merilni vlak
merilni vlak
Danes je iz Avstrije na Jesenice pripeljal merilni vlak - mislim, da gre za merjenje predora, več podrobnosti sledi ....
tkole .....
dežurni fotograf je bil Stane (hvala .....)
po tem, da je bil kamion na vagonih za oprtni vlak, bi sklepal, da merijo , če oprtni vlak lahko normalno pelje skozi karavanški predor ( tu se postavlja vprašanje zakaj ta merjenja, ker vemo, da oprtni vlak ne vozi po tej progi od leta 2004 ... , mogoče ga bodo pa spet uvedli ??? )
če in ko izvem kaj več, pa sporočim ....
M.
dežurni fotograf je bil Stane (hvala .....)
po tem, da je bil kamion na vagonih za oprtni vlak, bi sklepal, da merijo , če oprtni vlak lahko normalno pelje skozi karavanški predor ( tu se postavlja vprašanje zakaj ta merjenja, ker vemo, da oprtni vlak ne vozi po tej progi od leta 2004 ... , mogoče ga bodo pa spet uvedli ??? )
če in ko izvem kaj več, pa sporočim ....
M.
Kaj bi bilo lepo, če bi pomerili to še v kakem drugem predoru po Sloveniji z istim namenom... Pa tovornjake od Kopra do Madžarske in/ali Avstrije spravli na vlake... Kok manj onesnaževanja, sesutih cest in nesreč bi bilo!
Mmg, je malce off topic ampak vseeno. Dokler smo bili v Jugici, se je bilo vsaj v Ljubljani možno zapeljat na avtovlak. Svoječase je tako Kozara peljala kak vagon z avtomobili iz Ljubljane do Ploč, po osamosvojitvi pa je oni del na Ljubljanski postaji odromal v pozabo. Kaj res ni bilo več zanimanja, se ne splača...?
Mmg, je malce off topic ampak vseeno. Dokler smo bili v Jugici, se je bilo vsaj v Ljubljani možno zapeljat na avtovlak. Svoječase je tako Kozara peljala kak vagon z avtomobili iz Ljubljane do Ploč, po osamosvojitvi pa je oni del na Ljubljanski postaji odromal v pozabo. Kaj res ni bilo več zanimanja, se ne splača...?
Gorchi, že takrat se ni splačalo. Niti časovno, niti finančno.
To uslugo sta v glavnem koristila dva tipa ljudi.
Prvi, ki se jim ni ljubilo voziti in so zanemarili zgubljeni čas in drugi, ki so dvomili v tehnično sposobnost svojega avtomobila, da bo vzdržal do cilja brez defekta.
Časovno je bil vsaj deloma konkurenčen le avtovlak 9601/9600, na relaciji Ljubljana - Beograd. Cena vožnje pa precej večja, kot je bila vrednost skurjenega goriva.
Glede meritev profila predora. Najbrž so kamionarji spet kaj povečali svoje cerade. Tako je treba sedaj še v živo preverit, če gre skozi luknjo pod Karavankami.
V resnici, da se zadosti predpisom, je potebno izvajat obdobne meritve.
To uslugo sta v glavnem koristila dva tipa ljudi.
Prvi, ki se jim ni ljubilo voziti in so zanemarili zgubljeni čas in drugi, ki so dvomili v tehnično sposobnost svojega avtomobila, da bo vzdržal do cilja brez defekta.
Časovno je bil vsaj deloma konkurenčen le avtovlak 9601/9600, na relaciji Ljubljana - Beograd. Cena vožnje pa precej večja, kot je bila vrednost skurjenega goriva.
Glede meritev profila predora. Najbrž so kamionarji spet kaj povečali svoje cerade. Tako je treba sedaj še v živo preverit, če gre skozi luknjo pod Karavankami.
V resnici, da se zadosti predpisom, je potebno izvajat obdobne meritve.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!