Hude težave Bombadierja

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 440
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a andre85 » 28.01.2020, 16:21

Bombardier se je zabredel v hude finančne težave iz katerih bo težko prišel v enem kosu.Dodatno pa je še DB ojačal krizo z neprevzemom 25 IC2 garnitur.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3455
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.02.2020, 18:58

...in kot se govori v železniških krogih, je Alstom pripravljen odkupiti železniški program Kanadaske multinacionalke Bombardier.

Pred letom dni nazaj, se je Alstom želel združiti s Siemensom, da bi lažje tekmoval s Kitajskim dinozavrom CRRC, vendar je evropska komisija prižgala rdečo luč. Zadnje težave Bombardierja, ki je dele za vgradnjo v svoje produkte dobival šele, ko je zapadel račun in z nikoli končano zgodbo o programski opremi, so ga prisilile k prodaji železniškega programa konkurenci. Začetne ponudbe so bile poslane Simenesu, Alstomu in Japonskemu Hitachiju. Vendar razen Alstoma, ostala dva konkurenta nista želela vstopiti v to zgodbo. Povsem druga zgodba je Alstom, ki je pripravljen kupiti Bombardier Transport s sedežem v Berlinu za 7 milijard evrov.

https://railcolornews.com/2020/02/13/eu ... s-context/
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4508
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.02.2020, 12:44

Alstom bi kupil železniški del Bombardierja, Alsthom agrees to by Bombardier. Cena okoli 6,2 miljarde €. Kaj bo pa rekla Evropska komisija, ki je zavrnila združitev Alstoma in Siemnsa?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3455
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.02.2020, 16:20

Komisija je zavrnila Alstom in Siemens, saj bi imela po združitvi na skoraj vseh področjih med 60 in 80 % tržni delež.

https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 77&from=SL

Alstom in Bombardier bi imela trenutno samo monopol pri neelektričnih regionalnih garniturah, čeprav Bombardier trenutno na tem področju v EU ni zelo aktiven. Anlitiki dajejo malo čez 50 %, da bo šlo skozi. Predvsem iz vidika, da je Bombardier postal nezaželen izdelovalec in da, če bi vztrajal sam, ga kmalu več na trgu ne bo, kljub temu da analize kažejo, da se bo v naslednjih 5 letih izdelo vsaj 5000 novih potniških garnitur za EU trg.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3455
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.07.2020, 14:37

https://www.railwaypro.com/wp/commitmen ... quisition/

Ce želi kdo kupiti blagovni znamki, Talent 3 in Coradia Polyvalent, s pripadajočimi licenčnimi pravicami, ter tovarno, se naj počasi posvetuje z banko. Alstom namerava odprodajati, da se izogne monopolu.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 526
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a dingo » 10.07.2020, 5:41

Re 4/4 napisal/-a:https://www.railwaypro.com/wp/commitments-to-be-submitted-to-the-ec-on-bombardier-transportation-acquisition/

Ce želi kdo kupiti blagovni znamki, Talent 3 in Coradia Polyvalent, s pripadajočimi licenčnimi pravicami, ter tovarno, se naj počasi posvetuje z banko. Alstom namerava odprodajati, da se izogne monopolu.



Jaz prav razumem, da se torej združeno podjetje odpoveduje segmentu nizkopodnih elektročnih garnitur?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3455
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.07.2020, 7:58

dingo napisal/-a:
Jaz prav razumem, da se torej združeno podjetje odpoveduje segmentu nizkopodnih elektročnih garnitur?


Zaenkrat se želijo odpovedati samo delu nizkopodnih, ravno toliko, da ne presežejo prag monopola. Talent 3, razen lepote, ostalo ni toliko omembe vredno, niti kvalitetno, inovativno, saj je vse skupaj samo manjša nadgradnja Talenta 2. Coradia Polyvalent pa je francoski projekt prenove voznega parka za TER. Nikakor pa se ne mislijo odpovedati ostali družini Coradia.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1811
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.07.2020, 9:21

Re 4/4 napisal/-a:
dingo napisal/-a:
Jaz prav razumem, da se torej združeno podjetje odpoveduje segmentu nizkopodnih elektročnih garnitur?


Zaenkrat se želijo odpovedati samo delu nizkopodnih, ravno toliko, da ne presežejo prag monopola. Talent 3, razen lepote, ostalo ni toliko omembe vredno, niti kvalitetno, inovativno, saj je vse skupaj samo manjša nadgradnja Talenta 2. Coradia Polyvalent pa je francoski projekt prenove voznega parka za TER. Nikakor pa se ne mislijo odpovedati ostali družini Coradia.


Aktualni produkt je Coradia Stream, npr. Trenitalia Pop.
(Anti)Talent pa tako ali tako nikoli ni bil kaj prida. Še vedno se sprašujem, od kje Nemcem obsedenost s "hrčkom". Kakšne težave ima zdaj "trojka" v Avstriji, ko bi že davno morala voziti, pa raje ne bi. Očitno bodo na koncu narejeni le za ÖBB in SAD ter nato utonili v pozabo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3455
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.07.2020, 10:12

TGV Lyria napisal/-a:
Aktualni produkt je Coradia Stream, npr. Trenitalia Pop.
(Anti)Talent pa tako ali tako nikoli ni bil kaj prida. Še vedno se sprašujem, od kje Nemcem obsedenost s "hrčkom". Kakšne težave ima zdaj "trojka" v Avstriji, ko bi že davno morala voziti, pa raje ne bi. Očitno bodo na koncu narejeni le za ÖBB in SAD ter nato utonili v pozabo.


Poop. :lol: Italijani niso navdušeni nad njim. Klimatska naprava je šibka točka, premalo vrat ob konicah, premalo sedežev. Nekateri župani okoli FER in Ferrovia Porrettana bi rajši Flirte nazaj. :(

Drugače v Nemčiji niso obsedeni s "Hrčki". Če so pogoji nakupa ustrezni, moraš vzeti. In tako je Bombardier marsikje zmagal. Tudi pri IC2, ki pa je po dveh letih poiskusov z ETCS-om postalo jasno, da v Švico ne bo vozil. :roll: Je DB imel dovolj vsega in bo rajši opremil rabljene KISS garniture. Če bo pa Talent 3 tonil v pozabo? Ni nujno, ker z nakupom dobiš avtocesto do nove garniture. Samo programsko opremo je potrebno v celoti menjati. Kitajcem dvomim, da bi prodali. Marsikdo (tudi jaz) spekulira o Hitaciju, ki bi končno dobil prosto pot na evrposki trg.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1811
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.07.2020, 18:46

Re 4/4 napisal/-a:Poop. :lol: Italijani niso navdušeni nad njim. Klimatska naprava je šibka točka, premalo vrat ob konicah, premalo sedežev. Nekateri župani okoli FER in Ferrovia Porrettana bi rajši Flirte nazaj. :(


Čudno, saj je bil Alstom vedno pojem za kvaliteto. Prejšnje Coradie so odlične, no Flirt še vedno vlada. Premalo vrat pa je itak problem naročila.

Re 4/4 napisal/-a:Drugače v Nemčiji niso obsedeni s "Hrčki". Če so pogoji nakupa ustrezni, moraš vzeti.


Še vedno imaš izbiro. Dvomim, da se je vedno prijavil le Bombardier. Hrčki so dobesedno povsod tako na DB Regio kot pri mnogih privatnikih. In povsod so težave z njimi, še posebej s poznimi dobavami.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3455
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.07.2020, 21:05

TGV Lyria napisal/-a:
Še vedno imaš izbiro. Dvomim, da se je vedno prijavil le Bombardier. Hrčki so dobesedno povsod tako na DB Regio kot pri mnogih privatnikih. In povsod so težave z njimi, še posebej s poznimi dobavami.


Ne gre tako enostavno, da preprosto izbiraš. Vedno so merila. Npr. Cena prinese toliko točk, on pogoj toliko in toliko, tisti pa toliko. Vse se poračuna v formuli, ki jo proizvajalci vidijo. Dodatne stvari, ki jo ponujajo proizvajalci, dobiš točko ali dve....Pri DB in OeBB so šli vedno v masovno naročilo, potem pa kličejo glede na potrebe. V praksi pa je znotraj pri velikih, vedno nekaj politike, delovna mesta doma, zato pri DB tolerirajo Bombardier in ga kljub velikim težavam z roki in kvaliteto, pač sprejmejo. Pesa ni njihova domača znamka, zato so jo enostavno "skenslali". Lokalpatriotizem je na železnicah precej prisoten, najbolj državah s tovarnami železniških vozil. Pri privatnikih pa so merila bolj ohlapnejša, kar gre Bombardierju precej na roko.
Sicer pa. Večina dobav Hrčkov je bila v letih 2010-2015. Ti najnovejši so malo drugačni. V resnici bi mogli dobiti pravega Talenta 3, vendar bi bil rok dobave še bolj pozen, zato je dobavljen starejši model. Če se pa sprašuješ, zakaj pa zamujajo, če jih je že v preteklosti bilo danih več kot 450 na tire, je pa odgovor preprost. Upoštevati mora nove standarde in smo na koncu spet tam, kjer je vedno bilo, ko je Bombardier dal kaj novega na trg. Trenutno so dobavljeni Talent 2, z nedelujočno programsko opremo Talenta 3. Talent 3, pa razen OeBB, drugih še nekaj časa ne bo. Se pa zna zgoditi da pod okrlijem Bombardierja nikoli več. Alstom misli zelo resno z nakupom.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3455
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.07.2020, 7:43

TGV Lyria napisal/-a:. Po vsem tem je še dobro, da je Alstom požrl Bombardierja. Jih bo vsaj naučil delat vlake :mrgreen:


Poudarek je na bo.

https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKCN24S2CT

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov