Flixtrain - Flixbus

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 15.04.2019, 22:21

desiro napisal/-a:Kar se Wi-fi tiče sem jaz mnenja ali ga ponudi korektno dovolj in pač požri da boš plačal....saj pa ja obstajajo kaki količinski popusti ..... ali pa ga pač ukini...teh 200 Mb je žalost...to pogledaš par minutni yt in ni več dostopa....če se že hvalijo z free wi fi on bord nalepkami...

Je pa se v Nemčiji drug problem omrežje izven mest je na nivoju Albanije. Danes na poti v Düsseldorf bil 4g signal samo v velikih mestih ostalo 2g ali pa nič
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1460
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Dino S » 16.04.2019, 20:50

V Avstriji še obstaja Flixbus? Na AC vidim avtobuse v Flix barvah vendar pa imajo prelepljeno drugo ime prevoznika oz. je ime od neke privat firme. Vozijo pa 6x dnevno Dunaj - Gradec (tako piše na njih).
...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 16.04.2019, 21:47

Dino S napisal/-a:V Avstriji še obstaja Flixbus? Na AC vidim avtobuse v Flix barvah vendar pa imajo prelepljeno drugo ime prevoznika oz. je ime od neke privat firme. Vozijo pa 6x dnevno Dunaj - Gradec (tako piše na njih).

V Avstriji sta zadevo prevzela Blaguss in dr.richard skupina plus tega Flixbus ni nikoli imel svojih avtobusev
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3078
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2019, 8:38

Glede na to, da se Flixtrain v Nemčiji ni pokazal v čisto nič boljši luči, kot DB (zamude...), se le ta želi razširiti v Francijo. Več virov poroča (če zna kdo francosko), da želi registrirati pet linij od leta 2021 naprej. In sicer:
* Paris Nord-Brüssel Nord ( Saint-Quentin)
* Paris Bercy-Lyon Perrache (Dijon, Chalon-sur-Saône, Mâcon)
* Paris Bercy-Nice (nočni vlak;Avignon Centre, Arles, Miramas, Vitrolles, Marseille-Blancarde, Toulon, St Raphael-Valescure, Cannes, Antibes)
* Paris Bercy-Toulouse ( Les Aubrais-Orléans, Vierzon, Châteauroux, Limoges-Bénédictins, Brive-la-Gaillarde, Cahors, Montauban Ville-Bourbon)
* Paris Austerlitz-Bordeaux (Les Aubrais-Orléans; Blois; Saint-Pierre-des-Corps; Poitiers; Angoulême)
V oklepaju so postanki. Seveda ne bo vozil po LGV progah, ampak po "stari" trasi. Cene bodo "flixprice", vendar mu SNCF ne bo ostal dolžan, saj ima v ponudbi dva low cost TGV vlaka. In sicer Ouigo, ki je celo cenejši od flixbusa! in IZY, ki pa je TGV na relaciji Paris-Bruselj. Za ostale potnike (poslovneži...) pa bosta poskrbela klasični TGV in Freccia 1000. Tudi klasični voyeur SNCF vlaki z ceno ne pretiravajo. Že od 51 € Paris-Toulouse za prvi razred in ni fiksna.
Po optimizmu Flixa bi vozil med Parizom in Brusljem 7x na dan, Paris-Lyon 5x na dan, odvisno od povpraševanja. Če bo dobil podizvajalca, bomo pa še videli, namreč....Francozi imajo v genih, da edino pravo je samo domače. :wink:

Vozni park pa se predvideva BB36000 ali ekvivalent, čeprav Siemens načrtuje osvežitev Vectrona (nič še ne bo z novim modelom #-o ) in homologacijo za Belgijo in Francijo v letu 2020 ali 2021. Največja neznanka so vagoni, podatek je le o kapaciteti od 500 do 1000, odvisna pa bo od povpraševanja.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 18.06.2019, 9:06

Re 4/4 napisal/-a:Glede na to, da se Flixtrain v Nemčiji ni pokazal v čisto nič boljši luči, kot DB (zamude...), se le ta želi razširiti v Francijo. Več virov poroča (če zna kdo francosko), da želi registrirati pet linij od leta 2021 naprej. In sicer:
* Paris Nord-Brüssel Nord ( Saint-Quentin)
* Paris Bercy-Lyon Perrache (Dijon, Chalon-sur-Saône, Mâcon)
* Paris Bercy-Nice (nočni vlak;Avignon Centre, Arles, Miramas, Vitrolles, Marseille-Blancarde, Toulon, St Raphael-Valescure, Cannes, Antibes)
* Paris Bercy-Toulouse ( Les Aubrais-Orléans, Vierzon, Châteauroux, Limoges-Bénédictins, Brive-la-Gaillarde, Cahors, Montauban Ville-Bourbon)
* Paris Austerlitz-Bordeaux (Les Aubrais-Orléans; Blois; Saint-Pierre-des-Corps; Poitiers; Angoulême)
V oklepaju so postanki. Seveda ne bo vozil po LGV progah, ampak po "stari" trasi. Cene bodo "flixprice", vendar mu SNCF ne bo ostal dolžan, saj ima v ponudbi dva low cost TGV vlaka. In sicer Ouigo, ki je celo cenejši od flixbusa! in IZY, ki pa je TGV na relaciji Paris-Bruselj. Za ostale potnike (poslovneži...) pa bosta poskrbela klasični TGV in Freccia 1000. Tudi klasični voyeur SNCF vlaki z ceno ne pretiravajo. Že od 51 € Paris-Toulouse za prvi razred in ni fiksna.
Po optimizmu Flixa bi vozil med Parizom in Brusljem 7x na dan, Paris-Lyon 5x na dan, odvisno od povpraševanja. Če bo dobil podizvajalca, bomo pa še videli, namreč....Francozi imajo v genih, da edino pravo je samo domače. :wink:

Vozni park pa se predvideva BB36000 ali ekvivalent, čeprav Siemens načrtuje osvežitev Vectrona (nič še ne bo z novim modelom #-o ) in homologacijo za Belgijo in Francijo v letu 2020 ali 2021. Največja neznanka so vagoni, podatek je le o kapaciteti od 500 do 1000, odvisna pa bo od povpraševanja.

Bo Flixbus moral najprej v Nemčiji urediti zadeve. Podizvajalci bežijo od njega, nesreče avtobusev na dnevni bazi( ker plačajo po kilometru manj kot evro za nadstropni bus in zamujajo z plačili po 3 mesece) zato podizvajalci varčujejo na voznikih in vozilih rezultati pa do tragični. No plus tožba lepega števila bivših podizvajalcev
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a suha » 18.06.2019, 10:44

Re 4/4 napisal/-a:Glede na to, da se Flixtrain v Nemčiji ni pokazal v čisto nič boljši luči, kot DB (zamude...),


Vedno znova me preseneča tako razmišljanje..... Malo bi plačali, pa bi imeli vrhunsko storitev. Haha.

Edine katere je lahko tukaj sram je Deutsche Bahn. Za vozovnice računajo proti Flixtrainu krat faktor 10. Zamujajo pa ravno toliko kot Flix.

Sicer pa pohvalno, da se Flixtrain širi še izven Nemčije. So že pred časom napovedali da se bodo, poleg linije do Münchna. Bodo brez skrbi cenejši kot SNCF. Vsaj za faktor 3.

Edini ki lahko resno konkurira Flixtrainu je Italijanski Italo. Oba prevoznika imamo tik pred pragom. Resnično upam da stegneta kremplje nekoč tudi k nam in da povozita sranje od SŽja. Če bi se naredil drugi tir in nato povezava od Kopra do Trsta, bi Italo zagotovo pripeljal tudi v Ljubljano.

Mimogrede je Italo nabavil nove Pendolino vlake, ki so primerni tudi za slabše proge. 1. OKTOBRA TAKO UVAJA POVEZAVO DO VIDMA PREKO TRBIŽA IN BENETK Z DVEMA VLAKOMA NA DAN DO RIMA, NEAPLJA IN SALERNA. Že prej pa je uvedel novo linijo Benetke - Torino. Prej ali slej bodo tudi v Trstu. =D> =D> =D>

https://www.udinetoday.it/cronaca/italo-treno-udine-roma-orari-tariffe-1-giugno.html

https://www.italotreno.it/en/destinations-timetable

POHVALNO!!! Bolj kot povezave do Rima, ki jo večkrat koristim, se veselim dejstva da se bo vse več in več Slovencev spoznalo s hitrimi vlaki. Tako bo prej ali slej tudi v Slovenskih glavah prišlo do spoznanja, da tudi pri nas potrebujemo železniške povezave s hitrostmi višjimi od 250 km/h. =D>

Pot do Rima tako iz Vidma traja 5 ur in 33 minut. Cena najcenejše vozovnice pa stane 38,3 €, pri čemer naj opozorim, da ima Italo vsak ponedeljek dodpoldne akcije kjer znižajo cene kart tudi do 65 %. Torej se lahko v Rim odpeljete tudi za 14,5 €.

Bo zanimivo gledati koliko časa bo sedaj zdržal Ryanair, ki v Rim vozi iz Trsta. Se da sicer dobit letalsko karto tudi za 15 €, samo v ceno seveda ni vključena nobena prtljaga. Vozni čas letala in vlaka pa je podoben. Cca. 1 ura leta, 1 uro je treba predčasno pridet na letališče, pa potem ena ura da se pobere prtljaga, ko se pristane, pa še ene 45 minut da se pride iz letališče v center Rima, kamor te seveda Italo že avtomatsko pripelje na železniško postajo Termini.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 18.06.2019, 11:04

Suha ti še zmeraj ne razumeš,da flixtrain nima svojih garnitur? Leo se trudi na vse pretege rešiti pogodbe. Kar se pa tiče munchen berlin pa vlaka ne bo ker jim je promet na avtobusni liniji Muc Ber padel za 43% in so veliko linij zaprli. Njihov partner na tej liniji Albus Munchen pa je na robu propada
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a suha » 18.06.2019, 11:25

Jaz kar dobro razumem zadeve. Ko sem odprl tole temo, ko je imel Flixtrain le eno linijo so me "strokovnjaki", Eisenponarji za sveto prepričevali, da bo zadeva propadla, ravno zaradi tega "Leota". No danes ima Flixtrain 4 linije. Napovedujejo jih sedaj še 5 v Franciji.

Enako so me za sveto prepričevali na eni temi glede Itala. "So tik pred propadom itd." Italo ma kar lepo bilanco za 2017 s solidnim dobičkom. Pravijo tudi da vsake pol ure odpelje njihov vlak iz Milana v Rim, šririjo pa se tudi drugam po državi. Podobno ima tudi Flix dobiček.

Torej nekje nekje najbrž je trik v nizkocenovcih? Ampak ja, dejmo mi spodbujat našega monopolista, ki kljub dobičku fehtar davkoplačevalce za nove potniške vlake in to zgolj zato ker so jim že vsi ta stari zgoreli, ker tut tok niso, da bi pr tolk dnarja najel varnostnika, ki bi mimogrede odgnal tudi grafitarje.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a andre85 » 18.06.2019, 11:46

suha napisal/-a:Jaz kar dobro razumem zadeve. Ko sem odprl tole temo, ko je imel Flixtrain le eno linijo so me "strokovnjaki", Eisenponarji za sveto prepričevali, da bo zadeva propadla, ravno zaradi tega "Leota". No danes ima Flixtrain 4 linije. Napovedujejo jih sedaj še 5 v Franciji.

Enako so me za sveto prepričevali na eni temi glede Itala. "So tik pred propadom itd." Italo ma kar lepo bilanco za 2017 s solidnim dobičkom. Pravijo tudi da vsake pol ure odpelje njihov vlak iz Milana v Rim, šririjo pa se tudi drugam po državi. Podobno ima tudi Flix dobiček.

Torej nekje nekje najbrž je trik v nizkocenovcih? Ampak ja, dejmo mi spodbujat našega monopolista, ki kljub dobičku fehtar davkoplačevalce za nove potniške vlake in to zgolj zato ker so jim že vsi ta stari zgoreli, ker tut tok niso, da bi pr tolk dnarja najel varnostnika, ki bi mimogrede odgnal tudi grafitarje.

Trik pri flixu je v smrtnih žrtvah. Še zmeraj ne razumeš. Kar je poceni tam zmeraj plačajo zaposleni ceno.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3078
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2019, 12:21

suha napisal/-a:.
Edini ki lahko resno konkurira Flixtrainu je Italijanski Italo.


:mrgreen: .

Slika

Bomo zamolčali tudi da, če Italo ne bi bil prodan ameriškemu skladu, bi propadel. Lahko koga drugega obračaš, mene žal ne moreš. Mogoče bi se vprašal, ali ti je res marsikaj jasno.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3391
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a mkx » 18.06.2019, 13:32

suha napisal/-a:Resnično upam da stegneta kremplje nekoč tudi k nam in da povozita sranje od SŽja. Če bi se naredil drugi tir in nato povezava od Kopra do Trsta, bi Italo zagotovo pripeljal tudi v Ljubljano.



Oni dan sem od politike slišal nekaj, po dolgem času, celo smiselnega ... samo vprašanje, koliko ljudi je to dojelo. Namreč: transportna ministrica A. Bratušek je izjavila, da bi morali v nekakšnem mednarodnem konzorciju narediti hitro progo Dunaj - Ljubljana - Benetke. In bi na ta način prišli do hitrih vlakov Mb-Lb.

In to je potrebno razumeti zelo dobesedno. Hitra linija Mb-Lb sama po sebi še dolgo (če sploh kdaj) ne bo rentabilna, rentabilni bi bili le vlaki na celotni omenjeni relaciji z nekaj postanki ... pa še tukaj bi se Gradec in Maribor med seboj "udarila" za postanek, saj hitri vlaki pač ne ustavljajo vsakih 40 km (razen če vsak postanek posebej ne predstavlja potenciala nekaj deset ali sto potnikov na vsakem posameznem vlaku). Če bi vlak ustavil v Gradcu, bi morda lahko ustavil še v Celju, sicer pa med Mb in Lb nič - le na ta način bi prišli do neto voznega časa 50 minut med Mb in Lb (en 2-minutni postanek stane približno 5 minut voznega časa na LGV progi, če je zaradi postanka potreben "izlet" na normalno progo, pa še več).
Pa da slišimo jamranje slovenceljnov kako so prikrajšani saj da hitri vlak ne ustavlja pri njih. In potem naslednji postanek v Trstu .. in bi bil spet jok kako da Posočje izgublja turiste, ki bi se želeli k njim pripeljati z vlakom ...

Si moremo misliti: Nantes (mesto s 320k prebivalci - metropolitansko območje obsega slab Mio prebivalcev) nima hitre proge, TGV po navadni progi pa vozi do Angersa (najbližja postaja na LGV) 40 minut, razdalja je približno 80 km. In proga je zelo ravninska, lepo ob Loari (torej neprimerljuvo s terenom med Mb in Lb).

Koliko postankov dela Italo med Rimom in Vidmom? Sicer te relacije v voznem redu nisem našel, na relaciji Rim - Milano (krajša relacija) pa ima tja do 5 postankov, torej enega na recimo 80km. Najhitrejši pa ustavljajo samo v Bologni. Koliko postankov bi torej bilo med Mariborom in Ljubljano? Glede na omenjeno povprečno razdaljo med postanki: približno nobenega. In pri tem je potencialnih potnikov med Milanom in Rimom za približno 20x več (če štejemo metropolitansko območje ima Rim cca 4Mio prebivalcev, Milano celo 8Mio, Ljubljana in Maribor skupaj pa recimo 600k ... in vmesni postanek v Bologni pokriva približno 1Mio prebivalcev). In je zato zelo smiselen taktni vozni red, pri tem pa je večina vlakov dobro zasedenih (Freccie imajo kapaciteto tam okoli 600 potnikov, ena dvajsetina tega je?).
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3078
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2019, 14:22

mkx napisal/-a:Koliko postankov dela Italo med Rimom in Vidmom? Sicer te relacije v voznem redu nisem našel, na relaciji Rim - Milano (krajša relacija) pa ima tja do 5 postankov, torej enega na recimo 80km.


V bistvu ta nova povezava (od oktobra naprej) ni nič drugačna, kot če bi našega pendolina vozil okrog. Naš pendolino je pač dedek temu ETR 675, še v kabini so podobna stikala. :D Ta povezava bo z vlakom drugega reda. Tisti prvega (Alstom AGV) je malo prenobel za te konce.Trenitalia res da pošlja Freccio 1000 v Videm. Ampak je kupljen s strani pokrajine, drugače bi imeli argento pendolina. V bistvu, preden bi Bratuškova sploh kaj rekla, bi mogla vedeti, da gredo vsi prevozniki na podoben način, kot je avstrijski model z RailJetom. Oni gledajo na BDP in kupno moč. Tam vozijo sami. Drugače se jim ne izplača, ker bi imeli minus. Ta minus pa je možno pokriti z izmenjavo vlakov (tako kot Taurusi SŽ/ÖBB oziroma z vlakom podobnega ranga) ali pa plačaš avstrijsko tarifo, ki pa ni poceni. Italo prevoznik ni čisto nič drugačen. Dobiček mora bit, tega pa ni niti v Gradcu, saj so vlaki subvencionirani. Pa še potrebno je poudariti da v Italiji cena kart gre gor z povpraševanjem. Tiste poceni dobiš ob zgodnjih rezervacijah, če ni povpraševanja ali pa je vse skupaj izven konic, ki pa niso priljubljene. Cene koničnih kart pa v Italiji rasrejo vsako leto. Potemtakem pa tudi DB ni drag, saj da ven nekaj 100.000 akcijskih cen za vse relacije na obdobje. Pa še Bahncard imaš

Sicer pa, če je še govora o konurenci Flixa. SNCF se želi še razširiti po Španiji. Torej doma so pripravljeni. Če imaš konec potovanja v Parizu Nord ali Lyon Perrache...pač nisi ravno nek konkurent., še posebej če ne prideš na Gare de Lyon. Tam so bogati potniki...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1325
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a preglednik » 18.06.2019, 15:38

Hitra železnica (>200 km/h) na relaciji Dunaj - Ljubljana - Benetke je čista utopija, ker bo kmalu zgrajena hitra proga med Gradcem, Celovcem in Vidmom. Politično bi bilo bolj modro navijati za smer proti Balkanu, Evropa se namreč konča v Bolgariji in Grčiji, od tam naprej pa se proti Kitajski že odpira svilena pot.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4179
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.06.2019, 18:28

Hitra železnica (>200 km/h) na relaciji Dunaj - Ljubljana - Benetke je čista utopija, ker bo kmalu zgrajena hitra proga med Gradcem, Celovcem in Vidmom. Politično bi bilo bolj modro navijati za smer proti Balkanu, Evropa se namreč konča v Bolgariji in Grčiji, od tam naprej pa se proti Kitajski že odpira svilena pot.


Svilena pot nima nobene zveze s hitrimi železnicami!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3391
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Flixtrain - Flixbus

OdgovorNapisal/-a mkx » 18.06.2019, 18:44

preglednik napisal/-a:Politično bi bilo bolj modro navijati za smer proti Balkanu....


Ampak smer proti Balkanu ne vključuje relacije Mb-Lb :-(
LP, Metod

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov