Češke hitre železnice

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4307
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 14.06.2018, 16:18

Re 4/4, midva n bova nikoli končala. Sam gledam na stvari povsem drugače in predvsem v smislu optimizacije poslovanja. Kaj mene briga koliko je ranžirnih postaj, vlak pele od točke A do točke C, za točko B pa mu ni potrebno skrbeti. 6 osne lokomotive imajo skorajda do pičice 50% večjo vlečno silo kot 4 osne, seveda pri enaki izvedbi krmiljenja pogona. kar pa je dandanes dokaj standardizirano. Upoabljati strao angleško dizel lokomotivo je pa malo morgen, vzeli bi novejšo večsistemsko električno 4 osno in bi verjetno bolje vlekla, končno ima 541 večjo vlečno silo kot 661 zaradi boljše kontrole pogona na oseh.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3232
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.06.2018, 9:20

Ljubitelj napisal/-a:Re 4/4, midva n bova nikoli končala. Sam gledam na stvari povsem drugače in predvsem v smislu optimizacije poslovanja. Kaj mene briga koliko je ranžirnih postaj...


Točno zato. Ker gledama iz dveh različnih kotov. Ti iz svetovnega, jaz iz tega, kaj se aktualno dogaja. Zadnji primer je, da je ITL sklenil posel z VW, s kateih tedensko spravi 100 tovornjakov tedensko s cest. Kako boš postopal po Ameriško, če VW zahteva toliko in toliko na dan, teden, mesec....drugi posel ITL-ja pa se dogaja na čisto tretjem koncu Nemčje? In takšnih poslov je ogromno. Ranžirne pa so še kako pomembne. Zakaj? Še enkrat. 4,5 milijona gospodarskih subjektov je v Nemčiji. Ne bi ustrelil v prazno, če je vsak manj kot tretji prevoz na EU cestah, povezan posredno ali neposredno s temi podjetji...Pa naj si gre za kombi, polpriklopnik ali vagon. In skrb vzbujajoče za Tirolsko je, da s krepi kombi prevoz, ki oskrbuje mikro podjetja. In takšen prevoz, doda lepo število % v statistiki. In mikro, ter mini podjetij je v Evropi več, kot listja in trave. In tu ti ne pomaga noben 100 kilometerski vlak. Ker tudi Američani vedo, da večje je boljše, velja samo do določene točke. Ker se potem marža dobička zmanjša.

P.S. 40 let staro lokomotivo je mišljeno ET-22, ki še aktivno vozi po Poljskem.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1375
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 15.06.2018, 11:12

Ljubitelj napisal/-a:.. končno ima 541 večjo vlečno silo kot 661 zaradi boljše kontrole pogona na oseh.
LPL


Ta primerjava je pa malo huda (4 kratna razlika v moči). Kenedi maksimalno silo pri maksimalni moči doseže pri kakšnih 17km/h, 541 pa pri 80 km/h. Če bi imela 541 zobniški pogon (nova kost za Duhovnika), bi pri 17 km/h lahko vlekla preko 3000 ton iz Kopra.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4307
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.06.2018, 20:05

Ta primerjava je pa malo huda (4 kratna razlika v moči). Kenedi maksimalno silo pri maksimalni moči doseže pri kakšnih 17km/h, 541 pa pri 80 km/h. Če bi imela 541 zobniški pogon (nova kost za Duhovnika), bi pri 17 km/h lahko vlekla preko 3000 ton iz Kopra.


Ampak govorimo o adhezijskih železnicah in moč motorjev nima nobenega voliva na startno vlečno silo. V igri sta samo masa in efektivni koeficient trenja, ki je funkcija uspešnosti krmiljena motorjev.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1375
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 15.06.2018, 21:47

Speljava ni odvisna od moči, se strinjam. Končna hitrost pa zelo, naj bo v klanec ali po ravnini.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3232
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Češke hitre železnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.08.2018, 17:51

https://zdopravy.cz/drahy-poptavaji-az- ... aky-15051/

Češke železnice kupujejo do 90 vagonov, ki bodo v uporabi tudi v Sloveniji. Poleg Slovenije še Poljska, Nemčija, Avstrija, Slovaška in Madžarska.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov