Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 21.10.2019, 19:45

Saj si povedal, zakaj je sramotna. Dva velika, bogata centra, vse skupaj na koncu pa, kot da se voziš nekje po vzhodni Evropi. Dejansko nekaj takega kot med Budimpešto in Clujem.


Kaj hočemo, imeli so nekakšno železno zaveso. Saj do Regensburga še kar gre, potem pa.... Bi človek pričakoval, da bi tam potekal kakšen koridor in bi se kaj naredilo v smeri hitre medmejne povezave, saj končno povezuje najbolj razvita dela Češke in Bavarske.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1185
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a desiro » 21.10.2019, 23:56

No na tej "sramotni" progi so skromne hitrosti Vmax 160 km/h do Regensburga in Vmax 140 (skoraj cel odsek do Schwandorf-a). Dobro tam je potrebno obračanje lok za pot proti Furth im Wald. Ampak proga do tja je malenkost bolj razvira kot te pri nas.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3231
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 22.10.2019, 7:57

Dobro no. :roll: Saj ni govora o progah, navsezadnje 160 km/h gre lepo tudi po Romuniji, ampak bistvo vsega skupaj je, da si z avtobusom hitreje v Pragi. Lahko greš celo via Nurnberg ZOB, pa boš prej v Pragi, kot z direktnim vlakom. Kot je rekel @Ljubitelj, bi pričakoval vsaj, da bodo pospešili v povezovanju, ampak ne. Tudi po češkem to ni direktni vlak Alexa, ampak nekakšen Západní expres, ki se povrhu sooča s težavami, da njegova sestava vagonov v praksi ni takšna, kot se jo da videti pri nakupu kart. Po domače povedano, kupiš karto za prvi razred, tega vagona pa v praksi ni. Krivec? Die Länderbahn, ki upravlja z Alexom in mu grozi, da bo že pred letom 2022 ostal brez linije.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 26.10.2019, 23:34

https://youtu.be/1dhfh-DZGdk poznavalcem bo en priimek,ki je omenjen kot grobar DBja zelo poznan
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 558
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 29.10.2019, 13:48

OdgovorNapisal/-a andre85 » 26.10.2019, 23:34
https://youtu.be/1dhfh-DZGdk poznavalcem bo en priimek,ki je omenjen kot grobar DBja zelo poznan


Ime in priimek prevedena v slovenščino: "TrdPogum ŽanjiTrn" ! :D
Skoraj bi se nam zgodil kot svetovalec SŽ

LP - Peter
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3231
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.11.2019, 18:48

Re 4/4 napisal/-a:Tako, kot strela z jasnega je udarilo in bo v prihodnosti lahko zelo pretreslo delno zaspani in v nekaterih sektorjih slabo konkurenčno naravnan trg železniških vozil v Evropi. Že v začetku leta je vstop na trg s hibridom napovedala Toshiba. Z naslednjih dneh pa bo v sektorju železniških vozil ugasnilo ime Vossloh. Že dalj časa so bili v rdečih številkah, zato so se odločili da bodo prisotni samo še na primarni dejavnosti infrastrukture. V letu 2016 so odprodali bivšo Macosa tovarno v Španiji, švicarskemu Stadlerju. Včeraj pa uradno še zadnji del Vossloh Kiel (srednje moči in hibridi) največjemu proizvajalcu železniških vozil na svetu CRRC. Ta si je tako na široko odprl pot v Evropo v segmentu lokomotiv, še posebej v dizel/hibrid vleki, deloma pa tudi z elektro lokomotivami, kjer že ima pripravljen načrt za konkuriranje z "bizon" lokomotivo. V segmentu potniških garnitur, pa s to tovarno ne bodo dobili strokovnega znanja, izkušenj in zmogljivost za specifični evropski trg, zato bodo njihove garniture zaenkrat samo eksoti na Češkem.



Kot kaže s prodajo ne bo nič. Neuradno se govori, da je nemško zvezno gospodarsko ministrstvo dalo veto na prodajo Vossloha, kitajskemu velikanu CRRC. Po navedbah Reutersa, pa se razmišlja celo o prepovedi prodaje, da bi zaščitili evropsko industrijo pred agresivnim vstopom kitajskih podjetij.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 20.11.2019, 19:23

https://youtu.be/5pVsko3mXj0 nemški kaos se nadaljuje. Zamujeno vlaki so začeli izpuščati postaje
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3566
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 02.12.2019, 18:19

Nekako mi ni šlo v glavo pisanje na tem forumu v slogu odpovedovanja vlakov na DB-ju. V soboto sem imel priliko to občutiti na lastni koži. Po prihodu na postajo Dresden Hbf sem seveda pogledal na prikazovalnik in opazil da je EC 177 odpovedan. Ta vlak za mene ni imel nobenega pomena, saj nisem nameraval potovati z njim, ampak me je opomnil na to, da navedbe na tem forumu prekleto držijo. Jaz sem se vsedel na EC 170 in se odpravil v Berlin. Do Berlina smo seveda prispeli, vendar le do Berlin Südkreuz, po nekajminutnem čakanju so nas po ozvočenju obvestili, da zaradi tehničnih težav vožnja naprej s tem vlakom ni možna in naj gremo na drug peron počakat naslednji vlak.
Hvala bogu je S41 v mojem primeru prevzela vlogo na moj željeni cilj. Kar nekaj potnikov EC 170 se je lovilo po tem "Južnem križišču" saj je v nočnem času prava loterija ugotoviti kateri izhod je pravi za posamezno platformo. Sreča da sem bil tam že kar nekajkrat podnevi in teh težav nisem imel.
Pa še ena cvetka, dopoldan smo potovali trije z EC 173, imeli smo plačane rezervacije in ne boste verjeli le ena od teh treh rezervacij je bila označena kot rezervirana, dve pa ne. Temu pa se lahko milorečeno reče šlamparija.

P.S. pozabil sem napisati, da se je desetih minutah kompozicija EC 170 sama premaknila v smeri Hbf-ja
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 02.12.2019, 19:09

Tin€ napisal/-a:Nekako mi ni šlo v glavo pisanje na tem forumu v slogu odpovedovanja vlakov na DB-ju. V soboto sem imel priliko to občutiti na lastni koži. Po prihodu na postajo Dresden Hbf sem seveda pogledal na prikazovalnik in opazil da je EC 177 odpovedan. Ta vlak za mene ni imel nobenega pomena, saj nisem nameraval potovati z njim, ampak me je opomnil na to, da navedbe na tem forumu prekleto držijo. Jaz sem se vsedel na EC 170 in se odpravil v Berlin. Do Berlina smo seveda prispeli, vendar le do Berlin Südkreuz, po nekajminutnem čakanju so nas po ozvočenju obvestili, da zaradi tehničnih težav vožnja naprej s tem vlakom ni možna in naj gremo na drug peron počakat naslednji vlak.
Hvala bogu je S41 v mojem primeru prevzela vlogo na moj željeni cilj. Kar nekaj potnikov EC 170 se je lovilo po tem "Južnem križišču" saj je v nočnem času prava loterija ugotoviti kateri izhod je pravi za posamezno platformo. Sreča da sem bil tam že kar nekajkrat podnevi in teh težav nisem imel.
Pa še ena cvetka, dopoldan smo potovali trije z EC 173, imeli smo plačane rezervacije in ne boste verjeli le ena od teh treh rezervacij je bila označena kot rezervirana, dve pa ne. Temu pa se lahko milorečeno reče šlamparija.

P.S. pozabil sem napisati, da se je desetih minutah kompozicija EC 170 sama premaknila v smeri Hbf-ja


Hec je samo v tem, da so garniture omenjenih vlakov češke, in prav tako lokomotive. Od DB Netz vsiljeni Vectroni, če smo pošteni.
Torej če je šlo kaj narobe, je odgovornost tu v 75% češka, razen če je šlo za izredni dogodek ali pomanjkanje osebja.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3566
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 02.12.2019, 19:32

TGV Lyria napisal/-a:Hec je samo v tem, da so garniture omenjenih vlakov češke, in prav tako lokomotive. Od DB Netz vsiljeni Vectroni, če smo pošteni.
Torej če je šlo kaj narobe, je odgovornost tu v 75% češka, razen če je šlo za izredni dogodek ali pomanjkanje osebja.

Drži, EC 170 je bil v celoti češki, EC 173 pa je bil le en vagon od DB-ja in ne boš verjel v temu smo mi potovali. Štartal je v Hamburgu, se pravi rezervacije so morali tam "obesiti", pa tudi vozovnice/rezervacije so bile kupljene preko DB portala.

To okoli EC 170 in izostanka na zadnjem delu njene poti pa ne vem kako bi komentiral. Vseskozi smo bili voznoredni in da po desetih minutah vlak čudežno odpelje v pravi smeri, aja dve minuti za njim pa še predlagani nadomestek s platforme 6 ravno tako na Hbf. Na osnovi tega domnevam, da ID odpade kot vzrok. Je pa pralnica/mesto prenočitve vlaka izredno blizu postaji Berlin Südkreuz-u.

Ne vem pa katero strojno osebje vozi te vlake po Nemčiji, ali so to Čehi ali Nemci. Ne razumet tega narobe kot katere narodnosti so, temveč v kateri državi oz. pri katerem operaterju so zaposleni.
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 02.12.2019, 20:48

Tin€ napisal/-a:Drži, EC 170 je bil v celoti češki, EC 173 pa je bil le en vagon od DB-ja in ne boš verjel v temu smo mi potovali. Štartal je v Hamburgu, se pravi rezervacije so morali tam "obesiti", pa tudi vozovnice/rezervacije so bile kupljene preko DB portala.


Ups, res je. 172/173 je sicer madžarska garnitura.

Tin€ napisal/-a:Ne vem pa katero strojno osebje vozi te vlake po Nemčiji, ali so to Čehi ali Nemci. Ne razumet tega narobe kot katere narodnosti so, temveč v kateri državi oz. pri katerem operaterju so zaposleni.


Nemci. Osebje na nemškem delu poti je DB Fernverkehr, razen osebja v jedilnem vagonu.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov