Češke hitre železnice
Češke hitre železnice
Od leta 1993 je bilo moderniziranih in na novo zgrajenih 700 km, od skupno 1440 km glavnih železnic, za hitrosti do 160 km/h.
Letos se je začela gradnja proge Praga-Pilsen-(Nürnberg) za hitrosti od 250-300km/h.
Glavne povezave:
Prenovljene bodo tudi vse postaje ob glavnih progah.
Ta 13,2km dolg odsek III. koridorja med Česká Třebová in Zábřeh na Moravě (okoli 200km vzhodno od Prage) prikazuje kje bo bila proga na novo zgrajena.
Slike iz tega odseka so bile narejene med leti 2003 in 2006:
Marčevske slike iz Prage:
Prvi koridor:
.
.
.
.
.
.
.
Břeclav-Češko Slovaška meja:
.
Mostovi čez reko Dyje:
Drugod po Češkem:
Testiranje novega Stadlerjevega Flirta max hitrost 160km/h za Češke in Madžarske železnice:
Tako je na Češkem, kaj pa pri nas?
Letos se je začela gradnja proge Praga-Pilsen-(Nürnberg) za hitrosti od 250-300km/h.
Glavne povezave:
Prenovljene bodo tudi vse postaje ob glavnih progah.
Ta 13,2km dolg odsek III. koridorja med Česká Třebová in Zábřeh na Moravě (okoli 200km vzhodno od Prage) prikazuje kje bo bila proga na novo zgrajena.
Slike iz tega odseka so bile narejene med leti 2003 in 2006:
Marčevske slike iz Prage:
Prvi koridor:
.
.
.
.
.
.
.
Břeclav-Češko Slovaška meja:
.
Mostovi čez reko Dyje:
Drugod po Češkem:
Testiranje novega Stadlerjevega Flirta max hitrost 160km/h za Češke in Madžarske železnice:
Tako je na Češkem, kaj pa pri nas?
Zadnjič spremenil E.L., dne 15.04.2007, 11:21, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
- danijellikar
- Strojevodja I
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 28.09.2005, 10:38
- Kraj: Hrvatska
Kaj pa pri nas?
Pri nas bomo za začetek poglobili ljubljansko železniško postajo. Medtem bodo v Avstriji zgradili hitro progo, ki nas bo rešila gradbenih težav, kot jih imajo na pričujočih fotografijah na Češkem. Raje se bomo posvečali bogatemu strankarskemu dogajanju, ali pa, kam bodo šli živet Strojanovi....(naj mi Romi oprostijo...)
Pozdravljeni!
Zanimivo je kakšno mehanizacijo uporabljajo. Na slikah so lepo vidne stare Tatre in Liazi, ki jih je tam še kolikor hočeš. Dejansko oni s to staro mašinerijo iz preteklosti gradijo prihodnost.
Kar pa me je tudi presenetilo (ali pa tudi ne, kakor vzameš) je odnos do železnice, med uporabniki in prevoznikom. Pri nas recimo so praktično vsi vlaki pregrafitirani in očitno je enim in drugim (izvzeti smo ljubitelji železnice na tem forumu in drugi) vseeno za to. Na Češkem in tudi na Slovaškem so sicer tudi grafiti na vlakih, vendar nikjer nisem opazil, da bi bil vlak cel počečkan. Pa še teh nisem opazil kaj dosti. Druga zadeva je kako potniki vstpajo in izstopajo. Pri nas (recimo v Celju) se pripelješ s Siemensom na peron, vrata se odprejo in množica zunaj pritiska na izhod, tako da lahko izstopajo potniki en po eden, lahko bi pa najmanj trije hkrati. Tisti, kateri smo kdaj bolj proti koncu vrste za izstop moramo včasih uporabiti tudi fizično silo, da lahko izstopimo. To je pri Čehih čisto drugače. "Menjava" potnikov v vlakih poteka večino gladko in učinkovito
Pravilna je tudi ideja, s katero so se lotili projekta. Razen Pendolinota nisem zasledil nobenega novega vlečnega sredstva ali garniture (izvzet lepotec, ki ga testirajo do 160km/h). Vozijo vse še s obstoječimi, delno prastarimi grdavšami. Logično: lahko imaš še ne vem kakega fensi taurusa, če imaš slovenske proge, je tako ali tako vse zaman. Pa ne se sedaj strojevodje hudovat, vem da je bolje vozit v 541 kot 362, ni mi pa jasno, zakaj potrebujemo 6000 konjske mašine, ki jih niti prav ne moremo napajati, če bi recimo 4000 opravljale delo. Interoperabilnost je tukaj samo izgovor za lepo slovensko navado: lezenje v tazadnjo avstrijcem in lahom.
Sram vas naj bo tisti, ki ste železnico v vseh teh letil pripeljali do tega kar imamo sedaj! Sploh se vam ne sanja, kaj bo železniški transport pomenil v prihodnosti in kakšni denarji se bodo vrteli tu noter!
Marko
Zanimivo je kakšno mehanizacijo uporabljajo. Na slikah so lepo vidne stare Tatre in Liazi, ki jih je tam še kolikor hočeš. Dejansko oni s to staro mašinerijo iz preteklosti gradijo prihodnost.
Kar pa me je tudi presenetilo (ali pa tudi ne, kakor vzameš) je odnos do železnice, med uporabniki in prevoznikom. Pri nas recimo so praktično vsi vlaki pregrafitirani in očitno je enim in drugim (izvzeti smo ljubitelji železnice na tem forumu in drugi) vseeno za to. Na Češkem in tudi na Slovaškem so sicer tudi grafiti na vlakih, vendar nikjer nisem opazil, da bi bil vlak cel počečkan. Pa še teh nisem opazil kaj dosti. Druga zadeva je kako potniki vstpajo in izstopajo. Pri nas (recimo v Celju) se pripelješ s Siemensom na peron, vrata se odprejo in množica zunaj pritiska na izhod, tako da lahko izstopajo potniki en po eden, lahko bi pa najmanj trije hkrati. Tisti, kateri smo kdaj bolj proti koncu vrste za izstop moramo včasih uporabiti tudi fizično silo, da lahko izstopimo. To je pri Čehih čisto drugače. "Menjava" potnikov v vlakih poteka večino gladko in učinkovito
Pravilna je tudi ideja, s katero so se lotili projekta. Razen Pendolinota nisem zasledil nobenega novega vlečnega sredstva ali garniture (izvzet lepotec, ki ga testirajo do 160km/h). Vozijo vse še s obstoječimi, delno prastarimi grdavšami. Logično: lahko imaš še ne vem kakega fensi taurusa, če imaš slovenske proge, je tako ali tako vse zaman. Pa ne se sedaj strojevodje hudovat, vem da je bolje vozit v 541 kot 362, ni mi pa jasno, zakaj potrebujemo 6000 konjske mašine, ki jih niti prav ne moremo napajati, če bi recimo 4000 opravljale delo. Interoperabilnost je tukaj samo izgovor za lepo slovensko navado: lezenje v tazadnjo avstrijcem in lahom.
Sram vas naj bo tisti, ki ste železnico v vseh teh letil pripeljali do tega kar imamo sedaj! Sploh se vam ne sanja, kaj bo železniški transport pomenil v prihodnosti in kakšni denarji se bodo vrteli tu noter!
Marko
Se popolnoma strinjam.
PrispevekObjavljeno: 15.04.2007, 8:49:04 Naslov sporočila:
Pozdravljeni!
Zanimivo je kakšno mehanizacijo uporabljajo. Na slikah so lepo vidne stare Tatre in Liazi, ki jih je tam še kolikor hočeš. Dejansko oni s to staro mašinerijo iz preteklosti gradijo prihodnost.
Kar pa me je tudi presenetilo (ali pa tudi ne, kakor vzameš) je odnos do železnice, med uporabniki in prevoznikom. Pri nas recimo so praktično vsi vlaki pregrafitirani in očitno je enim in drugim (izvzeti smo ljubitelji železnice na tem forumu in drugi) vseeno za to. Na Češkem in tudi na Slovaškem so sicer tudi grafiti na vlakih, vendar nikjer nisem opazil, da bi bil vlak cel počečkan. Pa še teh nisem opazil kaj dosti. Druga zadeva je kako potniki vstpajo in izstopajo. Pri nas (recimo v Celju) se pripelješ s Siemensom na peron, vrata se odprejo in množica zunaj pritiska na izhod, tako da lahko izstopajo potniki en po eden, lahko bi pa najmanj trije hkrati. Tisti, kateri smo kdaj bolj proti koncu vrste za izstop moramo včasih uporabiti tudi fizično silo, da lahko izstopimo. To je pri Čehih čisto drugače. "Menjava" potnikov v vlakih poteka večino gladko in učinkovito
Pravilna je tudi ideja, s katero so se lotili projekta. Razen Pendolinota nisem zasledil nobenega novega vlečnega sredstva ali garniture (izvzet lepotec, ki ga testirajo do 160km/h). Vozijo vse še s obstoječimi, delno prastarimi grdavšami. Logično: lahko imaš še ne vem kakega fensi taurusa, če imaš slovenske proge, je tako ali tako vse zaman. Pa ne se sedaj strojevodje hudovat, vem da je bolje vozit v 541 kot 362, ni mi pa jasno, zakaj potrebujemo 6000 konjske mašine, ki jih niti prav ne moremo napajati, če bi recimo 4000 opravljale delo. Interoperabilnost je tukaj samo izgovor za lepo slovensko navado: lezenje v tazadnjo avstrijcem in lahom.
Sram vas naj bo tisti, ki ste železnico v vseh teh letil pripeljali do tega kar imamo sedaj! Sploh se vam ne sanja, kaj bo železniški transport pomenil v prihodnosti in kakšni denarji se bodo vrteli tu noter!
Pač imamo to nesrečo da se v naši državi rajši vse preusmerja na avtoceste in ceste medtem ko proga postaja čezdalje bolj neizkoriščen potencial.