Serija JŽ 341
Serija JŽ 341
Molio bi za malu pomoć: potrebna mi je fotografija u boji. Ova je slikana u Fužinama, Hr.
Ili ako tko može detaljnije opisati koje su boje na njoj.
Ili ako tko može detaljnije opisati koje su boje na njoj.
Pozdrav iz Rijeke
Da, samo je jedna bila i to je ta na slici, 341-001, na kolodvoru Fužine. Imam brdo c/b slika ali mi treba ili u boji ili kakav dobar opis boja koje su bila na njoj. Znam da je donja polovica bila nekakve plave nijanse ali ne mogu se sjetiti kakva je bila gornja polovica i kakav je bio krov.
Pozdrav iz Rijeke
Bila je Alstom-ova i bila je jedina takva i imala je broj 341-001. A to za Mopede je prvi glas jer oni nisu vozili po riječkoj pruzi kao što "Marijana" nije išla prema Sloveniji. Barem koliko ja znam.milchy napisal/-a:če se ne motim, je bila Alsthomova, bila pa je kot poskusna lokomotiva, kasneje so se odločili za mopede
Pozdrav iz Rijeke
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
kondukter napisal/-a:Zanimivo...Kdo pa je bil proizvajalec te lokomotive in kdaj je bila dana iz prometa?
341-001
Elektro lokomitve serije 341 tipa Bo-Bo nazvane MARIJANA su proizvod francuske fabrike ALSTHOM, a stigle su u Jugoslaviju u maju 1955.godine i ona je bile jedina tog tipa. U početku je nosila oznaku E 41-001 do renumeracije JŽ lokomotiva kada je dobila oznaku 341-001. Bila je namenjena za vuču putničkih i tertnih vozova na tada novoizgradenom brdskom delu riječke pruge. Zbog velikog osovinskog pritiska naručena je samo jedna, a zbog nedostatka rezervnih delova svoje poslednje kilometre je odvozila u maju 1986.
Tehnički podaci:
Raspored osovina Bo-Bo
Snaga motora 1375kW/1870 KS
V max 95 km/h
vir: http://www.railfan-belgrade.org/elektro.htm
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Strojevodje ljubljanske sekcije za vleko delovne enote Reke so vozili iz Reke na Škrljevo in v Bakar ter v povratni smeri. Da bi vozili od Škrljeva proti Lokvam kjer je konec vzponov proti Moravicam mi ni znano. Mogoče v izjemnih primerih z pilotom. Bil je primer ko je bila proga Reka-Pivka zaprta in je vozil brzi vlak z ljubljanskim strojevodjem in pilotom po pomožni poti preko Moravic do Zagreba (takrat je bila napetost do Zagreba 3kv).
thomcro napisal/-a:Bila je Alstom-ova i bila je jedina takva i imala je broj 341-001. A to za Mopede je prvi glas jer oni nisu vozili po riječkoj pruzi kao što "Marijana" nije išla prema Sloveniji. Barem koliko ja znam.milchy napisal/-a:če se ne motim, je bila Alsthomova, bila pa je kot poskusna lokomotiva, kasneje so se odločili za mopede
narobe si me razumel .... Alsthomova lokomotiva je bila v igri za nakup za JŽ in ne posebej za reško progo, a so se kasneje odločili za Ansaldove lokomotive (mehe in mopede) ...
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
marijana = govori hrvaškomilchy napisal/-a:thomcro napisal/-a:Bila je Alstom-ova i bila je jedina takva i imala je broj 341-001. A to za Mopede je prvi glas jer oni nisu vozili po riječkoj pruzi kao što "Marijana" nije išla prema Sloveniji. Barem koliko ja znam.milchy napisal/-a:če se ne motim, je bila Alsthomova, bila pa je kot poskusna lokomotiva, kasneje so se odločili za mopede
narobe si me razumel .... Alsthomova lokomotiva je bila v igri za nakup za JŽ in ne posebej za reško progo, a so se kasneje odločili za Ansaldove lokomotive (mehe in mopede) ...