DB v hudem minusu

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
andre85
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 11.02.2019, 21:50

Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1413
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.02.2019, 21:59

andre85 napisal/-a:Iz Munchena ice 618 za Essen baje se nam ne izplača. Isto kot se nam ni nočni za Hamburg a Avstrijci vsako večer polni


Seveda. Saj niso ljudje neumni da bodo sedeli, če lahko ležijo. Vštric z ICEjem za Essen gre NJ 420 predvidevam, da poln...
andre85
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a andre85 » 11.02.2019, 22:04

Poln kot se spodobi. Točno tako, plus ice 618 ima odhod iz Munchena 0.01, cena karte če jo kupiš na dan odhoda 159 eurov. Saj Hamburg je isto poln
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2904
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.02.2019, 8:45

TGV Lyria napisal/-a:No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?


Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a STIB » 12.02.2019, 18:15

andre85 napisal/-a: ice 618 ima odhod iz Munchena 0.01, cena karte če jo kupiš na dan odhoda 159 eurov.
To pomeni da imaš točno eno minuto za kupiti karto na dan odhoda. :)
lp iz Zagreba
ZDRU
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1413
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 12.02.2019, 18:50

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?


Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.


Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.
Nove NJ linije pa začnejo najbrž šele po nakupu novih Nightjet vagonov/garnitur? Lepo, da se bo znova vzpostavilo skoraj celotno bivše CNL omrežje.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2904
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.02.2019, 19:33

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:No malce bolj resno vprašanje: katera je naslednja Nightjet linija, da se bo širil?


Ukinja se Lisinski. Nove so Hamburg via. Bremen, Dunaj/Zurich/Innsbruck-Amsterdam, Paris-Hamburg/Berlin, Zurich/Innsbruck-Kopenhagen. V tem vrstnem redu.


Lisinski ni Nightjet vlak. Ne gre mi v glavo, kako ga Hrvati na taki pomembni relaciji ne uspejo obdržati.
Nove NJ linije pa začnejo najbrž šele po nakupu novih Nightjet vagonov/garnitur? Lepo, da se bo znova vzpostavilo skoraj celotno bivše CNL omrežje.


Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.

In ja, ko pridejo novi vagoni. Razen v Bremen, to je pa obstoječa linija, ki bo zavila malo zahodneje, kot sedaj. In tako dobi dodaten trg potnikov. Ta se predvideva z novim voznim redom. Ostale po letu 2021.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1413
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 12.02.2019, 21:40

Re 4/4 napisal/-a:Vem, da ni ravno NJ, je pa njegov podaljšek oziroma "partnerska" linija.

In ja, ko pridejo novi vagoni. Razen v Bremen, to je pa obstoječa linija, ki bo zavila malo zahodneje, kot sedaj. In tako dobi dodaten trg potnikov. Ta se predvideva z novim voznim redom. Ostale po letu 2021.


Lahko bi uvedli tudi prej, če bi reaktivirali tiste štiri MUn spalnike, ki še vedno stojijo in čakajo na Dunaju. Veljali so za najboljše spalnike v rednem prometu. Komot bi naredili eno linijo z njimi.
Bremen naj bi vozila züriška ali dunajska linija?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2904
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: DB v hudem minusu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.02.2019, 21:52

TGV Lyria napisal/-a:Bremen naj bi vozila züriška ali dunajska linija?


Obe. Hamburg-Bremen-Hannover, potem pa dalje Zürich ali Dunaj/Innsbruck.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov