Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 973
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a desiro » 10.07.2017, 18:34

holding napisal/-a:..očitno najprej turitično najmočnejše zvezne dežele..... :D ...potem ostali...
...kam pa potem z njihovimi dizel desiroji.... :idea: ....južno ali vzhodno..... :?: ...


Mislim da bodo desiroje kar obdržali, saj imajo Lep delež prog katere niso elektrificirane in na njih vozijo še starejši motorniki, najbrž bodo šli desiroji tja.
Čeprav priznam da se diesel desiroja na SŽ nebi branil, sploh tega OBBjevega ki je malenkost novejši letnik.
009 die beste Živa. :P
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2093
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.07.2017, 20:50

desiro napisal/-a:
Mislim da bodo desiroje kar obdržali, saj imajo Lep delež prog katere niso elektrificirane in na njih vozijo še starejši motorniki, najbrž bodo šli desiroji tja.



No ja... Tukaj piše malo drugače.

http://m.railjournal.com/index.php/euro ... -dmus.html

Kolikor pa vem, pa je odprt razpis za nove DMU. Prav tako se bodo elektrificirale še proge v Zgornji Avstriji, tudi proti Bratislavi...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1082
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.07.2017, 9:35

K sreči smo se zaščitili pred sumljivimi nakupi Siemensovega sranja z izbiro prenosa moči, Desiroji imajo namreč mehanski prenos z avtomatskim menjalnikom.
Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3658
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.07.2017, 10:27

Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?


Od kdaj pa je razpis za vagone?

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1082
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.07.2017, 11:52

Ljubitelj napisal/-a:
Kar pa se novih vagonov tiče: zakaj ne enostavno izdelati novejših vagonov po standardu UIC-Z (kot jih recimo izdelujejo Poljaki), ki bi imeli vsa RIC dovoljenja in bi lahko vozili povsod, namesto eksperimentiranja z nekimi nizkopodnimi vstopi in podobnim?


Od kdaj pa je razpis za vagone?

LPL


Od lani. Ampak kaj ima to veze?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 973
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a desiro » 11.07.2017, 13:29

TGV Lyria napisal/-a:K sreči smo se zaščitili pred sumljivimi nakupi Siemensovega sranja z izbiro prenosa moči, Desiroji imajo namreč mehanski prenos z avtomatskim menjalnikom.


Saj v temu razpisu DMU Siemens nebi mogli nabavit, namreč gre za dvo členske garniture, mi pa imamo razpisan pogoj 3 členski DMU
009 die beste Živa. :P

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov