Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1001
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a desiro » 10.07.2017, 18:34

holding napisal/-a:..očitno najprej turitično najmočnejše zvezne dežele..... :D ...potem ostali...
...kam pa potem z njihovimi dizel desiroji.... :idea: ....južno ali vzhodno..... :?: ...


Mislim da bodo desiroje kar obdržali, saj imajo Lep delež prog katere niso elektrificirane in na njih vozijo še starejši motorniki, najbrž bodo šli desiroji tja.
Čeprav priznam da se diesel desiroja na SŽ nebi branil, sploh tega OBBjevega ki je malenkost novejši letnik.
009 die beste Živa. :P
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2266
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.07.2017, 20:50

desiro napisal/-a:
Mislim da bodo desiroje kar obdržali, saj imajo Lep delež prog katere niso elektrificirane in na njih vozijo še starejši motorniki, najbrž bodo šli desiroji tja.



No ja... Tukaj piše malo drugače.

http://m.railjournal.com/index.php/euro ... -dmus.html

Kolikor pa vem, pa je odprt razpis za nove DMU. Prav tako se bodo elektrificirale še proge v Zgornji Avstriji, tudi proti Bratislavi...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1159
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.07.2017, 9:35

K sreči smo se zaščitili pred sumljivimi nakupi Siemensovega sranja z izbiro prenosa moči, Desiroji imajo namreč mehanski prenos z avtomatskim menjalnikom.
Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3754
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.07.2017, 10:27

Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?


Od kdaj pa je razpis za vagone?

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1159
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.07.2017, 11:52

Ljubitelj napisal/-a:
Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?


Od kdaj pa je razpis za vagone?

LPL


Od lani. Ampak kaj ima to veze?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1001
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a desiro » 11.07.2017, 13:29

TGV Lyria napisal/-a:K sreči smo se zaščitili pred sumljivimi nakupi Siemensovega sranja z izbiro prenosa moči, Desiroji imajo namreč mehanski prenos z avtomatskim menjalnikom.


Saj v temu razpisu DMU Siemens nebi mogli nabavit, namreč gre za dvo členske garniture, mi pa imamo razpisan pogoj 3 členski DMU
009 die beste Živa. :P
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2266
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.09.2017, 8:10

Zanimiva zgodba prihaja iz Gradiščanskega.

Dežela Gradiščansko je od OeBB netz odkupila 28,5 km dolgo (tovorno) progo Friedberg-Oberwart (Pinkatalbahn). V naslednjem koraku se sedaj začenjajo pogovori z Madžarsko o oživitvi promet na relaciji Oberwart - Szombathely s pomočjo EU skladov. Potniški promet zaenkrat ni predviden.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3754
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.09.2017, 17:13

Junija drugo leto se obeta prva proga s samovozečimi vlaki v Avstriji, https://kurier.at/wirtschaft/burgenland ... 88.432.728. Pri nas se pa še karte na avtomatu ne da kupiti, kaj šele preko interneta.

LPL
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 501
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a trocken » 26.09.2017, 20:17

V nam bližnji Brescii imajo samovozeč metro, ki veliko poti opravi tudi izven podzemlja. Ravno tako je v Milanu samovozeča linija metroja št.5. To v svetu očitno postaja normalnost.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 27.09.2017, 7:33

Železnica je najbolj enostavna za avtomatizacijo pa jo nekako vse druge vrste transporta prehitevajo...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3754
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.09.2017, 7:56

Železnica je najbolj enostavna za avtomatizacijo pa jo nekako vse druge vrste transporta prehitevajo...


Železnica je res najidealnejša za avtomatizacijo, gre za prepost 1-dimenzionalni primer upravljanja in vsaj na metrjoih se ponuja že precej avtonomnih sistemov v zadnjih nekaj desetletjih. Avto je že 2-dimenzionalni problem, letala pa 3-dimenzionalni problem, kar pomenu ustrezno bolj kompleksna za upravljanje.

Sicer pa katere vrste komercialnega transporta so brez upravljalcev in prehitevajo železnico, če štejemo metroje med železnico. Letala so dokaj avtomatizirana, pa nihče niti ne poskuša uveljaviti brezpilotna komercialna letala, ladje vozijo z avtopilotom, tam kjer ni "težavnih" razmer, toda še vedno je nekdo na komandnem mostu, v "težkih" razmerah pa potrebujejo še dodatnega poznavalca, pilot se mu reče. Avtonomni avtomobili bodo pa še rabili kar precej časa za široko komercialno uporabo, kljub obetavnim poskusom. Preprosto vprašanje, ali bi šel na pot z letalom brez pilota, ali z avtobusom brez šoferja?

LPL
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 27.09.2017, 14:53

Ljubitelj napisal/-a:
Železnica je najbolj enostavna za avtomatizacijo pa jo nekako vse druge vrste transporta prehitevajo...


Železnica je res najidealnejša za avtomatizacijo, gre za prepost 1-dimenzionalni primer upravljanja in vsaj na metrjoih se ponuja že precej avtonomnih sistemov v zadnjih nekaj desetletjih. Avto je že 2-dimenzionalni problem, letala pa 3-dimenzionalni problem, kar pomenu ustrezno bolj kompleksna za upravljanje.

Sicer pa katere vrste komercialnega transporta so brez upravljalcev in prehitevajo železnico, če štejemo metroje med železnico. Letala so dokaj avtomatizirana, pa nihče niti ne poskuša uveljaviti brezpilotna komercialna letala, ladje vozijo z avtopilotom, tam kjer ni "težavnih" razmer, toda še vedno je nekdo na komandnem mostu, v "težkih" razmerah pa potrebujejo še dodatnega poznavalca, pilot se mu reče. Avtonomni avtomobili bodo pa še rabili kar precej časa za široko komercialno uporabo, kljub obetavnim poskusom. Preprosto vprašanje, ali bi šel na pot z letalom brez pilota, ali z avtobusom brez šoferja?

LPL


Letala so že sposobna leteti sama (tudi vzlet in pristanek), piloti so predvsem za boljše počutje potnikov in izredne razmere ker, je letalo najbolj občutljivo na napake (hudič takoj dol pade :D ), pri ladjah je težava v prometu po pristaniščih, avtomobil pa je sploh svoja zgodba bolj zahtevnega transporta za avtomatizacijo pač ni, nikoli ne moreš predvideti vseh dogodkov na cestah ker je vedno možnost, da prileti otrok izza ovinka.

Potem pa je tu naša draga železnica, kjer NI izrednih dogodkov, ki jih računalnik ne more premagati človek pa bi jih lahko, pot je vedno prosta rabiš samo en dober sistem nadzora pogonskih osi in je vse narejeno, premikalka pa seveda zaenkrat ostanejo neavtomatske.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3754
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.09.2017, 16:40

Potem pa je tu naša draga železnica, kjer NI izrednih dogodkov, ki jih računalnik ne more premagati človek pa bi jih lahko, pot je vedno prosta rabiš samo en dober sistem nadzora pogonskih osi in je vse narejeno, premikalka pa seveda zaenkrat ostanejo neavtomatske.


In vendar so na železnici že dolgo prisotni avtomatizirani metroji, vse od leta 1967., glej https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_a ... ay_systems. V naši sosešćini pa se pripravljajo na avtomatizacijo nove proge podzemske proge U5 na Dunaju, https://www.wien.gv.at/english/transpor ... rains.html, IRG je pred dnevi poročal o razpisu za nakup vlakov ustreznih sposobnosti in kot rečeno testne proge na Gradiščanskem.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2266
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.11.2017, 9:13

cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11104
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a cokla » 03.11.2017, 19:06



Tole pa ni Cittyjet...je le navadni diesel Desiro.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov