Hitrosti tovornih vlakov

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 11:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

holding napisal/-a:


Bom vzel mal večji kladu!!!

Ad. točka ena
- Vmax strojnega vlaka določi vleka in tam je treba odstranit ovire v glavah !!!!
Ad. točka dva
- Ko bo ISSŽP podpiral meni "Vlak štev..... obveščen o......... ne bo več treba "trikrat isto pisat" Če napišeš samo enkrat premalo oz. napačno, veste vsi, kakšne so posledice.... (sosedje imajo zadevo rešeno še analogno (čist natur), sam tam je vozni RED.
NE VEM ČE JE GLIH TAKO.
VSAK VLAK IMA VOZNI RED S KATERIM JE PREDPISANA TUDI HITROST, VLEKA S TEM NIMA ČISTO NIČ.

KAR SE TIČE IZDAJANJA PAPIRJEV NA POSTAJAH ŠPILJE, ŠENTILJ IN MARIBOR JE TO TAKOLE. GRE SE NAMREČ ZA OBVEŠČANJE STROJEVODJE VLAKA V KATEREM SO UVRŠČENE IZREDNE POŠILJKE O POGOJIH PREVOZA. AVSTRIJSKI PROMETNIK V ŠPILJU PAČ NI DOLŽAN OBVEŠČATI O POGOJIH PREVOZA NA SLOVENSKEM POTEKU, ZATO TO STORI PROMETNIK V ŠENTILJU KATERI OBVESTI OSEBJE O POGOJIH PREVOZA SO NASLEDNJE RAZPOREDNE POSTAJE KJER IMA VLAK POSTANEK IN TO JE MARIBOR. IN TAM SE ENAK POSTOPEK PONOVI. KOMPLICIRANO AMPAK TAKO JE, ČE PA POSTOPEK ODGOVARJA VELJAVNIM PREDPISOM PA NE VE NOBEDEN, TUDI TISTI, KI JE TAK NAČIN DELA PREDPISAL NE.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 10:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

No tako...Holding in Worms. Zdaj se prometniki med sabo zmenite kako je, potem pa se v debato vključimo še vlekarji. :twisted:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Trda bo, trda, ampak bo....

Trase naroča uporabnik!!!

Za TMD-je UVP, EE, gradbeno podjetje, itd...

Za strojne pa vleka, nekoč v bodočnosti pa tudi VEČ vlek....

Številko (kodo) trase in osnovo (vozni red) pa na osnovi zahtev naročnika določi promet.

To, da tega skoraj nihče ne ve in se tudi ne izvaja, pa vem....
Zato pa pride do brezveznih traparij
Sicer pa preberi Navodilo za naročanje tras.....
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

WORMS napisal/-a:
holding napisal/-a:



KAR SE TIČE IZDAJANJA PAPIRJEV NA POSTAJAH ŠPILJE, ŠENTILJ IN MARIBOR JE TO TAKOLE. GRE SE NAMREČ ZA OBVEŠČANJE STROJEVODJE VLAKA V KATEREM SO UVRŠČENE IZREDNE POŠILJKE O POGOJIH PREVOZA. AVSTRIJSKI PROMETNIK V ŠPILJU PAČ NI DOLŽAN OBVEŠČATI O POGOJIH PREVOZA NA SLOVENSKEM POTEKU, ZATO TO STORI PROMETNIK V ŠENTILJU KATERI OBVESTI OSEBJE O POGOJIH PREVOZA SO NASLEDNJE RAZPOREDNE POSTAJE KJER IMA VLAK POSTANEK IN TO JE MARIBOR. IN TAM SE ENAK POSTOPEK PONOVI. KOMPLICIRANO AMPAK TAKO JE, ČE PA POSTOPEK ODGOVARJA VELJAVNIM PREDPISOM PA NE VE NOBEDEN, TUDI TISTI, KI JE TAK NAČIN DELA PREDPISAL NE.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Osnovno načelo za zagotavljanje 100% varnosti se glasi: VSAKA POSTAJA MORA PRED ODPRAVO VLAKA DO NASLEDNJE POSTAJE ZAGOTOVITI VSE UKREPE, KI ZAGOTAVLJAJO POPOLNO VARNOST!
To so poleg prostosti naslednjega prostornega odseka, zavarovanja vozne poti itd., tudi obvestila o odstopanjih od voznega reda za ta pripadajoči odsek (počasne vožnje, pogoji prevoza zaradi IP, razveljavitev prostornega signala, napaka na potnem prehodu, itd, itd.... Da se zaradi tega nebi vlak ustavljal skoraj na vsaki postaji, so DOLOČENE (dogovorjene) RAZPOREDNE postaje s svojimi pripadajočimi razporednimi odseki, katere skrbijo na podlagi zahtev vmesnih postaj za previlno in pravočasno obveščanje vlakov....

Ko bodo pa v bodočnosti na vseh lokomotivah in vseh centrih vodenja prometa nameščeni računalniki za brezžično komuniciranje, bo pa te informacije strojevodja prejel nemudoma in pravočasno brez zaustavljanja in trošenja energije in zavornjakov...

Do takrat smo pa nekje vmes.....(nalogi, priloga P-63a, RDZ, telefon, itd, itd....)

DOBRO IN VEČKRAT PREBERI PRVI ODSTAVEK!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Marko (alias 541), sem se včeraj pozanimal, zakaj imajo siemensi na nekaterih odsekih nižjo hitrost od tovornih ali drugih vlakov.

Kot so to rekli nekateri strojevodje je to zaradi vzmetenja (blaženje sunkov v krivinah oz. nekaj temu podobnega) EMG 312 na določenih odsekih. Sedaj pa presodite, če je to res. :roll:

Mimogrede sem bil včeraj na koroški progi (in smo skočili še v Pliberk) in upam, da bom enkrat spravil najbolj zanimive slike na net.
Madona, cajta mi zmanjkuje pa bi rabil eno (ali pa dve) tajnici. Bi se katera javila? :roll:
Odgovori