celo pot (ce izvzamem pocasne voznje)Regan 664 napisal/-a: Pa še vprašanje za Jembaha, da ne bom brskal po voznoredni knjižici. Kaj imajo tovorni na omenjenem odseku Pragersko-Hodoš po večini 80 km/h, ali samo nekaj določenih odsekov?
Hitrosti tovornih vlakov
Na odsekih pač, kjer proga to hitrost omogoča.Regan 664 napisal/-a:..........................Pa še vprašanje za Jembaha, da ne bom brskal po voznoredni knjižici. Kaj imajo tovorni na omenjenem odseku Pragersko-Hodoš po večini 80 km/h, ali samo nekaj določenih odsekov?
Klemen, ena luštna naloga zate. Zakaj je največja dovoljena hitrost tovornih vlakov med Borovnico in Sežano 75 km/h, v obratni smeri pa le 70 km/h. Čeprav, - tako proga, kot vagoni in lokomotiva dopuščajo hitrost 75 km/h? To isto velja tudi za vse strojne vlake, neglede na serijo lokomotive.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Sem šel gledat v VK in je res, kar praviš. Karkoli bom rekel, bom butil mimo. Ampak, ker si me vprašal, mi ne da spat. če veš, prosim povej, ker drugače bom šel v "ofenzivo" na vozni red.
Mogoče je zaradi vzpona? verjetno ne, ker imamo od Postojne proti Borovnici spust.
Mogoče je slab spodnji ustroj na sosednjem tiru?
So vlaki bolj obteženi v tej smeri? Je kaj v zvezi s postavitvenimi signali na desni strani tega tira, po katerem vozijo v smeri Ljubljane? Mogoče je kriv ILTIS?
Daj prosim povej.
Mogoče je zaradi vzpona? verjetno ne, ker imamo od Postojne proti Borovnici spust.
Mogoče je slab spodnji ustroj na sosednjem tiru?
So vlaki bolj obteženi v tej smeri? Je kaj v zvezi s postavitvenimi signali na desni strani tega tira, po katerem vozijo v smeri Ljubljane? Mogoče je kriv ILTIS?
Daj prosim povej.
Tudi jaz ne vem. Zato pa sem predlagal da raziščeš zadevo.Regan 664 napisal/-a:Sem šel gledat v VK in je res, ..............
Daj prosim povej.
ILTIS nima nič s tem. Desni tir je boljši kot levi in progovna hitrost večja. Vzpon - padec tudi ne igrata vloge. Vsaj po moje ne. Glede na obe smeri: kolikor gor - toliko dol, čeprav je vzpon iz Borovnice do Logatca precej večji, kot pa iz Divače do Ravbarkomande.
Vsekakor bom z zanimanje sprejel objektivno razlago.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe, danes sem klicak g. Rade Smiljaniča (tehnolog na vodenju prometa) in ga povprašal. Je rekel, da sta na omenjenem odseku slaba tako zgornji kot spodnji ustroj ("stanje" proge), da pa so to dobili od SVP Postojna. Bom preveril še pri njih.Dolfe napisal/-a:Tudi jaz ne vem. Zato pa sem predlagal da raziščeš zadevo.Regan 664 napisal/-a:Sem šel gledat v VK in je res, ..............
Daj prosim povej.
Tipičen odgovor pisarniških delavcev, ki progo poznajo samo na monitorjih.Regan 664 napisal/-a:[ Je rekel, da sta na omenjenem odseku slaba tako zgornji kot spodnji ustroj ("stanje" proge), da pa so to dobili od SVP Postojna.
Pa še ena cvetka:
Tov vlak Sežana-Buzet vozi na odseku Sežana-Divača z vMax 75km/h, za vse druge pa je na istem odseku vMax 70km/h.
Vse za "lipu našu"
LEP DAN
Igor
Igor
Dolfe, samo za štajerski konec to zagotovo ne drži. Trase strojnim vlakom, ki niso predvidene z voznim redom, se dajejo odvisno od dispečerja. Od tovornih pa do IC/EC (pogosto 157, 151, 101), celo 2803 je že imel moped. Recimo celjski Regan občasno zaide proti Mariboru in se nato kot strojni vrača - pred par dnevi v trasi 607, to noč pa v trasi tovornega (številko pa pozabil ).Dolfe napisal/-a: MMG, povprašaj še, zakaj imajo vse strojne vožnje lokomotiv tovorno traso.
lp
Po kateri trasi vozi strojni (ali kak drug posebni) vlak včasih piše v spremembah v vlakovnem prometu, drugič spet ne. Postaje, ki imajo terminal, lahko to pogledajo tam, postaje brez terminalov pa ... upajo, da se vlak pri njih ne bo ustavil.
2. novembra lani sem v jutranjih urah nazadnje vozil strojno vožnjo iz Pragerskega v Zalog. V spregi sta bili 363-034 in 342-024, kot vlak 59821. V max. 75 km/h!
Na prošnjo prometniku, da naj dodelijo kakšno drugo traso, je bil odgovor da se to ne da. Seveda sem se moral kar nekajkrat umakniti "za planke", da so šli brzi in ICS naprej.
Med Pragerskim in Mariborom (Teznim) pa itak ni nobene druge trase na razpolago.
Na prošnjo prometniku, da naj dodelijo kakšno drugo traso, je bil odgovor da se to ne da. Seveda sem se moral kar nekajkrat umakniti "za planke", da so šli brzi in ICS naprej.
Med Pragerskim in Mariborom (Teznim) pa itak ni nobene druge trase na razpolago.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe, očitno gre, samo ko je enkrat trasa dodeljena, se tudi izdela vozni red, ki je viden pod NAD1. Če bi želel drugo traso, bi moral dispečer to spreminjat itd.... Oziroma se mi zdi, da popravke v ISUPu lahko dela samo dežurni programer. ::roll: Zakaj se sploh odločijo za tovorno traso, ni najbolj logično, ker potem se vozi maksimalno 75 km/h in ovira ostali promet.
Ter mimogrede, vozni red vlaka, ki vozi po trasi nekega določenega vlaka, ni nujno, da je enak kot pri osnovnem vlaku (enaki so vozni časi, časi odhodov pa ne). In spet postaje brez terminalov nimajo kje pogledati zamud teh vlakov... razen da gnjavijo postaje, ki imajo terminal.
Ter mimogrede, vozni red vlaka, ki vozi po trasi nekega določenega vlaka, ni nujno, da je enak kot pri osnovnem vlaku (enaki so vozni časi, časi odhodov pa ne). In spet postaje brez terminalov nimajo kje pogledati zamud teh vlakov... razen da gnjavijo postaje, ki imajo terminal.
Tukaj ste pa zadeli žebljico na glavico!!!!
TOČNO!!!! Zakaj cincamo s strojnimi po VR tovornih?
Pred leti, ko so strojne trase še odrejali prometniki, so le ti načeloma vozili po VR IC, EC, MV ali LP.
Pojavljali sta se dve težavi:
1.- zakaj moram "kurblat" v potniško?"
2.-"zakaj moram pisat nalog o postankih samo iz prometnih ozirov?"
Če določiš tovorno traso, pa vse paše (ampak cincamo!)
Gledano "Evropsko"-trapasto!
Gledano "Balkansko" edino možno (ne boš ti mene je..!)
Vsi smo krvavi pod kožo.
Vsekakor zagovarjam evropski pogled, ampak, ima jih................!!!
TOČNO!!!! Zakaj cincamo s strojnimi po VR tovornih?
Pred leti, ko so strojne trase še odrejali prometniki, so le ti načeloma vozili po VR IC, EC, MV ali LP.
Pojavljali sta se dve težavi:
1.- zakaj moram "kurblat" v potniško?"
2.-"zakaj moram pisat nalog o postankih samo iz prometnih ozirov?"
Če določiš tovorno traso, pa vse paše (ampak cincamo!)
Gledano "Evropsko"-trapasto!
Gledano "Balkansko" edino možno (ne boš ti mene je..!)
Vsi smo krvavi pod kožo.
Vsekakor zagovarjam evropski pogled, ampak, ima jih................!!!
Torej je razlog tovornih tras linija najmanšega odpora?! Čisto po Balkansko. Ampak rešitev tega problema je še najbolj Balkanska.
Holding po 16 aprilu bo točka 1 odpadla.....torej ostane kot razlog samo točka 2. Povej ali je v vaših vrstah zapihal evropski veter in boste zmogli to majhno (ampak v vaših glavah veliko) oviro odpraviti?
Holding po 16 aprilu bo točka 1 odpadla.....torej ostane kot razlog samo točka 2. Povej ali je v vaših vrstah zapihal evropski veter in boste zmogli to majhno (ampak v vaših glavah veliko) oviro odpraviti?
Problema v naših glavah sploh ni!!!
Traso naroča uporabnik (VLEKA VLAKOV oz, nadzornik lokomotiv) in postavi zahteve: V max, čas odhoda, itd!
Glede na te zahteve promet (starejši dispečer) odpre traso.
Glede na dodeljeno traso v skladu z veljavnimi predpisi odpraviš vlak (z ustreznim nalogom)!
A si morš mislt!?!?
Traso naroča uporabnik (VLEKA VLAKOV oz, nadzornik lokomotiv) in postavi zahteve: V max, čas odhoda, itd!
Glede na te zahteve promet (starejši dispečer) odpre traso.
Glede na dodeljeno traso v skladu z veljavnimi predpisi odpraviš vlak (z ustreznim nalogom)!
A si morš mislt!?!?
holding napisal/-a:Problema v naših glavah sploh ni!!!
Traso naroča uporabnik (VLEKA VLAKOV oz, nadzornik lokomotiv) in postavi zahteve: V max, čas odhoda, itd!
Glede na te zahteve promet (starejši dispečer) odpre traso.
Glede na dodeljeno traso v skladu z veljavnimi predpisi odpraviš vlak (z ustreznim nalogom)!
A si morš mislt!?!?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!