SNCF

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 25.11.2017, 9:37

Captrain (hčerinska firma SNCF-a), ki še? vozi na Opčine, je kupil 10 komadov traxx 3 za vožnjo po Italiji. Prav tako jim je RFI dovolila vožnjo 2000 tonskih vlakov. Za primerjavo SNCF vozi po Franciji do 3200 ton. SBB pa v Nemčiji do 3000 ton.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 22.03.2018, 21:03

http://mobile.lemonde.fr/economie/artic ... _3234.html

Sedaj je uradno!
SNCF bo v aprila ali do konca junija naročil 100 novih TGV-jev, pete generacije, ki bo sprejel do 700 potnikov. Na tire naj bi zapeljal leta 2022.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4492
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a igor72 » 23.03.2018, 14:21

Re 4/4 napisal/-a:http://mobile.lemonde.fr/economie/article/2018/03/22/le-maire-confirme-la-commande-de-100-tgv-du-futur-a-alstom_5274903_3234.html

Sedaj je uradno!
SNCF bo v aprila ali do konca junija naročil 100 novih TGV-jev, pete generacije, ki bo sprejel do 700 potnikov. Na tire naj bi zapeljal leta 2022.

to so sprejeli včeraj, na štrajku? 8)
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.03.2018, 19:43

igor72 napisal/-a:to so sprejeli včeraj, na štrajku? 8)


Pod mizo že lani. :wink: 8) Ker je Alstom ukinil (pospravil v predal) program Prima, ter želel zapreti eno izmed tovarn. Tako pa imajo sedaj delo. Do šeste generacije. :D Francozi ponosni na svoj Alstom. \:D/
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 11.06.2018, 19:52

Trenutno sem na vlaku Torino-Lyon. Ze startali smo s 70 min zamude. Vmes so nas dali na avtobus, komaj se premikamo in po velikih mukah smo prisli do Modane... Sedaj so povedali, da se TGV ustavi v Modani in konca svojo pot. Nihce ne ve kdaj bo sel naprej... Mogoce kdo ve kaj se dogaja v Franciji z vlaki?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.06.2018, 20:28

jakaklec napisal/-a:Trenutno sem na vlaku Torino-Lyon. Ze startali smo s 70 min zamude. Vmes so nas dali na avtobus, komaj se premikamo in po velikih mukah smo prisli do Modane... Sedaj so povedali, da se TGV ustavi v Modani in konca svojo pot. Nihce ne ve kdaj bo sel naprej... Mogoce kdo ve kaj se dogaja v Franciji z vlaki?


Štrajk :!:
Od 11. junija od 19 ure, do 14 junija do 8 ure. Jutri pa še dan jeze železničarjev.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 11.06.2018, 20:33

Smile :) neverjetno... Zanimiva izkusnja se ustavit sredi nicesar in cakat na... ?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3993
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.06.2018, 7:13

Štrajk :!:
Od 11. junija od 19 ure, do 14 junija do 8 ure. Jutri pa še dan jeze železničarjev.


Prav vam je, zakaj se pa vozite z vlakom. Peljite se sFlixbusom, je cenje in bolj zanesljivo! Takšne so pač izkušnje mojega sina, ki dela v Grenoblu, odkoder sem se pravkar vrnil, seveda z avtom.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.06.2018, 8:40

OuiGo je cenejši kot Flixbus. Pariz-Lyon za 13 €. Medtem Flixbus zahteva 25 €.

Sicer pa stavke so napovedane še za 17.–18. / 22.–23. / 27.–28. junij. Potem, pa bo verjetno reforma dokončno pod streho, ceprav zakoni so že bili potrjeni. Družinski člani zaposlenih pa v jok. Nič več brezplačni prevoz...
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 14.06.2018, 18:32

Še ''aftermath'' ponedeljkove sage...

(kopiram original linke in angleške google prevode)

https://www.ledauphine.com/savoie/2018/ ... gv-bloques

Big mess at Modane station, two blocked TGVs

00:35: The incident affecting the railway line between Modane and Turin is due, according to the Italian news agency Ansa, a leak on a car of chemicals, detected in Salbertrand station in the Susa Valley, on a convoy Aiton-Orbassano railway motorway. The closure of the line, the time of the intervention, affected about thirty trains, including the two TGVs. As a result, Milan Paris crossed the border late, and was confronted with the absence of a switchman because of strike, French side.

00:05: The first Tgv, which ran in the direction Paris Milan, seems to have been stopped at Modane because of an incident affecting a Seveso classified plant in the sector of Turin. Buses were chartered, Italian side, to route the stranded travelers to Turin or Milan.

The second train, which was heading to Paris, has, according to information gathered locally by local officials, been blocked at its entry on the French network, the strike of railway workers. Only part of the passengers could find a place in alternative coaches to Lyon. Around 23:30, some 150 people were stuck in Modane, and had no choice but to wait for the next TGV, Tuesday at 7:23.

11:50 pm: Nearly 600 passengers were stuck for several hours in the Modane border station on Monday night aboard two TGV Paris Milan and Milan Paris. Some will stay until Tuesday morning. Trays meals were served urgently by the municipality.

More information to follow.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://france3-regions.francetvinfo.fr ... 92911.html

500 SNCF users stuck in Modane last night following an incident in Italy

Big mess at Modane Monday, June 12th. Nearly 500 passengers on two TGV trains linking Paris to Milan and Milan to Paris found themselves stranded in the Savoy district around 9 pm following a hazardous materials incident in Italy.

Big mess at Modane Monday, June 12th. Nearly 500 passengers on two TGV trains linking Paris to Milan and Milan to Paris found themselves stranded in the Savoyard commune around 9 pm.

Involved, an incident related to hazardous materials in Italy, requiring the closure of the Modane-Turin line the time of the intervention of the relief. The traffic of thirty trains would have been disrupted including the two TGVs.

150 people stuck in Modane for the night

Because of this incident, the train from Milan to Paris crossed the border late. On the French side, because of the SNCF strike, there was no longer any switchman to take the train to the destination. Nearly 300 passengers were stranded in Modane station.

Buses were chartered for people traveling to Lyon and Chambéry. The remaining 150 passengers, who wanted to travel to Paris, had to sleep in the TGV remained open to accommodate them. Meal trays were served to them. They left for Paris at 7:30 Tuesday, June 12.

The train traveling to Milan was stopped at Modane because of the incident in Italy. For the passengers of this TGV, four buses were chartered around 23 hours, allowing customers to go as planned to Milan or Turin.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.francebleu.fr/infos/faits-d ... 1528785478

120 passengers spend the night on a train in Modane, Maurienne

It is more comfortable than a train to spend the night ... but 120 passengers of a TGV Milan / Paris had to do with, on the night of Monday to Tuesday. They found themselves stranded in Modane station, Maurienne.

This Monday evening, two TGVs find themselves stranded in Modane station in Maurienne. A train Paris / Milan and a Milan / Paris.

Everything started from a problem in Italy. The traffic has been disrupted. Milan / Paris arrived late to Modane (Maurienne) and Paris / Milan could not leave as planned. Once the problem settled in Italy, the strike began in France (the 15th episode of bumpy strike against the railway reform started Monday at 20h). Suddenly the two trains could not roll.

Italy chartered buses, passengers were able to return to Turin and Milan. And French side SNCF has made available two buses, so there was not enough seats for everyone. 120 people spent the night in the TGV train station Modane.

Around 23h meal trays and blankets were distributed.
Firefighters made sure that everyone was well and gendarmes spent the night there.

Some people get upset but we can understand.

According to the mayor of Modane, Jean-Claude Raffin, there was some excitement but "the vast majority of passengers were understanding, they took their patience patiently"

The train left this Tuesday morning around 7:30.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.06.2018, 10:35

Tako...reforma je pod streho. Mac(a)ron vs. sindikati 1:0, po polčasu. Stavkovnem valu še ni videti konca, zato ta tekma še ni končana. In kaj predvideva reforma?
Reforma ima tri stebre: 1) prenehanje statusa železniških delavcev, 2) odpiranje trga za liberalizacijo z decembrom 2019, 3) delitev SNCF-a, kot delniško družbo na tri dele.
SNCF Mobilités (potniški promet) in SNCF Réseau (po domače SNCF infra) ostajata v državni lasti. Dolg SNCF Réseau, ki znaša 46,6 milijarde evrov, pa bo v prevzet na ramena države v višini 35 milijard evrov do leta 2022.

In kaj sploh je status železniški delavec? Ustanovljen je bil leta 1920 in opredeljuje njihov doživljenski status (odidejo lahko le, če želijo sami ali iz krivdnih razlogov), napredovanje, upokojevanje pri 50 za strojevodje, ostali 55 let (številke se spreminjajo glede reforme upokojevanja na ravni države in trenutno znaša 57 let za strojevodjo) Imajo delno priviligran status zaposlenega, določene ugodnosti na SNCF, kot je "Pass Carmillon", ki omogoča, da se na določenih vlakih vozijo brezplačno ali ne plačajo rezervacije na TGV-ju (Uporaba te kartice pri tistih z krajšim staležem ni pogosta). Zakonci in otroci od 12. do 21. leta imajo pravico do 90% popusta na vseh linijah.
V realnosti pa imajo 28 dni letnega dopusta, 12 vikend počitkov. Plača varira v odvisnosti od staža, ter dela, ki ga opravijo. Bruto plača z 8 letnim stažem znaša 1700 evrov in se z dodatki zviša na 2500 evrov neto. Tisti z daljšim stažem okoli 3200 evrov. Od kje takšna razlika? V dodatkih ki so: Prevožena kilometrina, ki znaša od 500 do 1000 evrov, 1,2 bruto evra dodatka na nočno delo, kosilo, ki znaša 18 evrov za dnevno in 36 evrov za nočno delo.... Kar se tiče dopusta. Junij, julij, avgust ni samoumneven. Lahko se zgodi, da se dopust začne šele septembra, ko je konec počitnic. Sliši se, da imajo kar lepo postlano, vendar do tega prideš samo, ko si blizu upokojitve. Mlajši imajo zelo malo ugodnosti.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.07.2018, 13:37

http://m.railjournal.com/index.php/high ... tract.html

SNCF dal zeleno luč za nakup 100 novih TGV-jev, pete generacije z inenom "Avelia Horizon". Od prejšnje generacije se razlikuje po večji kapaciteti, manjši porabi energije, možnosti razgradnje po končani življenski dobi, saj je kar 97 % materiala možno reciklirati. Največja sprememba pa je, da novi TGV zmore 350 km/h, kar je 30 km/h več od predhodnika.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2795
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.09.2018, 9:01

https://www.railwaygazette.com/news/tra ... years.html

Francozi gredo v projekt vlaki brez strojevodij. Do leta 2023 bosta v prometu začela voziti dva prototipa avtonomnih vlakov, ki ju bosta opremila dva konzorcija tehnoloških podjetij.
-Prvi konzorcij sestavljajo: Alstom, Altran, Ansaldo, Apsys, ki bodo naredili avtonomni tovorni vlak
-Drugi konzorcij pa sestavljajo: Bombardier, Bosch, Spirops, Thalys, ki bodo naredili potniški vlak za potrebe TER.
Skupno obema projektoma je, da morajo razviti da bo vlak avtonomno razbral signale, nevarnosti na progi, geolokacijo, zaznavanje ovir, spremljanje okolja in samega vlaka.
Proračun za projekt je 57 milijonov evrov. Od tega 30 % financira SNCF, 30 % Francija, 40 % partnerji v projektu.
Trenutni cilj je, da bi do leta 2020 že imeli delno avtonomne tovorne vlake, do leta 2023 pa popolno avtonomne tovorne vlake z nadzorom strojevodje, leta 2025 pa brez strojevodje. TER bi naj postal popolnoma avtonomen po letu 2026. TGV pa avtonomen z nadzorom strojevodje po letu 2025.

Druga novica pa je, da je francoska vlada potrdila gradnjo petih novih LGV prog. Cena vseh investicij do leta 2023 bo znašala 13,4 milijarde evrov. V resnici to ne bodo čisto nove proge ampak nadgradnja obstoječih prog v LGV proge. In sicer na relaciji:
-Bordeaux-Toulouse
- Montpellier-Perpignan
- Marseille-Nizza
- Paris-Le Havre
- Roissy-Picardie

https://scontent-lax3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C2C2D83
Avtor: Kilián János
Akiem)SNCF Prima in Astride, čakata, v Madžarskem železniškem muzeju na homologacijo, kasneje po vsej verjetnosti še odhod na Hrvaško
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1255
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a preglednik » 14.09.2018, 9:56

Ni kaj reči, Francozi so vodilni v svetu na področju železnic.
preglednik

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov