Hitrosti tovornih vlakov

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Hitrosti tovornih vlakov

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

Morda kdo ve kakšne so hitrosti tovornih vlakov v Švici, Avstriji, Nemčiji, Franciji itd...
Hvala za odgovore.
Lp
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Tovorni RIV vagoni v mednarodnem prometu morajo biti sposoni za hitrost 100Km/h podserjia "s".So pa tudi novejši, ki so sposobni za 120 Km/h podserij "ss".Glede na to da je večina vagonov podserije "s"lahko predvidevaš koliko vozijo.Mi vozimo 50 in manj.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

povprečna hitrost na naših železnicah je res obupna, tako kot je rekel Mirče, manj kot 50, tja okrog 40 km/h. maksimalna hitrost tovornih vlakov na naših progah pa je 75 km/h, z nekaj malimi izjemami.

Mimogrede, tudi nove 541 nam ne bodo kaj dosti koristile pri hitrostih, saj imamo obupen vozni park vagonov starih po 20 let in več, ki niso zmožni peljati več kot 80 km/h.

Ne želimo si več laškega dogodka.press :lol:
IC-Pohorje503

Re: Hitrosti tovornih vlakov

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Kremšnita napisal/-a:Morda kdo ve kakšne so hitrosti tovornih vlakov v Švici, Avstriji, Nemčiji, Franciji itd...
Hvala za odgovore.
Lp
v OeBB je dovolj hitrost do 120 km/h za Tovorni vlaki!! :) ,ostali državi, nevem! :)

Lp
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Regan 664 napisal/-a: Mimogrede, tudi nove 541 nam ne bodo kaj dosti koristile pri hitrostih, saj imamo obupen vozni park vagonov starih po 20 let in več, ki niso zmožni peljati več kot 80 km/h.
Hmm, večina naših vagonov ima podserijo s, nekaj tudi ss. Torej 100 km/h ne bi smelo biti problema in to kljub starosti, saj naši vagoni vozijo tudi po tujini. Najbolj pa občudujem naše False, kar naprej so na poti, pa še kar vozijo in vozijo ...
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Regan 664 napisal/-a:povprečna hitrost na naših železnicah je res obupna, tako kot je rekel Mirče, manj kot 50, tja okrog 40 km/h. maksimalna hitrost tovornih vlakov na naših progah pa je 75 km/h, z nekaj malimi izjemami.

Mimogrede, tudi nove 541 nam ne bodo kaj dosti koristile pri hitrostih, saj imamo obupen vozni park vagonov starih po 20 let in več, ki niso zmožni peljati več kot 80 km/h.

Ne želimo si več laškega dogodka.press :lol:

Spet malo mešaš jabolka in krompir, mar ne? :roll:
LPB
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

V laškem je bila kriva utrujenost materijala na osi.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ja, Bojan, priznam, spet sem zašel s teme. :oops: :oops:

Ampak ne morem da dodam še ti dve stvari.
Seveda, da je material utrujen, če so vagoni stari po 25 let in se jih je (mogoče se še?) v Luki nalagalo prekomerno (vemo,kakšno gostoto ima Fe ruda in zakaj so Falsi manj kot polovico polni), ter se ne vzdržujejo tako kot je potrebo.

Poleg teda smo imeli pred 2 letoma en ID v Prestranku, ko je iztiril štirionsi vagonček. Ni bilo nič resnega, ampak ko sem videl, kako je bil datum revizije na vagonu ponarejen z edigson (oz. belo barvo), ti je pa vse jasno.

Samo toliko, se ne bom več umešaval. :wink:
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Ni bilo nič resnega, ampak ko sem videl, kako je bil datum revizije na vagonu ponarejen z edigson (oz. belo barvo), ti je pa vse jasno.
Kje jih ti jemlješ...! :? Nihče si ne bi upal ponarediti datuma revizije!!! A misliš, da je to kar tako...!? Če v nekaterih delavnicah z belo barvo še vedno na roke napišejo datum in številko delavnice v tabelo to ne pomeni, da je bilo karkoli ponarejeno. Šlampasto napisano, ja, ne pa ponarejeno!
LPB
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ne vem, zakaj bi bili tov. vagoni, ki so registrirani za mednarodni promet, kategorije "s", na naših progah sposobni samo 80 km/h, žez mejo pa več?. Ali vagon ustreza kriterijem, ali pa ne, samo da potem ni za mednarodni promet, razen po posebnem sporazumu. Po drugi strani pa 25 let za tov. vagon ni ne vem kako velika starost. Le vzdrževanje mora potekati primerno. Vsi se spomnete nesreče nemškega ICE vlaka. Pa je bil star samo nekaj let, vendar je prišlo do kombinacije napačne tehnologije izdelave kolesnih dvojic, in samo vizuelnega pregleda koles, ki ni mogel odkriti mikro razpok. Kolikor pa jaz vem (če se motim me popravite), prihaja do iztirjenj na naših progah, takorekoč le na vagonih "vzhodnih" železnic in SŽ. Ne pomnim, da so počile osi na OBB ali DB vagonih.
Še nekaj, ali niso po Laškem začeli pregledovati stanje kolesni dvojic z Roentgenom ali ultar zvokom?

LPL
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Regan 664 napisal/-a:. maksimalna hitrost tovornih vlakov na naših progah pa je 75 km/h, z nekaj malimi izjemami.
Hitrost tovornih vlakov od Pragerskega do Hodoša je 80 km/h. Meni se to ne zdi mala izjema :wink: . Tistih 75 km/h pa je najverjetneje zaradi serije 363, saj ko so reduktorji obrnjeni je njena max hitrost 75 km/h.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Z ultra zvokom se že vseskozi pregledujejo kolesne dvojice. Problem je v tem, da je ultrazvok zelo omejen. Skoraj nemogoče je zajeti celotno strukturo neke osi, saj os ni gladkega profila. Z rendgenom preslikajo os takrat ko je brez kolesnih plošč. To se dogaja na nekaj let, koliko točno sedajle ravno ne vem. To lahko opravi le določen in specializiran obrat. Nihče in nikjer pa ne hodi z rendegenom v roki med vagoni ko ti stojijo nekje na postaji.

Drugače pa da si ne bo kdo kaj hudega naredil. Vsi vagoni ki vozijo v prometu morajo biti in tudi so pregledani. Vsako vozilo je podvrženo ciklusu pregledov, in za vsako vozilo ki obratuje v prometu obstaja popolna dokumentacija. Če niso izpolnjeni vsi pogoji, potem vozilo stoji. S tem se nihče ne igra, ker nihče ni toliko nor da bi glavo dajal v žakelj za nekaj, od česar ne bi nič imel.

Pa še to. Poči lahko tudi povsem nova os, ki je ravnokar dala skozi vse teste. In to pozitivne!


MMG, "s" in "ss" sama po sebi ne dovoljujeta kar avtomatsko večjo hitrost. Prečitajte si na rastru kako je z nakladom. Tam je točno zajeto, kdaj je v veljavi "s" in kdaj "ss". Tovor na naših progah je mešan, zato je hitrost omjena na 80 km/h. Drugi vzrok pa so hitrostne zmogljivosti lokomotiv in konfiguracija proge. Rad bi videl Avstrijca, kako bi s svojimi Fallsi in s svojo lokomotivo vozil iz Kopra v Šentilj 120 km/h.



Strojništvo in metalurgija sta tudi veji znanosti. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

8) Jest se javim, Hulky bo letal od prehod do prehoda, pa še enga težkega strojevodja za proti utež, večjo plačo pa smo zmagali. 8)
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Dolfe napisal/-a: MMG, "s" in "ss" sama po sebi ne dovoljujeta kar avtomatsko večjo hitrost. Prečitajte si na rastru kako je z nakladom. Tam je točno zajeto, kdaj je v veljavi "s" in kdaj "ss". Tovor na naših progah je mešan, zato je hitrost omjena na 80 km/h. Drugi vzrok pa so hitrostne zmogljivosti lokomotiv in konfiguracija proge. Rad bi videl Avstrijca, kako bi s svojimi Fallsi in s svojo lokomotivo vozil iz Kopra v Šentilj 120 km/h.
Kolikor sem opazil na vagonih, ki imajo v oznaki "s", so pri mejni nakladalni masi za najvišjo kategorijo proge, ki je vpisana v tej tabeli, zmožni za hitrost 100 km/h, nekateri lahko prazni kljub oznaki "s" vozijo 120 km/h. Pri "ss" pa sem do sedaj res videl na vseh vagonih, da je mejna nakladalna masa pri kategoriji D (in C) za "ss" nižja kot pri "s".
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Bojan, sej konec koncev mi je vseeno, kako in kaj so delali pri reviziji. Škoda, ker nisem takrat vzel tistih slik (so na SP Postojna), ko so lepo poslikali tudi nakracan datum revizije. No ne bomo se spuščali dalje, ker je brezpredmetno. Možno, da je šlo za šlamparijo, kot si rekel.

Koliko pa so potem hitrosti naših Falsov po avstriji? Kaj presegajo 80 km/h? :roll:

Pa še vprašanje za Jembaha, da ne bom brskal po voznoredni knjižici. Kaj imajo tovorni na omenjenem odseku Pragersko-Hodoš po večini 80 km/h, ali samo nekaj določenih odsekov? :roll:
Odgovori