Trenutna varianta E626 ne ustreza nebeni dveh JŽ podserij, ker gre za lokomotivo italijanske 3. podserije (ali 2. če ne vpoštevamo prototipske E626 kot 1. podserijo). Te imajo spremenjeno obliko ventilacijskih rešetk (večje na eni, manjše na drugi strani), večji in debelejši pokrov na "nosovih", ter nimajo mehanskega kompresorja med centralnim rigidnim postoljem. Verjetno so še nekatere razlike ki jih nisem opazil (kot sta recimo proti strehi zvišana čelna okna). Če bi se ACME odločil na izdelavo prve (bodisi druge) serije E626, bi bolj upali tudi na JŽ 361. Takrat bi bilo treba le narediti enako lokomotivo v drugi barvi.
Kar zadeva vzporedbo med E.636 in JŽ 362 sta lokomotivi precej različni - boljše vprašanje bi bilo kaj je med njimi sploh enako. Ne dolžina, ne vozički, ne stranska (tudi čelna) okna, ne oblika streh, ne razpored strešne opreme... JŽ/SŽ je v grobem nekakšna "mešanica" med E.636, E645 in JŽ/SŽ 342.