Prihodnost železnice v Evropi

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3304
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Prihodnost železnice v Evropi

OdgovorNapisal/-a mkx » 24.07.2018, 7:57

Problem razdrobljenega železniškega prevoza je, tako kot še marsikaj drugega v EU, političen. In pri tem nobeno poenotenje strokovnjakov nekega področja ne bo pomagalo prav nič.

Enoten ekonomski prostor je več ali manj floskula, saj funkcionaira le v nekaterih segmentih. EU kot skupen političen prostor pa nikoli ni zaživela. In ravno to manjka da bi železnice zadihale ... hitro poenotenje (predvsem) varnostnih standardov, ki bi po hitri implementaciji pravzaprav resnično omogočila interoperabilnost in s tem možnost delvoanja posameznih železniških družb v celotni Evropi, žal ni mogoče. Je pa že tako, da ima železniški promet veliko prednost predvsem pri prevozih na daljše razdalje (in po možnosti večje količine tovora na isti trasi).

Bistvena razlika, ki bije v oči (in po mojem mnenju naredi resnično ralziko med CPR in skoraj katerokoli evropsko železniško firmo), je povprečna prepeljana razdalja vlaka, ki je v primeru CPR skoraj pol Evrope. Za SŽ praktično nepredstavljivo, večje firme v večjih državah (RENFE, SNCF, DB) bi morda lahko prišle do podobnih številk.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2827
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prihodnost železnice v Evropi

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 24.07.2018, 10:18

Ljubitelj napisal/-a:
Holding, jaz se evropskih danosti prekleto dobro zavedam, izgleda, da se pa merodajni ne zavedajo, da železniškem tovornemu prometu kopljejo grob. Kar poglej delež železnice v prepeljanem tovoru v Evropi in v S. Ameriki.



The trucking industry is the lifeblood of the U.S. economy. Over 70% of all the freight tonnage moved in the U.S. goes on trucks. Without the industry and our truck drivers, the economy would come to a standstill. To move 10.5 billion tons of freight annually requires over 3.4 million heavy-duty Class 8 trucks and over 3.5 million truck drivers. It also takes over 38 billion gallons of diesel fuel to move all of that freight. Simply – without trucks, America stops


Trucks move roughly 71% of the nation's freight by weight. That is just one of many statistics calculated and tracked by American Trucking Associations' professional staff that you can learn about here.

Revenue:
$738.9 billion in gross freight revenues (primary shipments only) from trucking, representing 81.5% of the nation’s freight bill in 2016.

Tonnage:
10.55 billion tons of freight (primary shipments only) transported by trucks in 2016, representing 70.9% of total domestic tonnage shipped.

Nič drugače, kot v Evropi. Logično, visoko razvit cestni križ, več prometa na cestah. Železnica v Evropi? Malo na dizel, malo na elektro, Železnica same takse za Co2, za OVE, omejitve hrupa draženje uporabnin, cestnina za tovornjake pa navzdol, da preživijo krizo, trošarine povrnjene, subvencije: samo Nemčija daje milijarde subvencij tovornjakom, železnici pa prst v **t, še 750 metrov ne moreš doseči, pol se pa režiš, ko prebereš pluse pri C-AKv, da bodo vlaki daljši in težji in prebiranje pisem prometnemu ministru naj začnejo subvencionirati menjavo spenjače. Da dol padeš, kako veliko ljudi nima pojma o realnosti na železnici, da težjih vlakov ne moreš uvesti, ker preden bi povečal osno obremenitev na vseh pomembnih progah, bi trajalo 100+ let, povečati v dolžino pa še manj, saj so koristne dolžine po večini Evrope krajše kot 700 metrov. Pa, če mi zameriš ali ne, tudi ti si tukaj zraven...

Tisti linki, par strani pa tako za tebe niso pomembni. Železnica čez lužo stagnira, tako ali drugače, pa, če se sprijazneš ali ne...Pa vem, da se ne boš in boš trmasto ponavljal eno in isto, tako kot Malmbanan in primerjava z rudo iz Kopra (kako se sploh primerja rudnik s samo eno izmed dobavnih poti v Linz?), čeprav ti ni jasno, da je za VoestAlpine pomemben vir surovin Ukrajina, ker je tista ruda najbolj bogata z železom. 65%. Še čudni so tile v Linzu, da so dali prošnjo na SŽ, za dodatni vlak rude, ne pa obtežitev obstoječih...

K pisanju me je pa spodbudilo navdušenje nekaterih nad razvijanjem nove spenjače v Švici, povsem nekompatibilne tako z obstoječo vijačno, kot tudi z variantami SA3 in kar se predstavlja kot novi napredek železnic, beri v izolaciji od ostalega sveta, v tem primeru železniško razvite Evrazije, ki se sicer konča s širokotirnimi progami na Pojskem, Slovaškem, menda jo grade tudi proti Dunaju......
..
Haha. Jao @Ljubitelj. Tole zadnje je pa tako zabavno brati. Še bolj biti odvisen od Rusije in Turčije. :D A ni že dovolj plinska odvisnost. Ajej, širši pogled prosim. Še dobro, da ne predlagaš, da bi vse drote dali dol in šli na 100 % odvisni energent. Morje je mednarodno, tam ni izsiljevanja. Očitno je samo @holding skapiral s politiko, ti pač ne...

In ne vem, kje vidiš moje navdušenje? Če bo kdo kaj naredil, bodo to Švicarji in Avstrijci. Od SPD-ja v Nemčiji ne pričakuj kaj, da bodo ukrenili. Italijani so pa sklenili pakt s Švicarji, kar je bil povod odprtja teme, ampak si pač dodal svoje začimbe v tej temi. In sedaj je tema, taka kot je. Neužitna mineštra
Buon appetito.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2827
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prihodnost železnice v Evropi

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.10.2018, 8:56

http://www.europarl.europa.eu/news/de/p ... -across-eu

Obetajo se spremembe v potniškem prometu na železnicah EU-ja:
-večje odškodnine v primeru zamud
-obvezen prostor za kolesa na vseh vlakih, brez izjem
-jasnejši prikaz informacij o pravicah potnikov, ki jih imajo na potovanju z vlakom
-obvezna pomoč gibalno omejenim osebam
....
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 112
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Prihodnost železnice v Evropi

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 10.10.2018, 19:09

Re 4/4 napisal/-a:http://www.europarl.europa.eu/news/de/press-room/20181008IPR15275/meps-back-update-of-rail-passenger-rights-across-eu

Obetajo se spremembe v potniškem prometu na železnicah EU-ja:
-večje odškodnine v primeru zamud
-obvezen prostor za kolesa na vseh vlakih, brez izjem
-jasnejši prikaz informacij o pravicah potnikov, ki jih imajo na potovanju z vlakom
-obvezna pomoč gibalno omejenim osebam
....


Odškodnine bodo še vedno temeljile na absolutni zamudi, kar je po mojem mnenju neumnost prve klase. Sam se počutim enako oškodovanega če vlak na 30 minutnem potovanju zamuja 10 minut ali pa pri 180 minutnem 60 minut. Vendar v prvem primeru nisem upravičen do oškodnine, to bi lahko elegantno rešili z razredi zamud relativno na normalni vozni čas.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov