Slovaške hitre železnice

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

LP vsem

Odgovor Napisal/-a darko novák »

LP vsem Darko iz češke. Jaz bi povedal tako , da ni treba meti straha da Slovenija nenapreduje, če vzamete da je slovaška 2,5X veča in češka 5X veča od Slovenije kaj se tiče prebivalcev, potem gre rekonstrukcija prug na češkem in slovaškem sigurno 2X bol počasi :lol: , Slovenija ima tudi srečo , da nima toliko Km prug , in potem lahko zmaga delat bol hitro.
Jedino kero imajo srečo ČD in ŽSR je da v teh drřavah so proizvajalci , tirnice železarne Třinec, kretnice DT Prostejov zelo močni proizvod kateri izvaža tudi v Argentino Crno Goro, na Hrvaško, v Nemčijo in po celom svetu, tirfoni in vijačni materialy, podložne plošče, betonski pragi tudi za krivine pod 400 m , kvalitetno gramozo, potem to je velik. Še na češkem je zelo močna gradbeno podjetje SKANSKA in še velik drugih in tisti zdnji so šele isto veliki kot ŽGP.
Prašanje je če bi ste bili radi da pridejo iz cele evrope v slovenijo in počnejo graditi, bi bilo takoj vse gotovo , samo slovenci ne bi so meli pol dela in denar bi šel v stran. Kaj pol?
Kaj se tiče postaj na češki in slovaški, to je vse odvisno od navad živlenja. Ker Slovenija ma velik naselja po regiah in od tega odvisi tudi način prometa, to bi morala biti postaja na vsakem vogalu. Tle na češki in slovaški so naselja po redko in več prebivalcev živi v velikih mestih. Potem so lahko postaje med dunajom in prago samo 3 BRNO , PARDUBICE in PRAGA če se gre s Pendolinim. 4e greste s pendolinom Ostrava Praga je samo pri enih Ostrava Olomouc in Praga gotovo. Ker mislim da predpis EU tudi predpisuje kije lahko tisti EU vlaki pristavijo. Koliko mora meti mesto prebivalcev. Potem bi v Sloveniji lahko iz Dunaja pristavil vlak samo Maribor in Ljubljana, Ostalo bi se moralo rešit s lokalnimi hitrimi vlaki.
Kako mislite vi? še mislite da bi šlo vse bol hitro? in da bi šlo več naredit,
LP od darka iz češke
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Spoštovani češki kolega, Novak,

Razmere na Češkem in Slovaškem poznam kar dobro, saj sem zadnjih 12 let vsako leto na obisku. Ko gledam stanje prog se lahko samo čudim , kako se razmere spreminjajo iz leta v leto. V tem času se je naprimer obnovilo obe trasi med Dunajem in Prago. Za primerjavo, v Sloveniji je bila v tem času izvedena rekonstrukcija na cca. 20 km proge (ne govorim o vzdrevanju obstoječega stanja, hitrosti) in približno cca 10x več avtocest. Torej ti bo spoštovani kolega jasno, zakaj imamo v Sloveniji ministerstvo za avtoceste, ne pa za promet. Pa še to, na relaciji Ljubljana državna meja je več počasnih voženj (15-60 km/h) kot na celi poti od meje do Prage in do Trenčina na Slovaškem, pa še do Španije.

LP na češko

Ljubitelj
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

Ljubitelju

Odgovor Napisal/-a darko novák »

LP pozdrav - Jaz sem tudi zadnjih 55 let na obisku v Sloveniji in v bivši. Sem hodil k staremu atu , tak da vidimo vsaki nekaj drugega. Jaz sem po srcu slovenec :lol: in vidim malo drugač slovenijo , kot ju vidijo domačini keri živijo tam. Glih tako vsi keri hodijo nekaj let na obisk v češko vidijo tudi vse malo drugače.
V letu 1955 kaj je bilo v Sloveniji? in kaj na češkem ? ogromna razlika, na čekem so bile do zadnjih vasih asfaltirane ceste, železnica je bila kar v redu ker je bila še od vojske zdrževana ker se za nemčije velik prevažalo za armado. In kaj je bilo v tem letu 1955 v Sloveniji? Na nivo se hodilo s kravami po gramoznih prašinsih cestah , cesta Brežice Bizeljsko Poljčane je bila gramoza in prašina. In ne samo tam. Tako je bilo do 1970 in potem ? se Slovenija zelo hitro razvila, avtocesta od ljubljane proti zagrebu lepi moteli povsod živo , na železnici ste vozili takšne lokomotive kerih sem lahko glrdal v Dobovi celi dan , diesel typ John Kenedy , kaj je bilo na češkem ? v teh letih so prišli prvi BoBo el. in ty so zdrželi še neki do danes. Na češkem se ostavil razvoj takrat , kako so prišli sosedi iz rusije v 1968 letu. Tam je šlo vse na ruski način , en korak naprej dva nazad. In " zjutraj je značilo predvčerom" :wink:
To je to kaj se tiče razvoja, je to diskutabilno. In kaj se tiče prometa? in brzin?
Sem pravil da Slovenija ima bol komplicirani profil terena, češka nima tako, to košta velik, sigurno 6X več tiste zgradbe. Sedaj sem se vozil proti Ljubljani s avtom in tudi s vlakom , Je res da vlak gre počasi , in za kaj? kaj jaz vem dela to tudi spodnji del pruge , ker slovenija ima gramozo samo iz apnenca , to je en veliki problem, to znači da tale del nije tako zdržliv , sem čital tukaj v foru da nesmejo biti v sloveniji betonski pragi v krivini pod 400 m , ja to je to da gramoza nije v redu , na češkem majo lahko betonski pragi povsod , ker je gramoza v redu. Sedaj sem videl javni razpis za prugo in smo pregledali s strokovnjaki , in smo gledli da morajo biti na pragih Lopate, in ni smo meli pojma kakšne lopate, ker na češkem tega sploh nimajo. To znači da res je v Sloveniji spodnji ustroj pruge kompliciran. Koliko bi potem koštalo če bi se morala še gramoza uvažat ? No mogoče tudi enkrat do tega pride in bo brzina sigurno 50% vižja. Ali se bo moral najti drugi način sistema gramoze in pragov.
Kaj se tiče brzin na uvtocestah , če se pride enkrat na leto na obisk , neč se nevidi teh količn nesreč in zastojov , na avtocesti za Prago vsak dan stojijo nekije avta minimalno 1-2 ure zbog nesreč in slabe ceste. Češka nje mela do sedaj urejeno plačilo na avtocestah in je bila od vseh evropskih držav najcenejša , in zgubila ofromno debnarja. Tudi zakonodaja je bila benevolentna zbog težine tovornjakov in za to so vse ceste zgrajene do leta 1990 že razbite in sedaj nevejo kako dalje.
Avtocesta za Prago D1 je stara že 37 let , mislim ta prvi del in saj poglejte kakpo so hitro pri Dunaju razširili, na češkem niti odločitve ker se neznajo v parlamentu dogovorit. In tista D1 zgleda že tako kot bi bila stara avtocesta proti Zagrebu.
Tako da jaz ne bi videl v Sloveniji vse črnimi očalami , ker Slovenija se velik razvija , samo tisti mladi že danes nevejo da so njihovi ati pred nekaj leti s kravami hodili na nivo. Na češkem je bilo že v letu 1930 na vasih ogromno avt. Jaz spominam kako si v Slovenijo leta 1961 pripeljal en stric Opela iz nemčije in cela vas ga šla pogledat. Bodite radi da vam gre tako dobro , in je tudi dobro da niste velik zadovoljeni ker to prinaša novo in še boljše.
Bom dal en primer, 20 let sem vozil in sedaj 17 let sem na invalidskom , veste koliko je ? 230 EUR , in cene se v okviru povsod po evropi iste, če gledam supermarketi :cry: NE GOSTILNE :lol: :wink: fantje .
Upam da me neboste velik tolkli za moje odgovore :wink:
Lepo vsem
LP darko - iz cz
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Sicer ni ravno železniška misel ampak:
...dobro da imamo Darkota iz Češke,Slovensko manjšino v Avstriji, zamejske Slovence v Italiji,Madžarski in one v Avstraliji in Argetini in Kanadi in.........
Dobro da nam oni povedo da le nismo zadnja struna na evropski kitari,kajti sami smo cinični,pesimistični in foušljivi Balkanci.

in kot je rekel Darko:"upam da me neboste velik tolkli za moje odgovore".
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

LP

Odgovor Napisal/-a darko novák »

:lol: ni treba se sekirat , to je dobro da niso slovenci zadovoljeni, :lol: čehi so bili zadovoljeni 40 let in še do danes se neznajo oglasit, in neznajo sploh koliko je država dolžna dat , ne da samo se državi dava.
In za to slovenija nije na koncu repca evrope , če gledamo tukaj iz češke , vsui tukaj povejo da slovenija je na enakom nivoju kot avstrija. Se ve da oni gledajo na splošno in nič nevidijo od zunaj. Drugače še če povem sem se vozil iz Zidanega mosta proti Dobovi v tistih novih potniških. Lahk povem da na češkem sem se v takšnem še nevozil, in tale češki dvonadstropni SLON je čist nula.
LP darko - iz cz
Odgovori