Stran 2 od 7

Objavljeno: 15.04.2007, 19:16
Napisal/-a IC-Pohorje503
Kremšnita napisal/-a:
tudi naš sž da bo model do leta 2020!!!!
Miro si mislil 2120.
Je pa res da skoraj nikjer po evropi ne vidiš proge kakršna je bla pred 100 ali več leti. :( :?
Dokler se ne bo začelo pri nas s kakšnimi konkretnimi obnovami bom še naprej pesimist.
ne ne 2120!!

ja 2020 leta, imam dokumet za načhrt za projekt SŽ !

Objavljeno: 15.04.2007, 19:47
Napisal/-a Kremšnita
ja 2020 leta, imam dokumet za načhrt za projekt SŽ !
Miro leta 1994 je bilo v načrtu tudi 2 tir Jesenice- Ljubljana in pa Koper- Divača...
Pa avtoceste bi tudi že morale biti veči del zgrajene...

Objavljeno: 15.04.2007, 20:30
Napisal/-a IC-Pohorje503
Kremšnita napisal/-a:
ja 2020 leta, imam dokumet za načhrt za projekt SŽ !
Miro leta 1994 je bilo v načrtu tudi 2 tir Jesenice- Ljubljana in pa Koper- Divača...
Pa avtoceste bi tudi že morale biti veči del zgrajene...
že vem prej nima denra je zelo težav za ljudje in mnogo stečaj v mariboru, potem vlada je rekel ne more za lj-jesenice.

zdej v sloveniji je že člani EU je malo boljši da pomaga denra za SŽ in novo gradil od na pragerskem do hodoš za dvojni tiri!

potem tudi v Ljubljani - jesenice za dvojni tiri bo gradil šele leta 2013!

tudi

Koper-Divača ( do 2013)
Ljubljana-Jesenice ( do 2014)
Zidani Most-Maribor (do 2012) nekaj del poprav je malo novo boljši za ravni tiri
Maribor-Šentilj (Meja Oebb) (do 2010 ali 2010) za novo dvojni tiri
Ljubljana-Dobova (do 2016) nekaj poprav in nekaj boljši!
Ljubljana-Sežana (do 2015 ali 2018) novo drugo smer za hiter vlak!

ostali še nevem!

Lp :)

Objavljeno: 15.04.2007, 20:41
Napisal/-a Nejc
Moje mnenje sem opisal že pri Slovakih: :D
Nejc napisal/-a: Slovenija je premajhna država, da bi razvila tehnologijo v železniškem prometu, ki bi omogočala visoke hitrosti. Predstavljajte si, da bi hitrosti bile zelo visoke, na primer 200 km/h ali že 160 km/h bi bilo dovolj, da bi recimo med Mariborom in Sežano bilo vsega skupaj 10 postaj. Kaj hočem povedat. Tako kot so pri nas postaje narazen, približno 6-7 kilometrov, se nikakor nebi splačalo imeti ali postaje tako skupaj ali visoke hitrosti vlakov, saj ko bi vlak dosegel končno hitrost, bi že moral spet zavirati. In tako po moje potovalni čas nebi bil bistveno krajši.

Upam da razumete, kaj hočem povedati. Da se nikakor ne splača imeti pri nas tako velikih hitrosti z vidika postankov vlakov. Potem bi mogli imeti tako, kot v Nemčiji v eno smer štiri tire - regionalno in hitro progo, saj bi mogla biti hitra proga skoraj ves prazna, da nebi bilo treba zopet hitrim vlakom zmanjševati hitrosti, ker bi bil pred njim ne vem, regionalc ali tovorni vlak. Da pa bi speljali štiritirno progo, bi pa spet bilo treba imet prostor, česar pa naša ljuba "Slovenjica" nima, žal... :cry:

Zato fantje, glavo pokonci, in se pač sprijaznimo s tem kar imamo, pa če še tako hrepenimo po boljših časih.. :cry:

Lep večer še naprej!

LP

Objavljeno: 15.04.2007, 21:15
Napisal/-a darko novák
vsem LP od Darka iz češke, je zelo zanjimivo da je češka železnica tak interesantna za vas, no mi na češkem nismo toliko zadovolj, ker Pendolino iz Prage v Ostravo je na razdalji 350 Km samo resnično 20 minut hitrejši. To kero se sedaj dogaja , to je samo rekonstrukcija starih prug. Drugače če bi se šlo v bistvene hitre pruge bi se tak moralo jet v posebne pruge oddelene od tovornega prometa čist nove pruge s novimi posebnimi postajami in lastno infrastrukturo. Samo to je bodočnost za mlade generacije. In računam da v roku 20 let do tega bo moralo prit, drugače ostanemo mim evrope.
:wink: LP darko

Objavljeno: 15.04.2007, 22:07
Napisal/-a Griffith
Ali bi pri nas takle dvonadstropni vlak sploh lahko vozil :?: Meni se zelo dopadejo. :?

Re: LP

Objavljeno: 16.04.2007, 7:27
Napisal/-a 541
darko novák napisal/-a:vsem LP od Darka iz češke, je zelo zanjimivo da je češka železnica tak interesantna za vas, no mi na češkem nismo toliko zadovolj, ker Pendolino iz Prage v Ostravo je na razdalji 350 Km samo resnično 20 minut hitrejši. To kero se sedaj dogaja , to je samo rekonstrukcija starih prug. Drugače če bi se šlo v bistvene hitre pruge bi se tak moralo jet v posebne pruge oddelene od tovornega prometa čist nove pruge s novimi posebnimi postajami in lastno infrastrukturo. Samo to je bodočnost za mlade generacije. In računam da v roku 20 let do tega bo moralo prit, drugače ostanemo mim evrope.
:wink: LP darko
:shock:
Zanimivo. Pri nas je Pendolino na razdalji 156 km med Mariborom in Ljubljano hitrejši od klasičnega vlaka ~25 minut, od potniškega pa ~50 minut.

Objavljeno: 16.04.2007, 7:32
Napisal/-a 541
Griffith napisal/-a:Ali bi pri nas takle dvonadstropni vlak sploh lahko vozil :?: Meni se zelo dopadejo. :?
Kot izredne pošiljke zaradi preseganja dovoljene višine nad GRT zagotovo. :oops:

hitri vlaki

Objavljeno: 16.04.2007, 9:49
Napisal/-a darko novák
Razlika brzine na češkem pri pendolinu in expresi ni taka velika , zbog tega da na novih prugah grejo tudi tisti klasični expresi vlečeni s lokomotivami tudi visoko brzino . To znači da Expres je sedaj , kako so bile predelane koridore , tudi na vožnjem redu hitrejši kot prije.
Naprimer koridor Prerov Breclav gre lokomotiva s vlakom lahko brzino 140 Km/h. Ker na češkem ni tako komplicirani teren kot v Sloveniji, in za to je v Sloveniji Pendolino hitrejši kot expresi ker ma nagib in ga uživa na enih 80% . Na češkem tale nagib nije uživan na prugi v toliko % računam max 40% vožnje in za to je razlika med brzinami na razdalji.

še nekaj za Grifita, smo se s fantom speljali v nadstropnem vlaku, tukaj mu rečemo Slon, samo je napaka da drugo nadstropje je 1 razred , :lol: mogoče je to zbog težine da bi bila nižje položena :lol:

Lepo vsem darko

dopolnitev

Objavljeno: 16.04.2007, 15:31
Napisal/-a darko novák
še malo dopolnim k hitrim vlakom na češkem . Na češkem je tudi konkurenca , je privat firma RT expres doo lestvica je : http://www.rtexpres.cz/index.php in ta bi mela vozit expresi Ostarva Praga samo še niso dobili dozvolj. Bojo cenejši od ČD in brzina na prugi 160 km/h imajo v najmu lokomotive herkules , je na sliki na linku.
Potem bo na češki prugi težka konkurencija.
LP

Objavljeno: 16.04.2007, 21:23
Napisal/-a Griffith
Mogoče bomo pa pri nas še kdaj ugledali dvonadstropnike. Če se bo železnico tako posodobilo da se bodo ljudje vozili v službo iz MB v LJ in obratno. No ampak to je že SciFi. ;)

Re: LP

Objavljeno: 17.04.2007, 23:10
Napisal/-a OrientExpress
darko novák napisal/-a: ... In računam da v roku 20 let do tega bo moralo prit, drugače ostanemo mim evrope.
:wink: LP darko
Kje bomo ostali šele mi v Sloveniji - ko še drugega tira do Kopra ne spravimo skupaj prej ko v 10 letih :roll:

Re: LP

Objavljeno: 17.04.2007, 23:10
Napisal/-a OrientExpress
darko novák napisal/-a: ... In računam da v roku 20 let do tega bo moralo prit, drugače ostanemo mim evrope.
:wink: LP darko
Kje bomo ostali šele mi v Sloveniji - ko še drugega tira do Kopra ne spravimo skupaj prej ko v 10 letih :roll:

LP

Objavljeno: 18.04.2007, 8:55
Napisal/-a darko novák
:) LP vsem
To je zelo težka filosofija. O tem se da zgovarjat velik časa :)
Mene za zadnjih 15 let negre v glavo, za kaj še ni druge pruge iz Maribora za Spielfeld , ker koliko je to Km?
To znači da ni nujna?
Drugače mislim da Koperska pruga se že pripravlja , in da so že prve odločitve o javnem razpisu. In okrog je ogromno dela. In v kakšnem roku bo , odvisi po več aspektih. Količina prometa na prugi, če bo EU dalo denarja ,če je zainteresirana EU za tisto prugo, kdo bo izvajalec.
Jedino kero je res prašanje, za kaj pol ni druge pruge Maribor - Spielfeld, ker tak je tam vse pripravljeno , samo dati gramozo in tir, tako to vidim če grem z vlakom mim.
LP

Re: LP

Objavljeno: 18.04.2007, 11:34
Napisal/-a Eurocity
darko novák napisal/-a::) LP vsem
To je zelo težka filosofija. O tem se da zgovarjat velik časa :)
Mene za zadnjih 15 let negre v glavo, za kaj še ni druge pruge iz Maribora za Spielfeld , ker koliko je to Km?
To znači da ni nujna?
Drugače mislim da Koperska pruga se že pripravlja , in da so že prve odločitve o javnem razpisu. In okrog je ogromno dela. In v kakšnem roku bo , odvisi po več aspektih. Količina prometa na prugi, če bo EU dalo denarja ,če je zainteresirana EU za tisto prugo, kdo bo izvajalec.
Jedino kero je res prašanje, za kaj pol ni druge pruge Maribor - Spielfeld, ker tak je tam vse pripravljeno , samo dati gramozo in tir, tako to vidim če grem z vlakom mim.
LP
Pozdravljen spoštovan prijatelj iz Češke!

Tudi mi v Sloveiji se sprašujemo podobno, a žal ne morem bajti nekega smiselnega odgovora na to!

Lp, Marko