Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
smok1
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a smok1 » 15.05.2019, 19:43

Kaj pa Siemens Viaggio Twin? Neki novi renderji so zunaj, kjer maska izgleda, kot nekasna slaba kopija Vectrona.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.05.2019, 19:50

smok1 napisal/-a:Kaj pa Siemens Viaggio Twin? Neki novi renderji so zunaj, kjer maska izgleda, kot nekasna slaba kopija Vectrona.


Ne. :D Išče/kupuje se Doppelstock-Elektrotriebzüge, skrajšano Dosto tfz, oziroma dvopodna garnitura po slovensko. Viaggo Twin je Doppelstock-Push/Pull Plattform.

TGV Lyria napisal/-a:Po svoji stari navadi bodo nekaj na hitro spacali skupaj in upali, da zaradi nižje cene (?) uspejo premagati Stadler.
Sicer bi lahko bila možnost tudi Alstom s Coradio Duplex ali Bombardier, čeprav je Twindexx v Nemčiji precej problematičen otrok. Ali pa kak Hitachi.


Ne gre tako. 31.5. je rok za oddajo ponudb. Zato so edini trije (če pustim ob strani, kakšne skrite stvari v tehničnih pogojih) Bombardier, Stadler in Siemens.
Bombarider, kot si že omenil ima hude težave z vsemi Twindexxi. Naj si gre za običajnega ali švicarskega, zato ima najmanj možnosti. Stadler ima edini že odobrenega za 200 km/h, vendar Siemens na splošno deluje velik favorit, Ker ima tovarne v Avstriji, poleg tega je z vzdrževanjem povsem domač. Kar je tudi en del v razpisu (vzdrževanje skozi celotno življensko dobo garniture). Ali pa ustreza razpisu, čeprav sta krmilna vagona navadna nizkopodna člena, bomo pa videli... In v Avstriji cena ne igra veliko vloge. Veliko vloge igra, koliko proizvodnje je doma. Torej v Avstriji. Žal pa nimam podatka, kakšna mora biti kapaciteta. In s tem, je bil nekoliko prirejen razpis za RRX platformo, da jo je dobil Siemens in ne Stadler.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 15.05.2019, 21:16, skupaj popravljeno 1 krat.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 213
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 15.05.2019, 21:11

maxima napisal/-a:Kaj pa ponuja Siemens? Desiro HC?

Lahko bi ponudili tudi Mireo Doppelstock
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.06.2019, 10:35

Z novim voznim redom se uvaja nov EC vlak na relaciji Graz Hbf - Przemysl (meja Poljska - Ukrajina). Zanimiva relacija in potencialno zanimiva povezava tudi za slovenske potnike.
Poleg tega bo Dunaj znova povezan z Berlinom tudi prek Prage, in sicer z Railjetom.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3540
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 08.06.2019, 19:58

@ TGV Lyria in @ Re 4/4 zahvaljujem se vama za vajina poročanja o železniškem dogajanju po svetu. Brez vajinih prispevkov bi bil ta forum veliko skromnejši.

Na hitro sledim tujim forumom, vendar dostikrat prezrem kakšno novico, katero vidva obelodanita na tem forumu. Hvala za vajin trud in upam da ne odnehata.
Tine
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1201
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 09.06.2019, 10:09

TGV Lyria napisal/-a:Z novim voznim redom se uvaja nov EC vlak na relaciji Graz Hbf - Przemysl (meja Poljska - Ukrajina). Zanimiva relacija in potencialno zanimiva povezava tudi za slovenske potnike.
Poleg tega bo Dunaj znova povezan z Berlinom tudi prek Prage, in sicer z Railjetom.


odgovori je da ,...

EC 104; Graz Hbf- Varšavi in Graz, preko ena ali dva vagon "PKP" za Przemysl , Railjet 256 (Ex 76) iz Gradcu za Berlin preko Praga, nazaja RJ 257 (Ex 77),..

Graz 10:26 za Berlin , Prihod v Gradec 19:33 (iz Berlin) , EC 104 iz Gradec 05:26 za Varšava in Przemysl, pa nazaj ponoči v Gradcu....

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 213
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 11.06.2019, 12:54

RitterVonGhega napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Z novim voznim redom se uvaja nov EC vlak na relaciji Graz Hbf - Przemysl (meja Poljska - Ukrajina). Zanimiva relacija in potencialno zanimiva povezava tudi za slovenske potnike.
Poleg tega bo Dunaj znova povezan z Berlinom tudi prek Prage, in sicer z Railjetom.


odgovori je da ,...

EC 104; Graz Hbf- Varšavi in Graz, preko ena ali dva vagon "PKP" za Przemysl , Railjet 256 (Ex 76) iz Gradcu za Berlin preko Praga, nazaja RJ 257 (Ex 77),..

Graz 10:26 za Berlin , Prihod v Gradec 19:33 (iz Berlin) , EC 104 iz Gradec 05:26 za Varšava in Przemysl, pa nazaj ponoči v Gradcu....

lp

Ritter kaj pa čez Alpe in Dravo bomo kaj dobili?
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 294
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a grizeldi » 21.07.2019, 14:47

Ne vem če je prava tema, ampak namenske teme za RailJet ne najdem...

Skratka včeraj sem se peljal z RailJetom iz Beljaka na Dunaj nakar je nekje sredi poti močno počilo. Izkazalo se je, da se je razletela steklena stranica prostora za prtljago. Ve kdo, če je to osamljen primer, ali pa se to bolj pogosto dogaja, glede na to, da je ta šipa vpeta le na spodnji strani?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.07.2019, 17:59

grizeldi napisal/-a:Ne vem če je prava tema, ampak namenske teme za RailJet ne najdem...

Skratka včeraj sem se peljal z RailJetom iz Beljaka na Dunaj nakar je nekje sredi poti močno počilo. Izkazalo se je, da se je razletela steklena stranica prostora za prtljago. Ve kdo, če je to osamljen primer, ali pa se to bolj pogosto dogaja, glede na to, da je ta šipa vpeta le na spodnji strani?


Ah, to so miniaturni problemi, ki se redno dogajajo. :wink: Tisti pravi problemi so v zadnjih mesecih bili: Moški grozil osebju na vlaku, ker se mu je 4 letni otrok izmuznil čez vrata v trenutku, ko je že bil čas za odhod. Poletje tudi v Avstriji na Taurusih pušča posledice. Rezultat na Westbahn progi se pregrejejo vlečni motorji, požar ob progi, posledica kaos na postajah, kretnica ni dala več "znakov življenja", poslsedica kaos, spet železniška nesreča v Avstriji, na podzemni na Dunaju v maju Iračan ( mediji začuda niso skrivali indetitete) potisne človeka pred vlak. Včeraj tudi v Nemčiji moški porinil žensko pred vlak.....ti pa o enem počenem steklu.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 22.07.2019, 14:22

Re 4/4 napisal/-a:. Ni naključje, da tako DB, kot OBB iščeta v istem času rabljene Dosto garniture za 200 km/h. Edini, ki ustrezajo vsem merilom so Stadlerji Westbahna......


Saga je končana 17 Westabnovih Stadlerjev gre v roke nemških železnic. Pogodba je podpisana, prvih 10 vlakov bodo za DB začeli voziti z decembrom. Z 2021 bodo pri Westbanu ostali brez vseh obstoječih vlakov, dobili bodo pa nove Stadlerje in ne kitajske, kot se je namigovalo. Na DB bodo vozili kot IC vlaki na relaciji Rostock - Oranienburg - Berlin - Dresden.
Razlog za menjavo so nižji stroški financiranja.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 213
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a andre85 » 22.07.2019, 20:00

Ja Saga je res končana. Westbahnu bo pomagal Transdev ( Meridian)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 31.07.2019, 14:44

Re 4/4 napisal/-a:
grizeldi napisal/-a:Ne vem če je prava tema, ampak namenske teme za RailJet ne najdem...

Skratka včeraj sem se peljal z RailJetom iz Beljaka na Dunaj nakar je nekje sredi poti močno počilo. Izkazalo se je, da se je razletela steklena stranica prostora za prtljago. Ve kdo, če je to osamljen primer, ali pa se to bolj pogosto dogaja, glede na to, da je ta šipa vpeta le na spodnji strani?


Ah, to so miniaturni problemi, ki se redno dogajajo. :wink: Tisti pravi problemi so v zadnjih mesecih bili: Moški grozil osebju na vlaku, ker se mu je 4 letni otrok izmuznil čez vrata v trenutku, ko je že bil čas za odhod. Poletje tudi v Avstriji na Taurusih pušča posledice. Rezultat na Westbahn progi se pregrejejo vlečni motorji, požar ob progi, posledica kaos na postajah, kretnica ni dala več "znakov življenja", poslsedica kaos, spet železniška nesreča v Avstriji, na podzemni na Dunaju v maju Iračan ( mediji začuda niso skrivali indetitete) potisne človeka pred vlak. Včeraj tudi v Nemčiji moški porinil žensko pred vlak.....ti pa o enem počenem steklu.


No včeraj se nam je na Nightjetu (Dunaj - Benetke/Zürich) malo pred Linzem sprožil dimni alarm. Baje je bil senzor sprožen iz enega zadnjih vagonov, tj. iz züriških dvonadstropnih spalnikov. Osebje je pregledalo vlak, hujšega ni bilo in nadaljevali smo pot. V Videm (Udine) smo prišli zjutraj 4 minute zamujeni.

P.S. Ker smo zgoraj ravno razpravljali o Desiro HC. Sem ga preizkusil. Večjega skreta pa še ne... :roll:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.07.2019, 18:05

TGV Lyria napisal/-a:P.S. Ker smo zgoraj ravno razpravljali o Desiro HC. Sem ga preizkusil. Večjega skreta pa še ne... :roll:


Kaj pa mu manjka? :lol: . Ko ga že omenjaš...na nekaterih postajah v Nemčiji, zaradi neustrezne višine perona ne sme ustavljati.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 31.07.2019, 19:39

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:P.S. Ker smo zgoraj ravno razpravljali o Desiro HC. Sem ga preizkusil. Večjega skreta pa še ne... :roll:


Kaj pa mu manjka? :lol: . Ko ga že omenjaš...na nekaterih postajah v Nemčiji, zaradi neustrezne višine perona ne sme ustavljati.


Trese, slabo vzmeten, glasno podvozje, pri speljavi strahotno vibrira, da o zvoku vlečnih motorjev niti ne bi. Pa tesnilna guma mu od oken odpada - 1 mesec stari garnituri!
Naslednji dan Westfalenbahn-ov KISS - popolnoma druga zgodba. Ni primerjave!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov