7200 kW
7200 kW
..je moč električne lokomotive, ki jo je Siemens naredil za Kitajsko ....
je 6 osna lokomotiva z oznako SSJ3, kratek video pa tule
je 6 osna lokomotiva z oznako SSJ3, kratek video pa tule
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Milchy, od kot ti podatek da je Simenesova.
Po mojem je to izpeljanka SS3 iz leta 1978,ko so jim Rusi prodali ali šenkali tehnologijo, sedaj pa so vgradili 3fazne motorje+krmiljemje.
Podatki
25kv-50hz
Co` Co`
25ton na os
7200kw
radij min. loka 123m
dolžina 20.8m
Mam tud sliko, če jo hoče mojster objaviti.
SSj3 izdelujejo Kitajci-skonto!
Glede Siemensa pa najbrž kitajčki, glede na bližino
Japonske, nimajo posluha prižigati kadilne palčke in moliti da se bo elok
zagnala brez motenj.
Drugače se pa zdi da Kitajsko obvladuje Alstom.
Po mojem je to izpeljanka SS3 iz leta 1978,ko so jim Rusi prodali ali šenkali tehnologijo, sedaj pa so vgradili 3fazne motorje+krmiljemje.
Podatki
25kv-50hz
Co` Co`
25ton na os
7200kw
radij min. loka 123m
dolžina 20.8m
Mam tud sliko, če jo hoče mojster objaviti.
SSj3 izdelujejo Kitajci-skonto!
Glede Siemensa pa najbrž kitajčki, glede na bližino
Japonske, nimajo posluha prižigati kadilne palčke in moliti da se bo elok
zagnala brez motenj.
Drugače se pa zdi da Kitajsko obvladuje Alstom.
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
ne vem če je to izpeljanka ss3 saj ta izgleda precej drugače
http://www.railwaysofchina.com/images_e ... 3_6078.jpg
za poznavalce
http://www.railwaysofchina.com/images/ss3_plate.jpg
SSJ3 izgleda precej drugače bolj moderno
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... h2v9Yq.jpg
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... e38l7K.jpg
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... b10AtW.jpg
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... GWdHTo.jpg
kolikor sem ugotovil je to vseeno Siemensova lokomotiva DJ4
http://www.transportation.siemens.com/e ... ktr_en.jpg
http://www.railwaysofchina.com/images_e ... 3_6078.jpg
za poznavalce
http://www.railwaysofchina.com/images/ss3_plate.jpg
SSJ3 izgleda precej drugače bolj moderno
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... h2v9Yq.jpg
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... e38l7K.jpg
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... b10AtW.jpg
http://bbs.hasea.com/attachments/forumi ... GWdHTo.jpg
kolikor sem ugotovil je to vseeno Siemensova lokomotiva DJ4
http://www.transportation.siemens.com/e ... ktr_en.jpg
Ne spada ravno sem, pa me vseeno zanima, če kdo ve...
KO gledam fotografije, kot te tukaj iz Kitajske, pa Rusije, pa ZDA itd, velikokrat opazim tire, ki so vsi zaraščeni, zablateni, na postajah travo skoraj meter visoko....
Ampak, osni pritisk pa imajo 25ton , pa30 ton, v ZDA so že v triesetih letih prejšnjega stoletja ta velike parnjače imele po 35 (petintrideset) ton osnega pritiska. Štiriosni vagoni z bruto težo 120 ton - nič posebnega. Pa meterska trava.
Ali pa tale kurilnica na Kitajskem. 25 t/os, pa vse ok!
Pri nas pa cela Štajerska 20t/os, pa polmeterska gramozna greda. 22,5 t/os pa projekt stoletja?
Kaj pa fizika?
KO gledam fotografije, kot te tukaj iz Kitajske, pa Rusije, pa ZDA itd, velikokrat opazim tire, ki so vsi zaraščeni, zablateni, na postajah travo skoraj meter visoko....
Ampak, osni pritisk pa imajo 25ton , pa30 ton, v ZDA so že v triesetih letih prejšnjega stoletja ta velike parnjače imele po 35 (petintrideset) ton osnega pritiska. Štiriosni vagoni z bruto težo 120 ton - nič posebnega. Pa meterska trava.
Ali pa tale kurilnica na Kitajskem. 25 t/os, pa vse ok!
Pri nas pa cela Štajerska 20t/os, pa polmeterska gramozna greda. 22,5 t/os pa projekt stoletja?
Kaj pa fizika?
holding napisal/-a:Ne spada ravno sem, pa me vseeno zanima, če kdo ve...
KO gledam fotografije, kot te tukaj iz Kitajske, pa Rusije, pa ZDA itd, velikokrat opazim tire, ki so vsi zaraščeni, zablateni, na postajah travo skoraj meter visoko....
Ampak, osni pritisk pa imajo 25ton , pa30 ton, v ZDA so že v triesetih letih prejšnjega stoletja ta velike parnjače imele po 35 (petintrideset) ton osnega pritiska. Štiriosni vagoni z bruto težo 120 ton - nič posebnega. Pa meterska trava.
Ali pa tale kurilnica na Kitajskem. 25 t/os, pa vse ok!
Pri nas pa cela Štajerska 20t/os, pa polmeterska gramozna greda. 22,5 t/os pa projekt stoletja?
Kaj pa fizika?
Res je. To se tudi jaz že dolgo sprašujem. Pred vsem v ameriških filmih ni nikjer videti grede, vlaki pa vseeno vozijo brez b.p.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ni tako. Če se dvigne blato, nastane dobesedno luknja. In na takem mestu se potem obvezno zniža hitrost, dokler se tisti del proge ne sanira. Pri 75 km/h naprimer, dobesedno zaplavaš pod strop kabine. Kaj se dogaja s kosovnim tovorom, si lahko le misliš. Poleg tega taka jama ustvari idealne pogoje za izreden dogodek.RisPo napisal/-a:Pri nas pač komplicirajo pri vsaki stvari
Najbrž je najvišja hitrost njihovih vlakov bolj nizka. Tam okrog 40 - 50 km/h.
Počasi se poceni in daleč pride. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Glede ameriških (USA) železnic je dobro spremljati hrvaški in pa srbski forum:
http://www.zeljeznice.net/forum/viewfor ... de1c7947cf
http://railfan-belgrade.org/forum/viewf ... 7a6ac39f47
Poiščite prispevke, ki jih pošilja član z nickom jz441. Gre za stojevodjo iz Vojvodine, ki se je preselil v ZDA in sedaj vozi na BNSF železnici. Če se prav spomnim, je navedel naslednje:
Tirna greda. V ZDA imajo tirno gredo, kot pri nas, vendar je večinoma vkopana in je nivo proge nekje na nivoju okolice.
Hitrosti vlakov. Navadni (mešani) tovorni vlaki vozijo na BNSF progah s hitrostjo 55 mph (takšnih ni ravno veliko), kontejnerski pa s hitrostjo 70mph (kar je 107 km/h!), in to oni, dvonadstropni.
Tirne obremenitve. 30t/os je standard, prehaja se na 35t/os (UP - Union Pacific).
Revizije. Revizij kot takšnih ne poznajo. Vsaka lokomotiva mora po 90 dnevnem obratovanju na neke vrste tehnični pregled, kjer se opravi potrebno vzdrževanje in odpravijo napake.
Tega je še veliko več, je pa treba kar brskati po topicih....
LP
Jože
Glede ameriških (USA) železnic je dobro spremljati hrvaški in pa srbski forum:
http://www.zeljeznice.net/forum/viewfor ... de1c7947cf
http://railfan-belgrade.org/forum/viewf ... 7a6ac39f47
Poiščite prispevke, ki jih pošilja član z nickom jz441. Gre za stojevodjo iz Vojvodine, ki se je preselil v ZDA in sedaj vozi na BNSF železnici. Če se prav spomnim, je navedel naslednje:
Tirna greda. V ZDA imajo tirno gredo, kot pri nas, vendar je večinoma vkopana in je nivo proge nekje na nivoju okolice.
Hitrosti vlakov. Navadni (mešani) tovorni vlaki vozijo na BNSF progah s hitrostjo 55 mph (takšnih ni ravno veliko), kontejnerski pa s hitrostjo 70mph (kar je 107 km/h!), in to oni, dvonadstropni.
Tirne obremenitve. 30t/os je standard, prehaja se na 35t/os (UP - Union Pacific).
Revizije. Revizij kot takšnih ne poznajo. Vsaka lokomotiva mora po 90 dnevnem obratovanju na neke vrste tehnični pregled, kjer se opravi potrebno vzdrževanje in odpravijo napake.
Tega je še veliko več, je pa treba kar brskati po topicih....
LP
Jože
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
WORMS, če misliva isto lokomotivo je dj4 ALSTOM va Prima za Kitajsko 500KOM 9600kw. http://www.transport.alstom.com/home/ne ... /Hot_news/
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Uspelo mi je najti link kitajske tovarne elok ssj3 http://www.cnrgc.com/LISTS/product/_MAI ... classid=72