Na popolni ravnini lahko taurus pospeši 1700t vlak do hitrosti 230kmh!"
Samo eno naivno ljubiteljsko vprašanje.
Kateri vlak teže 1.700 ton pa lahko pelje 230 km/h? Tovorni definitivno ne, potniških lokomotivskih vlakov zmožnih 230 km/h pa ni ravno dosti, en po ljubiteljskem mnenju neuspešen projekt RJ tehta 300 ton s 7 vagoni dolžine 205 m. Torej je potrebno združiti enih 5 garnitur pa še kaj, da se dobi 1.700 ton. Toda to je dolgo z lokomotivo preko 1000 m, več kot je standardna dolžina vlakov.
Sicer je pa posešek tako težkega vlaka pri 6,4 MW silno majhen. Pri 100 km/h pospešuje samo okoli 0,135 m/s^2, ali v sekundi pridobi 0,5 km/h. Lahko sam zračunaš, če je avstrijska hitra profa Dunaj-Salzburg dovolj dolga za takšen podvig.
Niso zaman moči hitrih vlakov kot je TGV Duplex okoli 9 MW za garnituro teže 380 ton, saj so potrebni kar precejšni pospeški pri visokih hitrostih. Tako izpade, da je ta primerjava bolj za lase privlečena in brez vsakega pomena.