Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2825
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 24.11.2018, 8:49

V ponedeljek znova pride 001 na Jesenice. Pričakuje se zaključek postopka in s tem dovoljenje za vožnjo po JŽI.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1368
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 24.11.2018, 14:03

Na vsa ta natolcevanja okrog Škode bom odgovoril samo s tem videom:

Povezava na video

Takole je šel Vectron po riti k maši že prvi dan vožnje za češke železnice na EC med Prago in Berlinom. Ampak o tem se ne sme govoriti, saj je Siemens. Važno, da je Škoda "zanič" (po nemških merilih seveda) in se jo bo zato vračalo tovarni. Kdo stoji za tem, se je bolj vredno vprašati.
@Re4/4, lepo si napisal "uradno" zgodbico, a se je vendarle vredno vprašati po ozadju. Zakaj npr. Škoda ni dobila dovoljenja za DB za vožnjo 200 km/h, dokler se Čehi niso odločili za najem Vectronov, potem pa so ji čudežno - ko je bilo že prepozno - vendarle dali dovoljenje? Problem naj bi bile "vibracije med vožnjo po mostu prek Labe v Dresdnu", kjer sploh ne vozi 200 km/h? Se pravi kar nek izmišljen argument, in noben me ne prepriča da za odločitvijo DB ni stal Siemensov lobi, ki je s tem poskusil onemogočati konkurenco. Sploh, ker ima Škoda nekatere tehnične rešitve, ki se jih je Siemens očitno bal. Zato jih je raje razglasil za "zastarele" in "neuporabne". Ker pač moderno je to, kar je po nemških merilih. Kaj pa bodo neki "drugorazredni" Slovani znali delati lokomotive, saj niso "višji ljudje" kot oni...
Tudi to se je lepo vprašati, kdo stoji za odločitvijo da se Škode vrne proizvajalcu. Kolikor vem so brez večjih težav obratovale v Linz, Budimpešto in na Slovaško. Okvare? Zgornji video lepo pokaže, da Vectron tudi ni imun nanje, kakor tudi ne kakšna druga lokomotiva. Je morda Siemens podtaknil svoje lobiste v vodstvo ČD? Kajti namesto Škode bodo ČD znova najemale - Siemensove Vectrone!

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2825
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 24.11.2018, 16:03

Eh @TGV Lyria. :D Sej okvaro doživi vsaka lok. Razlika pa je, koliko kilometrov prevozi med servisoma, oziroma na vsake koliko kilometrov se pojavi napaka. Tudi RegioJet je že odpovedoval vlak, ker je imel Vectron softwarske težave in nič se ni skrivalo. So mediji lepo poročali. Kar se tiče ČD 380 v Nemčiji...Če vozi v Avstrijo, to ne pomeni, da lahko kar tako v Nemčijo, ker fizika je eno, predpisi in standardi pa drugo.
Lahko pa vprašaš kakšnega Čeha, kako mirno gleda ob njeni končni ceni. Kar pa se tiče "vzhodnjakov". Sedaj imajo priložnost z BR 102 in BR 633, da se izkažejo. Romunske Leme pa že lepo vlečejo 3000 ton na Švedskem. Prej ko se sprijazneš, da je ČD 380 enak kot SŽ 312, lažje bo.
Če se mora koga bati Siemens je to Newag z Griffinom in zverjo Dragon 2 ET 25, ki ima lahko 8,4 MW moči in možnih 750 kW last-mile z 1500 litrskim tankom. Stadlerjev Dual pa je tako iz drugega planeta.
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a bugear » 02.12.2018, 22:58

Tudi to se je lepo vprašati, kdo stoji za odločitvijo da se Škode vrne proizvajalcu.

Politika. Trenutni lastnik Škode je tudi lastnik novega dobavljalca cestninenja. (ČD so kasneje objavile, da to ni mogoče.)
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2247
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 14.12.2018, 20:26

Nekdanja JŽ 664-053/HŽ 2062-050 v novi podobi. Obnova lokomotive za potrebe ÖBB Rail Cargo Carrier: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=605584
Aljaž

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov