NE VEM ČE JE GLIH TAKO.holding napisal/-a:
Bom vzel mal večji kladu!!!
Ad. točka ena
- Vmax strojnega vlaka določi vleka in tam je treba odstranit ovire v glavah !!!!
Ad. točka dva
- Ko bo ISSŽP podpiral meni "Vlak štev..... obveščen o......... ne bo več treba "trikrat isto pisat" Če napišeš samo enkrat premalo oz. napačno, veste vsi, kakšne so posledice.... (sosedje imajo zadevo rešeno še analogno (čist natur), sam tam je vozni RED.
VSAK VLAK IMA VOZNI RED S KATERIM JE PREDPISANA TUDI HITROST, VLEKA S TEM NIMA ČISTO NIČ.
KAR SE TIČE IZDAJANJA PAPIRJEV NA POSTAJAH ŠPILJE, ŠENTILJ IN MARIBOR JE TO TAKOLE. GRE SE NAMREČ ZA OBVEŠČANJE STROJEVODJE VLAKA V KATEREM SO UVRŠČENE IZREDNE POŠILJKE O POGOJIH PREVOZA. AVSTRIJSKI PROMETNIK V ŠPILJU PAČ NI DOLŽAN OBVEŠČATI O POGOJIH PREVOZA NA SLOVENSKEM POTEKU, ZATO TO STORI PROMETNIK V ŠENTILJU KATERI OBVESTI OSEBJE O POGOJIH PREVOZA SO NASLEDNJE RAZPOREDNE POSTAJE KJER IMA VLAK POSTANEK IN TO JE MARIBOR. IN TAM SE ENAK POSTOPEK PONOVI. KOMPLICIRANO AMPAK TAKO JE, ČE PA POSTOPEK ODGOVARJA VELJAVNIM PREDPISOM PA NE VE NOBEDEN, TUDI TISTI, KI JE TAK NAČIN DELA PREDPISAL NE.