Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3832
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ni ravno Furlanija, ampak so sosedi...
Saj ni res, pa je. :mrgreen: Nedolgo nazaj je pogumni Avstrijc poiskušal peljati konja na vlaku. Še bolj pogumna pa sta bila Slovenca, ki sta po Benetkah in na regionalnem vlaku imela nenavadna "hišna" ljubljenčka. Emuja :!:

https://video.corrieredelveneto.corrier ... 75be969f88

Po navedbah policije v Benetkah, je prebivalce Benetk vznemiril pogled za mesto zelo eksotične živali, ki sta se sprehajali po mestnem središču. Dva Slovenca sta po središču Benetk mirne duše za navdušenje domačinov, sprehajala dve divji živali, ki sta spominjala na noja. Vendar sta bila udomačena emuja, ki sta ju spremljala po Benetkah. Po ugotovitvah policije, sta Emuja prišla iz San Donà di Piave v Benetke. Lastnika pa sta opravila prevoz kar z regionalnim vlakom, z veljavnima vozovnicama za oba potnika in (teoretično) za obe živali. Vendar se je ta podvig končal precej drago. Poleg intervencije na vlaku, ali je sploh dovoljen prevoz teh dveh živali, 40 minut zamude, sta lastnika dobila še kazen zaradi higienskih kršitev živali, ter izgon iz mesta, t.i. Daspo urbano. Skupaj 2x400 € globe. Ali bo tudi Trenitalia sprožila kazenski postopek, pa še ni znano.

In še en OT iz Italije. Mora na božični dan. Na vlaku Frecciargento, ki je bila namenjen iz mesta Lecce v Milano, je prišlo pozno popoldne do tehnične okvare na vlaku, samo nekaj 100 metrov stran od manjše postaje v bližini Parme. Do intervencije ni prišlo in tako so potniki bili primorani čakati na reševalni vlak debele štiri ure, brez delujočega stranišča in celo brez delujoče zasilne rasvetljave na skoraj celotni garnituri. Kljub pretepu na vlaku v temi, se dežurne službe niso odločile za evakuacijo vlaka. Trenitalia je sicer povrnila denar od vozovnic, vendar nekateri potniki razmišljajo o tožbi zoprer Trenitalio zaradi ogrožanja varnosti potnikov.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3774
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nekateri so pa res izgubili kompas. V kolikor ima nekdo določeno žival za hišnega ljubljenčka naj jo pač ima. S kačami so nekateri prav vsiljivi na ulicah in pitone ponujajo mimoidočim na otip. Verjetno ne bo minilo veliko časa ko se bo kakšen tak lastnik podal na vlak z njim. Fobija pred kačami je velika, tudi meni niso všeč in v kolikor bi slučajno bil na vlaku istočasno s plazilcem bi zagotovo potegnil zasilno zavoro. Ali pa recimo da se nekdo poda s škorpionom na vlak, ter ga pusti da se prosto giblje po njem. No da ne bom preveč ekstremen, tudi miši znajo biti problem, pa tudi kakšen pajek.

Vse več je v zadnjem času v imenu "tolerance" posiljevanja ostalih s svojim prepričanjem. Samo poglejmo kaj so naredili vegani v Ljubljani kmetu. Tudi raznorazne parade ponosa so čisto vsiljevanje svojega načina življenja ostalim. Naj te grupacije in živijo svoje življenje, v kolikor bodo smatrali da se jim krati določene pravice naj na to opozorijo ustrezne inštitucije. Naj pa za boga milega pustijo ostalim, da živijo po svoje ne pa jih posiljevati s svojim prepričanji. Na tak način se bo doseglo lažje sobivanje.
Tine
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 284
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2259
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Iz neke druge teme, pa da ne bomo tam smetili. Lahko bi ta tema postala glavna za Italijo, da ne bi odpirali milijon novih.
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Če še lahko malo OT.
https://www.railjournal.com/rolling-sto ... id-trains/

Fora pa je, da ga bodo naredili iz niča. Ista maska, samo enopodni. :lol: ALn 668 garniture (fičoti) pa dokončno stran.
Hmm, povsod so Blues pisani kot DMU in ne hibridi. Na primer tu:
https://www.railwaygazette.com/traction-and-rolling-stock/trenitalia-awards-16bn-regional-dmu-framework-contract/46898.article

Očitno pa drži teorija da se je Italija podredila Hitachiju. Originalno bi jih moral narediti Stadler.
Danes so prišle prve slike tega stvora po imenu Hitachi Blues. Povem po pravici? Grd kot poziv na orožne vaje. @maxima se strinja..
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3832
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Danes so prišle prve slike tega stvora po imenu Hitachi Blues. Povem po pravici? Grd kot poziv na orožne vaje. @maxima se strinja..
Lahko bi prilimal še sliko.

Slika

Avtor Salvatore Romano d'Orsi.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 588
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a maxima »

TGV Lyria napisal/-a: @maxima se strinja..
Pšššt, da ne bom spet dobil zasebnega sporočila da sem egoist :D
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2259
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

No pa se je zgodilo. Nizozemsko odpadno železo :D :D Fyra V250 je začelo redno voziti v Trst.
Vsaj na jutranjem za Torino so pa pustili FR 1000...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3832
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 13.12.2021, 19:45 No pa se je zgodilo. Nizozemsko odpadno železo :D :D Fyra V250 je začelo redno voziti v Trst.
Vsaj na jutranjem za Torino so pa pustili FR 1000...
Ne vem, kaj imaš proti tej garnituri? :roll: V Italiji se je odkup izkazal za odlično potezo. Nihče še ni umrl, niti ni kaj odpadlo. :wink: Italijani jo hvalijo, kot udobno, le pri visokih hitrostih, nad 200 km/h postanejo tresljaji rahlo neprijetni, ima premalo stranišč, ter občutljiva je na strojevodje, ki bi radi preskakovali procese pri menjavi napetostnega sistema. Na koncu se je izkazalo, da so bili Nizozemci in Belgijci nesposobni, ker so želeli vse tipi top na pladnju. Samo par €, ki bi jih plačal Ansaldo, pa bi bile težave z snegom odpravljene. Čudno da Belgijci niso zavrnili Desiro ML. 8000 km povprečno do naslednje okvare in 4 leta za homologacijo. Trenutno Fyrio vozijo testno v Bolzano. Girunota so pa spljuvali zaradi sedežev, pri Pop Coradiah je obvezen dežnik. Ali zaradi kondenza, ali pa, ker ti piha direkt za vrat, pa še zavorni diski smrdijo. Caravaggio ima pa počasna vrata, ki se še zataknejo, v spregi pa je error neizbežen.

Tako mimogrede, danes je Astride ex BB 36001 oz 490-004 bila v Kozini na testni vožnji. ;) Slike bomo zrihtali...
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 588
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a maxima »

Naj bo ena, da ne ostaneš ravno brez odgovora :D
SlikaAkiem 490 004, Hrpelje-Kozina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Ostale so pa v moji temi s fotografijami :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2259
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 13.12.2021, 22:09
TGV Lyria napisal/-a: 13.12.2021, 19:45 No pa se je zgodilo. Nizozemsko odpadno železo :D :D Fyra V250 je začelo redno voziti v Trst.
Vsaj na jutranjem za Torino so pa pustili FR 1000...
Ne vem, kaj imaš proti tej garnituri? :roll: V Italiji se je odkup izkazal za odlično potezo. Nihče še ni umrl, niti ni kaj odpadlo. :wink: Italijani jo hvalijo, kot udobno, le pri visokih hitrostih, nad 200 km/h postanejo tresljaji rahlo neprijetni, ima premalo stranišč, ter občutljiva je na strojevodje, ki bi radi preskakovali procese pri menjavi napetostnega sistema. Na koncu se je izkazalo, da so bili Nizozemci in Belgijci nesposobni, ker so želeli vse tipi top na pladnju. Samo par €, ki bi jih plačal Ansaldo, pa bi bile težave z snegom odpravljene. Čudno da Belgijci niso zavrnili Desiro ML. 8000 km povprečno do naslednje okvare in 4 leta za homologacijo. Trenutno Fyrio vozijo testno v Bolzano. Girunota so pa spljuvali zaradi sedežev, pri Pop Coradiah je obvezen dežnik. Ali zaradi kondenza, ali pa, ker ti piha direkt za vrat, pa še zavorni diski smrdijo. Caravaggio ima pa počasna vrata, ki se še zataknejo, v spregi pa je error neizbežen.

Tako mimogrede, danes je Astride ex BB 36001 oz 490-004 bila v Kozini na testni vožnji. ;) Slike bomo zrihtali...
Še vedno se ne da zanikati, da gre za enega največjih flop-ov v evropski železniški industriji. Poleg DSB novih (od istega proizvajalca) in Talentov 3.
A ni logično, da si vsak kupec želi, da bi bilo vse tipi top? Pa če se da majhne težave (kot recimo pri naših Stadlerjih) še spregledati; odpadlih vrat, pokrovov, sežganih kablov se ne da. Vedno bo ta preteklost visela nad ETR 700, pa čeprav je zdaj še tako dober. Kot pri spreobrnjenem kriminalcu...

O Astrid bi pa bilo vredno odpreti posebej temo v Vozni park, saj bo očitno postala vsakdanjost na naših tirih. Bom jaz to prevzel, @maxima ti pa tisto sliko potem prilepi tja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2259
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Z novim voznim redom je končno začel tudi Rock redno voziti v Furlanijo, zaenkrat nekajkrat dnevno med Benetkami in Vidmom s postanki na vseh postajah.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

kaj se je zgodilo s freccia rosa in Ljubljano? obstalo v knjižnem oddelku znanstvene fantastike? priznam, da sem nasedel.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2259
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

IggyAUT napisal/-a: 09.01.2022, 12:25 kaj se je zgodilo s freccia rosa in Ljubljano? obstalo v knjižnem oddelku znanstvene fantastike? priznam, da sem nasedel.
Ni bilo kaj nasesti, trasa je bila prodana, vse je kazalo na to... Menda se je zaustavilo pri tem, da FR1000 nimajo PZB, nobena pa tudi ni bila fraj za vgradnjo in testiranje.

Današnji članek v Primorskem dnevniku...

https://www.primorski.eu/se/ob-25-novih ... W7VHWo6VcU

...pa piše o popolni obnovi flote za regionalni promet v Furlaniji. 14x Rock in 11x Blues (ja, tej novi hibridni, ki še sploh v prometu niso) pridejo do 2025. Prevoznik še 10 let ostaja Trenitalia. FUC se znova obriše pod nosom.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 684
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Železnice v Furlaniji-Julijski krajini

Odgovor Napisal/-a trocken »

TGV Lyria napisal/-a: 11.01.2022, 20:29
IggyAUT napisal/-a: 09.01.2022, 12:25 kaj se je zgodilo s freccia rosa in Ljubljano? obstalo v knjižnem oddelku znanstvene fantastike? priznam, da sem nasedel.
Ni bilo kaj nasesti, trasa je bila prodana, vse je kazalo na to... Menda se je zaustavilo pri tem, da FR1000 nimajo PZB, nobena pa tudi ni bila fraj za vgradnjo in testiranje.

Današnji članek v Primorskem dnevniku...

https://www.primorski.eu/se/ob-25-novih ... W7VHWo6VcU

...pa piše o popolni obnovi flote za regionalni promet v Furlaniji. 14x Rock in 11x Blues (ja, tej novi hibridni, ki še sploh v prometu niso) pridejo do 2025. Prevoznik še 10 let ostaja Trenitalia. FUC se znova obriše pod nosom.
Blues pridejo v prvi polovici 2023
Odgovori