Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Reportaža BRa prikaže vso bedo tako opevanih nemških železnic
https://youtu.be/n2U2jXoAGCU
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Nadaljevanje reportaže o bedi na nemških tirih
https://youtu.be/6NYNOUzd3Eo
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Naša nova munchenska SBahn proga se spreminja v jamo brez dna. https://youtu.be/V2NYt-1czDQ
jusko
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 52
Pridružen: 23.11.2020, 18:43

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a jusko »

andre85 napisal/-a: 01.07.2022, 2:43 Naša nova munchenska SBahn proga se spreminja v jamo brez dna. https://youtu.be/V2NYt-1czDQ
Se opravičujem,nemško žal ne razumem kaj dobro,lahko kratek povzetek prosim? Sicer sem razumel tisto o hudi podražitvi projetka in o zamiku izgradnje,nekaj pa se omenja še te mesečne vozovnice za 9evrov,to vem da je akcija nemških železnic,ne razumem pa zakaj se omenjajo v tem posnetku. Hvala. Lp
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Kar se tiče nove Sbahn proge je cena poletela v nebo in namesto 2028 bo pa zadeva končana 2037.
9e vozovnica bo povzročila hudo podražitev vozovnic v septembru,ker brez podražitve cen torej tistih, ki so veljale pred 9€ vozovnico bo izvajalcem zmanjkalo denarja. Država in pokrajine pa tudi nimajo več denarja, da bi ta projekt nadaljevale po 1.9
Zadnjič spremenil andre85, dne 02.07.2022, 15:59, skupaj popravljeno 1 krat.
jusko
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 52
Pridružen: 23.11.2020, 18:43

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a jusko »

Hvala za odgovor. Lp
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 839
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Eno vprašanje mimogrede za @andre85: ali je že znanega kaj več o vzrokih nesreče pri Garmischu pred nekaj tedni?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Trenutno so glavni "osumljenci" vlakovna kompozicija ter proga.
Kar se pa tiče Sbahn nesreče tam pa je zvezna policija ovadili strojevodjo, ker naj ne bi upošteval signalov.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Danes je imel bavarski deželni zbor sejo na temo dveh velikih železniških projektov v Münchenu, ki sta cenovno podivjala. Torej obnova glavne postaje in izgradnja "drugega" Sbahn predora kot kaže bo München postal novi VD8 ali pa Stuttgart 21 kjer nihče več ne ve kam bo odneslo stroške tako, da so na Bavarskem trenutno ogroženi vsi projekti vezani na železnico.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3966
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a mkx »

Hmmm ... izgleda, da so tudi Bavarci žrtve slabo pripravljenih projektov (kot je to dokaj običajno v Sloveniji). Je pa razilka: v zadnjem času v Sloveniji potem končamo z 90% opravljenega dela za ceno, ki nekoliko presega projektno ceno, in v času, ki nekoliko preseže načrtovani čas. Na Bavarskem končajo z 99% opravljenega dela za ceno, ki nekajkratno presega projektno ceno, in v času, ki močno preseže načrtovani čas.

:hmm Človek se vpraša, kaj od tega je manj slabo?
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2383
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Zame osebno eden najbolj pričakovanih vlakov v naslednjih letih, poleg novega Nightjeta in danskega "bratranca", ki bo vozil s sendvičem Vectronov namesto krmilnega vagona in posebej razvite Talgo lokomotive; to dvoje je zaščitni znak ICE-L. Tile španski pasivno nagibni kratkovagonci so od vedno bili nekaj posebnega, v ICE izvedbi bodo sploh zanimivi, pa še ekstra lokomotiva zraven. Njihova tehnologija kratkih vagonov in nepovezanih koles, ki se vrtijo vsako posebej (res je, Talgo vlaki NIMAJO podstavnih vozičkov in niti osi v pravem pomenu besede), je nekaj najbolj genialnega, kar se je v vsej zgodovini pojavilo na tirih. Obenem še to, da omogočajo nizkopodni vstop in nizkopodni prehod skozi vagone brez dvignjenih in spuščenih delov, celoten vlak v enem nivoju.
Off topic: če bi imel en sam razlog za obisk Bosne, bi bil to zagotovo njihov Talgo. :D
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3809
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Po štirih letih je bil v Berlinu ponovno sejem Innotrans, kjer so bile predstavljene novosti na področju železniških vozil. Fotoreportažo iz sejma si lahko pogledate https://miniaturna-zeleznica.eu/galerij ... rans_2022/

Pa še ena slika za povabilo:
Slika
Tine
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3967
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Pri Euro9000 tabli s podatki je potrebno povedati, da so tiste zastave oziroma države pomembne samo za lokomotivo, ki je bila na sejmu, ki jo je najel Rail Force One. Drugače Euro9000 je predviden v treh različnih konfiguracijah (oklepaj so opcijsko):
-Sever: D, DK, S, N, (A, B, NL)
-Zahod: D, NL, B, F, (I, CH, LU, ES)
-Vzhod: D, A, CZ, SK, HU, SI (PL, HR, RO)

Nekaj možnih ustnih dogovorov (mogoče tudi za Slovenijo) se naj bi že sklenilo, ampak kaj več, ko bo uradno. Pri Vetronu nič presenetljivo novega, razen da v promet pride leta 2025, verzija 230 km/h in da se poslavljajo od Alstom Atlas ETCS-a, ker bodo imeli lastni Trainguard, predstavili so še Bimodalni različici Vecrtrona, ena v Light (86 ton) in druga v težji različici, 90 ton. Alstom je predstavil lokomotivo Traxx MS3, ki bo prišla tudi na francoske tire. S časom bodo Bombariderjeve stvari zamenjali z lastnimi. Zaenkrat Slovenija ni visoko prioritetna, razen če kdo želi večsistemsko lokomotivo z Last Mile funkcijo. Žal imajo precej dela z obstoječimi težavami, ki jih zapustil Bombarider. Kitajci so predstavili svojo lokomotivo Bizon, ki razen baterij ne prinaša ničesar predenetljivo novega, kar ne bj v Evropi že imeli. Newag je predstavil svojo prvo večsistemsko šestosno lokomotivo Dragon v barvah PKP Cargo, Pesa pa vodikovo premikalko. CZ Loko žal ni uspel pravočasno sestaviti svojega Bimodalnega projekta.

Na področju potniških garnitur letos ni bilo kaj šokantnega. Večinoma se je vse vrtelo okoli vodika, ki poganja predstavljena Stadler Flirt in Siemens Mireo. Na ogled sta bili še "kameli", oziroma na pol dvopodni garnituri, Siemens Desiro HC v ODEG shemi in Alstom Coradia HC za luksemburške železnice, Hitachi je na ogled postavil bimodalno garnituro italijanskih železnic, ki jo bomo mogoče videli tudi v Sloveniji, poljska FPS dizelsko garnituro, Newag pa Impulsa, kjer kot so dejali namesto baterijske garniture, sebe vidijo kot ponudnika garniture s superkondenzatorjem. Seveda na ogled je bilo še marsikaj, kar pa ni tako zelo navdušujoče za vsakega.
Odgovori