Češke hitre železnice

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
IC-Pohorje503

Re: LP

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 18.04.2007, 12:42

darko novák napisal/-a::) LP vsem
To je zelo težka filosofija. O tem se da zgovarjat velik časa :)
Mene za zadnjih 15 let negre v glavo, za kaj še ni druge pruge iz Maribora za Spielfeld , ker koliko je to Km?
To znači da ni nujna?
Drugače mislim da Koperska pruga se že pripravlja , in da so že prve odločitve o javnem razpisu. In okrog je ogromno dela. In v kakšnem roku bo , odvisi po več aspektih. Količina prometa na prugi, če bo EU dalo denarja ,če je zainteresirana EU za tisto prugo, kdo bo izvajalec.
Jedino kero je res prašanje, za kaj pol ni druge pruge Maribor - Spielfeld, ker tak je tam vse pripravljeno , samo dati gramozo in tir, tako to vidim če grem z vlakom mim.
LP


15 minut za Maribor-Spielfeld Straß in 14 km, bo kmalu gradil da novo dvojni tiri, od 2008 pomlad , končal dela leta jeseni in leta 2009, tudi zveza od leibtinz-Maribor je dvojni tiri!

LP
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

hvala

OdgovorNapisal/-a darko novák » 19.04.2007, 11:31

Hvala za informacijo - jaz nevem , meni se zdi kako sem bil še mali fant , da so tam bile dva tiri, ali se mi sniva to?
če so bili dva , kdaj se porušil ta en tir? in za kaj? je bila politična odločitev? za bivše?
LP darko - iz cz
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 19.04.2007, 12:45

:D :lol: 8) :D :twisted: :)
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

tiri

OdgovorNapisal/-a darko novák » 19.04.2007, 12:55

Je mi jasno :wink: 8) 8) 8) :wink:
na češkem so v enih časih meli na meji na cesti Dunaj Mikulov , betonski bloki 5X5 m in visoki 2m , to je bilo za radi tega , da so si fantje v štali v Mikulovu predelali tovornjak , in so od spredaj in od zadi navarili 2cm jeklene plošče in so probili zapore , in pobegli v Avstrijo. To je bilo za to -tisti bloki.
In na granici s nemčijo in Avstrijo je bilo porušenih , in potrganih ogromno lokalnih tirov, in sedaj se velik dava v promet, samo ne velik sem napačno napisal. Ker se nesplača več. Raj s avti hodijo. Tudi postaje nedelajo več.
:wink: :lol: 8)
LP darko - iz cz
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2104
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 19.07.2017, 17:25

Tako kot forumskega kolega tudi mene matra firbec glede garnitur Railjet čeških železnic. Na spletu sem našel razne zapise, toda ne uspem razbrati če drži ali ne drži, da so ČD garniture pravzaprav garniture v lasti OeBB, ki so jih avstrijske železnice dale v najem češkim.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2271
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 19.07.2017, 17:56

Vagoni so last ČD-ja. UIC koda 54 (Avstrija 81). Lokomotiva je Avstrijska last OeBB-ja 1216 (najeta s strani Čehov) in nima oznake 3xx. Sicer pa Taurusa ni bilo več možno kupiti, zato imajo verjetno najem.

Tudi razporeditev vagonov je drugačna

ÖBB 51 garnitur 4-1-2 sistem, 9 garnitur (dobavljenih 2016-2017) 5-1-1 sistem (drugi razred, restavracija, prvi razred)

ČD 5-1-1.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1112
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 19.07.2017, 20:11

Re 4/4 napisal/-a:Vagoni so last ČD-ja. UIC koda 54 (Avstrija 81). Lokomotiva je Avstrijska last OeBB-ja 1216 (najeta s strani Čehov) in nima oznake 3xx. Sicer pa Taurusa ni bilo več možno kupiti, zato imajo verjetno najem.

Tudi razporeditev vagonov je drugačna

ÖBB 51 garnitur 4-1-2 sistem, 9 garnitur (dobavljenih 2016-2017) 5-1-1 sistem (drugi razred, restavracija, prvi razred)

ČD 5-1-1.


OBB in ČD railjet oba je ni enako , malo drugače sedel...

OBB 01-51 je sedež več Business ( najlepši) , 52-60 je prosto sedež business je malo enako kot RJ ČD ...

LP
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2271
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.07.2017, 12:14

RailJet 01-51 so prva serija. ČD pa druga serija. Druga serija OeBB-ja 52-60 so podobne Čehom ja. Pa so vendar le "IC" RailJet.

Da nadaljujem zgodbo o ČD-ju, kar sem izbrskal.

http://ekonomika.idnes.cz/ceske-drahy-k ... oprava_spi

V planu je bil nakup 15 RailJet-ov za ČD. Na koncu so jih kupili le 7. Kupili so jih zato, da so zamenjali stare EC 70/71, seveda v dogovoru in sodelovanju z OeBB za podobno izmenjavo, kot pri nas na "brzih" 1216/541. Ker Taurusov U4 ni bilo več mogoče kupiti, na trgu pa je bila ponudba samo za Škodo 380, so vzeli 7 Taurusov 1216-2xx,. vendar saga še ni končana, saj ni bilo javnega razpisa za najem lokomotiv... Vendar pa se do rešitve problema še vedno uporabljajo 1216-2xx
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2271
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.11.2017, 9:21

vendar saga še ni končana, saj ni bilo javnega razpisa za najem lokomotiv... Vendar pa se do rešitve problema še vedno uporabljajo 1216-2xx


Saga je končana. Sodišče odločilo, da ČD lahko še naprej uporablja najete tauruse.

http://zdopravy.cz/ceske-drahy-chteji-d ... rady-4207/

ČD želi kupiti še dodatne ex-OeBB (Bmz) vagonov.

http://zdopravy.cz/5-let-leo-express-ve ... kpot-4263/

Leo Express še vedno ni prikazal dobička. Rešujejo ga le vlagatelji.

Škoda Transport po vsej verjetnosti ne bo pristala v CRRC rokah. Najboljšo ponudbo oddal Daniel Kretinsky.

Še malo od drugod, če koga zanima. Dva Vectrona bosta vozila RDC avtovlak Sylt. DB za avtovlak na Sylt uporablja BR 245 Traxx diesel. NTV naročil še dodatnih 5 novih pendolinov ETR 675. Skupno število bo 17. Katastrofa po imenu Danski IC2 prodana v Romunijo k Astri. Italjanske Pese ATR 220 jih bodo verjetno "porinili" na Sicilijo, naj se oni ukvarjajo s temi pokvarljivci. PKP IC se odloča o nakupu 20 low-cost lokomotivah. Newag, Pesa ali CRRC. V Avstriji bodo poskrbeli za dodatno varnost otroških vozičkov po tragični nesreči na Slonograškem. Zaenkrat znižanje hitrosti ne pride v upoštev. Microta se še vedno ubada s papirologijo za vožnjo s CAF-i. OeBB RailJet ima omejitev na Pontebbani "le" 160 km/h. Baje je na Pontebbani tudi ena počasna vožnja :lol: Na Reki bo Transagent špedicija organizrala nov kontejnerski vlak. Zaenkrat kaže, da bodo strojevodje najeli. Vozili pa... Ni še urado, govorilo se je o Taurusu, sedaj se govori o Class 92....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1114
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 13.11.2017, 10:50

Stvari se torej dogajajo, tako ali drugače. Kako pa kaj pri nas v Sloveniji, vse po starem ?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2271
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.11.2017, 13:54

preglednik napisal/-a:. Kako pa kaj pri nas v Sloveniji, vse po starem ?


Pri nas? Čakamo, ali Stadler bo ali ne bo. :-P Še malo, pa bomo izvedeli. :roll:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1114
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 13.11.2017, 16:56

Če ga imajo Srbi, zakaj bi ga mi ne imeli? Na dolgi rok se sigurno splača.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3083
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a mkx » 13.11.2017, 17:43

Srbi imajo električnega Stadlerja. Njihovi "zelenci" - garniture serije 711 - so produkt ruske firme Metrovagonmaš. Privoščim jim vsaj tako dobro izkušnjo kot smo jo imeli mi z našimi "metro" vlaki - legendarnimi Gomulkami.
LP, Metod
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1001
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a desiro » 13.11.2017, 20:54

Re 4/4 napisal/-a:
Pri nas? Čakamo, ali Stadler bo ali ne bo. :-P Še malo, pa bomo izvedeli. :roll:



Me pa res zanima kdaj bo kakšno uradno razkritje okoli teh novih garnitur
009 die beste Živa. :P

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov