V OeBB je sprembe števlika je 1216 za B4!
V OeBB je sprembe števlika je 1216 za B4!
Zdravo!
dobro novice v avstrijo je da ima sprembre števliko za Taurus 3 je 1216-1 in B4!
prej števliko je 1216-231 je sprembre za 1216-131 za B4 , bo vozi v Slovensko in Češko, da samo peti E-Lok od 1216-127,128,129,130,131 in 132!
ostali števliko je 1216-226,233,234....do 240!
1216-001 do 025 je isti za B2 in 1216-141 do 150 je B1.
1216-141 do 150 za v Sloveniji od letos ali januar 2008!
poglej sliko!
lp
dobro novice v avstrijo je da ima sprembre števliko za Taurus 3 je 1216-1 in B4!
prej števliko je 1216-231 je sprembre za 1216-131 za B4 , bo vozi v Slovensko in Češko, da samo peti E-Lok od 1216-127,128,129,130,131 in 132!
ostali števliko je 1216-226,233,234....do 240!
1216-001 do 025 je isti za B2 in 1216-141 do 150 je B1.
1216-141 do 150 za v Sloveniji od letos ali januar 2008!
poglej sliko!
lp
ni za kajholding napisal/-a:Hvala, Pohorc!
1216-127 je že v petek pridričal k nam, samo pri nas tega kot po pravilu nihče ni objavil. (le kaj prometnika zanima, a je treba menjat lok. pri vlaku ali ne?) Še dobro, da imamo ferofanatike in sosede, da vemo kaj se naši dogovorijo......
rad bolj dobro novice..
LP
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
No na Railcolor.net piše sledeče:
1216-127 (541-627)
1216-128 (541-628)
1216-129 (541-629)
1216-130 (541-630)
1216-131 (541-631)
Evo, če slučajno še kdo ne ve.
Dodatni info: Imajo samo po en OT za naše 3kV omrežje.
- Because their no breakthrough expected in having the OBB 1216 series homologated for Slovakia and Czech Republic, due to too much resonant currents on their networks, 5 machines of the sub type designated for services in these countries (1216.2) are refitred for services into Slovenia, otherwise the OBB can use these machines for domestic services only. They get extra equipment, a software update and are renumbered 1216.1. First machine is the 1216 227, now running as 1216 127. The other 4 machines will be the 1216 228-231. They represent the new sub type ES64U4-B4
1216-127 (541-627)
1216-128 (541-628)
1216-129 (541-629)
1216-130 (541-630)
1216-131 (541-631)
Evo, če slučajno še kdo ne ve.
Dodatni info: Imajo samo po en OT za naše 3kV omrežje.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
holding napisal/-a:Hvala, Pohorc!
1216-127 je že v petek pridričal k nam, samo pri nas tega kot po pravilu nihče ni objavil. (le kaj prometnika zanima, a je treba menjat lok. pri vlaku ali ne?) Še dobro, da imamo ferofanatike in sosede, da vemo kaj se naši dogovorijo......
holding dones sta pa po 18 uri pripeljali lokomotivi 129 in 130, a ti je hulk to povedal ?
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
aha,lepo!milchy napisal/-a:holding napisal/-a:Hvala, Pohorc!
1216-127 je že v petek pridričal k nam, samo pri nas tega kot po pravilu nihče ni objavil. (le kaj prometnika zanima, a je treba menjat lok. pri vlaku ali ne?) Še dobro, da imamo ferofanatike in sosede, da vemo kaj se naši dogovorijo......
holding dones sta pa po 18 uri pripeljali lokomotivi 129 in 130, a ti je hulk to povedal ?
1216-129 in 130 je začasno števliko, bo nazaj za 1216-229 in 230, kdaj nevem!
zaradi še ni 1216-142,143,144,145,146,147,148,149! 1216-150 je že ima ,ampak še ni vozni red ker ima da samo tesnji vlak za 1216-050 "357 km/h"
Lp
Ta glavn, da je promet kriv......!!!
(a sve su ostalo nianse....)
(a sve su ostalo nianse....)
Zadnjič spremenil holding, dne 10.04.2007, 20:27, skupaj popravljeno 1 krat.
pa še razlaga, zakaj so se nenadoma pojavile avstrijske večsistemske lokomotive serije 1216 s številkami 127 - 131;
ker lokomotive podserije 200 (še) niso dobile dovoljenja za vožnjo po slovaških in čeških tirih, so prekonvertirali lokomotive v podserijo 100, da lahko lokomotive uporabljajo v Sloveniji ...
ker lokomotive podserije 200 (še) niso dobile dovoljenja za vožnjo po slovaških in čeških tirih, so prekonvertirali lokomotive v podserijo 100, da lahko lokomotive uporabljajo v Sloveniji ...
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
ja ja, točen!!milchy napisal/-a:pa še razlaga, zakaj so se nenadoma pojavile avstrijske večsistemske lokomotive serije 1216 s številkami 127 - 131;
ker lokomotive podserije 200 (še) niso dobile dovoljenja za vožnjo po slovaških in čeških tirih, so prekonvertirali lokomotive v podserijo 100, da lahko lokomotive uporabljajo v Sloveniji ...
1216-141,142,143,144,145,146,147,148,149 in 150 za v Sloveniji!
zdej 1216-050 je tesnji vlaki in rekord 357 km/h je bo sprembe za 1216-150 in tudi malo drugače barve "Rdečo in belo" od december 2007!
zdej že vozi 1216-141,142 in ostali še ni 143,144,145,146,147,148,149 ker dela SIEMENS v Linz in Muenchen! 1216-150 (zdej vozi 1216-050!)
še vedno vozi v sloveniji za začasno 1216-127,...131 tudi nekaj 1216-005,006,007,008,009,010!
Lp