NTV Italo

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1179
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

NTV Italo

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 09.04.2012, 14:50

Sedaj je znano: novi italijanski hitri vlak Italo v lasti podjetja NTV - Nuovo Trasporto Viaggiatori začne z rednimi vožnjami 28. aprila 2012!

Novica: http://www.italotreno.it/IT/Acquista/Pagine/overview.aspx

Uradna spletna stran: http://www.italotreno.it/IT/Pagine/default.aspx

S 15. aprilom se začne tudi prodaja vozovnic. Italo bo prvi primerek vlaka Alsthom AGV v rednem prometu. Reklamirajo ga kot najmodernejši (hitri) vlak v Evropi. Koliko uspeha bo prinesel ta grandiozno zastavljen projekt, v katerem je udeleženih kar nekaj velikih imen, bo seveda pokazal čas...
(@zbowe, kaj več o tem nam lahko najbrž ti poveš...)
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4383
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a igor72 » 12.04.2012, 13:55

Konec meseca sicer začnejo z dvema paroma dnevno med Milanom in Napolijem, potem pa vsak mesec kaj novega in tako do konca leta upajo na 25 parov/dan.
Več podrobnosti in prvi ceniki:
http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/timdettvp.php?id=2874
LEP DAN
Igor
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1129
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a preglednik » 12.04.2012, 15:48

Za primerjavo: Z vlakom nas pot iz Rima do Milana stane 88 Eur (brez popustov), prevozimo jo v 2h in 58 min. Z avtom bi bila cena 80 Eur (bencin, cestnine), prevozimo jo pa v 7h in 47 min. Razlika je več kot očitna.
preglednik
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 423
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 12.04.2012, 16:14

preglednik napisal/-a:Za primerjavo: Z vlakom nas pot iz Rima do Milana stane 88 Eur (brez popustov), prevozimo jo v 2h in 58 min. Z avtom bi bila cena 80 Eur (bencin, cestnine), prevozimo jo pa v 7h in 47 min. Razlika je več kot očitna.


Iz Rima do Milana si približno v 6 urah z dvema čikpavzama vmes. Iz Rima do Sežane si tremi čikpavzami prej kot v osmih urah.
Za dva turista se splača vlak. Za tri ali štiri pa avto.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1129
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a preglednik » 12.04.2012, 16:35

Podatke sem dobil iz "Michelin routs". Odvisno, kako se držiš pravil in pritiskaš na gas.
preglednik
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 423
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 20.04.2012, 19:09

Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4383
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a igor72 » 19.06.2012, 17:31

LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2306
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.12.2017, 9:10

...Napoveduje prihod v Trst... 8)

https://www.ntvspa.it/ufficio-stampa/co ... embre.html

Quando tutti gli Italo EVO saranno in esercizio le offerte di Italo aumenteranno ancora: fra le novità del 2018 ci saranno la linea del Nord Est Torino – Milano – Venezia (con diverse fermate intermedie) e la fermate a Bolzano e Trieste
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 276
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a suha » 01.12.2017, 19:13

Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.

Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj ](*,) ](*,) ](*,)
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 507
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a zelencek » 01.12.2017, 19:38

suha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.

Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj ](*,) ](*,) ](*,)


Podpiram idejo o povezavi Trsta in Kopra z železnico, me pa nekaj zanima, kako je to mišljeno. Če bi vlak šel iz Trsta naprej proti Ljubljani, ali bi:
a) ustavil v Kopru in tam obračal (ker je Koper slepi tir)
b) preskočil Koper
c) bi bila postaja za Koper pri Serminu
d) kaj drugega
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 505
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: NTV Italo

OdgovorNapisal/-a trocken » 01.12.2017, 22:32

suha napisal/-a:Povečujejo tudi iz 40 na 50 dnevnih vlakov na trasi Milano - Rim in kot rečeno uvajajo novo linijo Torino - Milano - Benetke s postajo v Bolzanu in Trstu.

Skratka parave budale bi bili če nebi drugi tir iz Kopra potegnili še do Trsta, da bi npr. Italo nekoč zapeljal tudi v Ljubljano. Ampak ja, v Sloveniji je vse mogoče in prav mogoče je da drugi tir že ob odprtju nebo ustrezal standardu Itala, ki pelje 350 km/h in več, drugi tir pa bo konstruiran za 160 km/h, ali pa, da ta povezava zaradi pretekle zgodovine nebo nikoli zgrajena... In bomo vsi, oz. boste vsi srečni doma za pečjo, dokler nebo iz Slo. zginil s trebuhom za kruhom zadnji izobraženi mladi Slovenec, ki bo ugasnil luč za seboj ](*,) ](*,) ](*,)

Nak, 350 km/h pa ta Italo Evo, ki naj bi prišel v Trst ne doseže. Tja do 250 km/ potegne in je namenjen prav temu, da traso iz hitrih prog podaljša še do obrobnih italijanskih mest, kar sta v tem slučaju Trst in Bolzano. Tudi sicer se bodoča železniška proga iz Mester proti Trstu planira "samo" za hitrosti do 250 km/h

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov