmeti' - kosa plastike, ki delujeta kot vzmet in vrneta kolesa na sredino, tu pa tega ni.... (mogoče bo Izidor kaj več pojasnil kako je do tega prišlo.... )
- ne moti pa prav nič, tuid če kolesa niso prilepljena .....
M.
Ker vsi vse prefirbcamo smo gotov tud vidl na sosednmu forumumilchy napisal/-a:- gre za konstrukcijsko napako, ker pri podobnem Roco vagonu sta na ploščico z kolesi prislonjeni dve 'vzmeti' - kosa plastike, ki delujeta kot vzmet in vrneta kolesa na sredino, tu pa tega ni.... (mogoče bo Izidor kaj več pojasnil kako je do tega prišlo.... )
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtop ... c&start=15
da je Izidor že razložu
... ampka tam žal ni čist nič napisanega o tem, da se kolesne dvojice obračajo po svoje ...... ... alpa imam jest prešvoh dioptrijo na špeglih ......
pa če dopolnim prejšnji post .... Kleinbanh ima to tudi lepo rešeno ... in sicer tako, da je podnožje kamor so vpeta kolesa povezano s kuplo .......
..... še to ... v soboto vse tole podkrepim s slikcami ......
pa če dopolnim prejšnji post .... Kleinbanh ima to tudi lepo rešeno ... in sicer tako, da je podnožje kamor so vpeta kolesa povezano s kuplo .......
..... še to ... v soboto vse tole podkrepim s slikcami ......
Ni mi jasn, zakva me to sprašuješ, vpraš tistga ki je že lepu, sicer je pa dal neki postu nazaj Branko nasvet za lim.milchy napisal/-a: @kit ... a kaplica lepila še drži ?
milchy napisal/-a:ne moti pa prav nič, tuid če kolesa niso prilepljena....
pol pa sploh ni važn, če lim drži
Zadnjič spremenil kit, dne 21.01.2007, 15:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Spoštovani forumovci,
V zvezi z izdelavo modelov tovornih vagonov serije Gbs-z, podjetja Heris Modelleisenbahn GmbH Vam pošiljam naslednje obvestilo :
Sodelovanje z omenjeno firmo je potekalo v obdobju 2002-2005 in je obsegalo izključno pripravo tehnične dokumentacije (slike, načrti, risbe) za izdelavo omenjenega modela. Po tem letu je bilo sodelovanje z omenjenim proizvajalcem obojestransko prekinjeno.
Podjetje Heris GmbH je lastnik orodja in modelov tega modela tovornega vagona v HO merilu in s tem ima vse pravice iz naslova produkcije, izdelave in distribucije omenjenih modelov. Prav tako tudi odgovarja za vse morebitne napake, ki se lahko pojavijo v produkcijski verigi.
Kljub mojim opozorilom v času našega sodelovanja, se orodje in napake na njem niso odpravile. Ker pa se je sodelovanje prekinilo pred serijsko izdelavo modelov (po letu 2005) tudi nisem imel vpogleda v ''dogajanje'' okrog produkcije, zato iz tega naslova ne morem prevzeti nase nobene odgovornosti.
Za morebitne napaka, pomankljivosti pri izdelavi modelov se obrnite na naslov proizvajalca modelov :
http://www.heris-modelleisenbahn.de/
oziroma na trenutnega distibuterja v Sloveniji :
http://www.moko.si/
Ta izjava je dokončna in na podobna vprašanja v prihodnje ne mislim dajati nobenih izjav več. Upam le, da se bodo pri dobavi naslednjih modelov z novimi napisnimi in barvnimi variantami te stvari odpravile na veselje vseh zbiralcev in ljubiteljev modelnih železnic.
Lep dan še naprej,
Izidor Gruden
V zvezi z izdelavo modelov tovornih vagonov serije Gbs-z, podjetja Heris Modelleisenbahn GmbH Vam pošiljam naslednje obvestilo :
Sodelovanje z omenjeno firmo je potekalo v obdobju 2002-2005 in je obsegalo izključno pripravo tehnične dokumentacije (slike, načrti, risbe) za izdelavo omenjenega modela. Po tem letu je bilo sodelovanje z omenjenim proizvajalcem obojestransko prekinjeno.
Podjetje Heris GmbH je lastnik orodja in modelov tega modela tovornega vagona v HO merilu in s tem ima vse pravice iz naslova produkcije, izdelave in distribucije omenjenih modelov. Prav tako tudi odgovarja za vse morebitne napake, ki se lahko pojavijo v produkcijski verigi.
Kljub mojim opozorilom v času našega sodelovanja, se orodje in napake na njem niso odpravile. Ker pa se je sodelovanje prekinilo pred serijsko izdelavo modelov (po letu 2005) tudi nisem imel vpogleda v ''dogajanje'' okrog produkcije, zato iz tega naslova ne morem prevzeti nase nobene odgovornosti.
Za morebitne napaka, pomankljivosti pri izdelavi modelov se obrnite na naslov proizvajalca modelov :
http://www.heris-modelleisenbahn.de/
oziroma na trenutnega distibuterja v Sloveniji :
http://www.moko.si/
Ta izjava je dokončna in na podobna vprašanja v prihodnje ne mislim dajati nobenih izjav več. Upam le, da se bodo pri dobavi naslednjih modelov z novimi napisnimi in barvnimi variantami te stvari odpravile na veselje vseh zbiralcev in ljubiteljev modelnih železnic.
Lep dan še naprej,
Izidor Gruden
Izidor!
.. na hrvaški forum si napisal "pri proizvodnji modelov je bilo potrebno pridobiti številne dokumente ... ter opravljati sprotni nadzor nad posameznimi fazami tega projekta." "Prototipa sta bila izdelana v letu 2004… V dokaz prilagam dve kopiji člankov iz revije Tim (Izidor a si pridobil dovolenje za objavo?)."
Torej si delno kriv tudi ti, saj si bil "nadzorni" pri tem projektu, ker pa te napake nisi videl jo tudi niso mogli popraviti.
... zdaj je pa neodgovorno valit krivdo na druge, ki sploh niso bili zraven pri snovanju modela, da naj napako popravijo, ko je orodje že narejeno in sam veš, da je za to potrebno narediti novo orodje.
Podjetje MOKO pa je sporočilo, da ni sodelovalo pri načrtovanju modela in….ter, da so se o nakupu modelov dogovorili šele v marcu 2006.
Prav tako se kupci res ne moremo obračati na firmo Heris; to se lahko le ti oz. " firma LMG " !!!
lep pozdrav
M.
.. na hrvaški forum si napisal "pri proizvodnji modelov je bilo potrebno pridobiti številne dokumente ... ter opravljati sprotni nadzor nad posameznimi fazami tega projekta." "Prototipa sta bila izdelana v letu 2004… V dokaz prilagam dve kopiji člankov iz revije Tim (Izidor a si pridobil dovolenje za objavo?)."
Torej si delno kriv tudi ti, saj si bil "nadzorni" pri tem projektu, ker pa te napake nisi videl jo tudi niso mogli popraviti.
... zdaj je pa neodgovorno valit krivdo na druge, ki sploh niso bili zraven pri snovanju modela, da naj napako popravijo, ko je orodje že narejeno in sam veš, da je za to potrebno narediti novo orodje.
Podjetje MOKO pa je sporočilo, da ni sodelovalo pri načrtovanju modela in….ter, da so se o nakupu modelov dogovorili šele v marcu 2006.
Prav tako se kupci res ne moremo obračati na firmo Heris; to se lahko le ti oz. " firma LMG " !!!
lep pozdrav
M.
Hobby Sommer, Austrija :
Heris - H0 HRS 17501 ged. Güterwagen 2achs SZ Ep5 (Slowenien) 26.52€
Modellbahn Kramm, Nemčija:
Roco 47459 - Gedeckter Güterwagen der SZ, Epoche V, Typ Gbs-Z Neuheit 19,50€
Hobby Sommer, Austrija :
Roco - H0 ROC 47549 ged. Güterwagen Gbs-z SZ Ep5 (Slowenien) 19.90
Cene z MwSt!
http://www.hobby-sommer.com
http://www.modellbahn-kramm.com
Austrija in Nemčija so v EU... kaj ne?
BTW, v HR ni carine na uvoz igrač!
Heris - H0 HRS 17501 ged. Güterwagen 2achs SZ Ep5 (Slowenien) 26.52€
Modellbahn Kramm, Nemčija:
Roco 47459 - Gedeckter Güterwagen der SZ, Epoche V, Typ Gbs-Z Neuheit 19,50€
Hobby Sommer, Austrija :
Roco - H0 ROC 47549 ged. Güterwagen Gbs-z SZ Ep5 (Slowenien) 19.90
Cene z MwSt!
http://www.hobby-sommer.com
http://www.modellbahn-kramm.com
Austrija in Nemčija so v EU... kaj ne?
BTW, v HR ni carine na uvoz igrač!
Modelne železnice: http://www.malezeljeznice.net
Ja, cene so drugačne, četudi so v EU. Dejte se najprej vprašat, kako se pride do končne cene?
Imamo tovarniško ceno, ki je bolj ali manj enotna. Potem je k temu treba prišteti stroške prevoza do trgovca, k temu potem maržo trgovca in nato DDV (Nemčija 19%, Slovenija 20%, Hrvaška 22%, Avstrija menda 19%...) in dobimo končno ceno. No skoraj, v določenih primerih je še carina, ki je zoblikovana zopet po pravilih posameznih držav.
Maržo trgovca trgovec prosto oblikuje, ponavadi se giblje med 15% in 30%, odvisna pa je zopet od lokacije trgovine, stroškov zaposlenih, želenega dobička itd. In potem so v isti državi različni trgovci in različne cene. Seveda so pa (in razumljivo) cene za prodajo preko interneta najcenejše, ker ne rabimo toliko prodajalcev. Sicer pa poglejte še cene preko kakega iskalnika, recimo http://www.idealo.de za nek določen izdelek.
Svojčas so imeli na češkoslovaškem izdelke, na katerih je bila cena natisnjena na ovoju (embalaži) in to že pri proizvajalcu. Za trgovca je to pomenilo, da taka cena v trgovini mora biti pa pika, potem je bilo pa od trgovca odvisno, ali bo izdelek prodajal in koliko bo pri tem zaslužil. Za kupca super, za trgovce pa pogreb...
Imamo tovarniško ceno, ki je bolj ali manj enotna. Potem je k temu treba prišteti stroške prevoza do trgovca, k temu potem maržo trgovca in nato DDV (Nemčija 19%, Slovenija 20%, Hrvaška 22%, Avstrija menda 19%...) in dobimo končno ceno. No skoraj, v določenih primerih je še carina, ki je zoblikovana zopet po pravilih posameznih držav.
Maržo trgovca trgovec prosto oblikuje, ponavadi se giblje med 15% in 30%, odvisna pa je zopet od lokacije trgovine, stroškov zaposlenih, želenega dobička itd. In potem so v isti državi različni trgovci in različne cene. Seveda so pa (in razumljivo) cene za prodajo preko interneta najcenejše, ker ne rabimo toliko prodajalcev. Sicer pa poglejte še cene preko kakega iskalnika, recimo http://www.idealo.de za nek določen izdelek.
Svojčas so imeli na češkoslovaškem izdelke, na katerih je bila cena natisnjena na ovoju (embalaži) in to že pri proizvajalcu. Za trgovca je to pomenilo, da taka cena v trgovini mora biti pa pika, potem je bilo pa od trgovca odvisno, ali bo izdelek prodajal in koliko bo pri tem zaslužil. Za kupca super, za trgovce pa pogreb...
Zadnjič spremenil Gorchi, dne 27.01.2007, 13:03, skupaj popravljeno 1 krat.