Prototipi na češkem

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

Prototipi na češkem

Odgovor Napisal/-a darko novák »

Je ena web stran , kera nevem če je med vami poznata. Tale web je za prototipe lokomotiv katerih so izvedli češki proizvajalci in nije prišlo do serijske proizvodnje.
link: http://www.prototypy.cz/
in tam dajte na fotogalerijo. Tudi si lahko date tapeto na zaslon , se piše fototapete.

ena lokomotiva je zelo zanjimiva
TL 659.001 s plinsko turbino , iz leta 1963 , plin imela v cisterni za sabo se vidi na sliki. poglej
http://www.prototypy.cz/TL659_0/obr/TL659001b.jpg
in
http://www.prototypy.cz/TL659_0/obr/TL659002c.jpg

če vas bojo zanjimali nekakšni podatki o bilo keri lokomotivi , bom prevedel.
LP darko - iz cz
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Zanimivo, koliko lokomotiv so izdelali.

Tale mi je posebej zanimiva:
http://www.prototypy.cz/755/755g0.htm
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

755

Odgovor Napisal/-a darko novák »

To je bil proizvod prototipa na slovaškem, ker ni so mogli izvajalci za homologacijo dopolnit podatke kije so vzeli denar in sredstva za razvoj tega prototipa niso jim dali homologacijo in dozvolj za proizvod, vsi mislijo da je bilo to zbog konkurencije. Tehnične podatke, bom dal takoj samo moram sedaj nekaj naredit.
LP darko - iz cz
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Griffith napisal/-a:Ta je tudi zanimiva.

http://www.prototypy.cz/772/772g0.php
ni lepi vlaki :evil: :evil: :evil: :evil: :( :D
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Griffith napisal/-a:Ta je tudi zanimiva.

http://www.prototypy.cz/772/772g0.php
Ta ima še panoramsko streho :)
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

TL 659.001 s plinsko turbino

Odgovor Napisal/-a darko novák »

dopolnitev podatkov o lokomotivi TL 659.001 s plinsko turbino .
Pogon s plinsko turbino se razume da je to bila avionska turbina s gorivom Plinsko ulje pod nazivom Kerosen, isto gorivo kot za avione, tomu se reče Plinsko ulje. Za to so dali v podatkih pogon plinska turbina, da ne bi prišlo do pomote.

2) Kaj se tiče tele lokomotive http://www.prototypy.cz/755/755g0.htm
, to je bilo kot odgovor od Slovaške firme - Martinská Mechatronická a.s. - delničarska družba - Slovaškim železnicam ker 6SR so nameravali rekonstrukcijo tipa lokomotiv 753, Izvajalec pa nameraval pokazat da Slovaška proizvodnja je sposobna naredit svoje lastne lokomotive in so naredili na podlagi tipa 753 da so naredili prodalšali so ogrodje , potem je bila lahko kabina za strojevodja večša in je bila noter omara ze obleke, kotič za pomivanje, mikrovalovska za hrano, in hladilnik za pijačo :wink: pazi ne za vino :wink: . Kabina bila s klima.
Motor - Pielstick 12 PA 4 - 185 LOKO izvod Martin Slovaška
trakcija - alternator Danubius elektrik
kompresor Atmos SE 180 s električnim pogonom
bremza DAKO BS 2 a DAKO BP
hardver - komponente Woodward softvare Woodward
system ovladanje CLC
Je bila na sajmu u Brnu od kod je bila speljana v depo in z bog političnih odločitev nije šla v proizvod.
Drugače proizvajalec prototipa nameraval da bi do serijskega proizvoda se davali motori od VOITHa .
LP darko - iz cz
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Darko hvala za tale link in informacije. Nadvse zanimivo, zares. :shock: Ravno danes zjutraj sem se vrnil iz Bratislave, kjer sem med drugim bil tudi v Transportnem muzeju... Zanimivo koliko tehnične dediščine je s tistega dela Evrope.

LP,
Bojan
LPB
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Bojan, ......... bo kaj fotk? [-o<
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

JJ

Odgovor Napisal/-a darko novák »

Na tistem muzeju u Bratislavi bo v expozicijo dana tista 775 ker ju pripravlajo za muzej.
Včera zvečer sem gledal televizijo, kije bil nekašni dokuent iz češkoslovaške republike iz leta okrog 1920-30 . In je bilo to o beguncih iz rusije po Leninovi revoluciji. To je bila ruska manjina na češkem .
In so bili zanjimivi ljudje med njimi. Da veste za kaj to pišem tukaj.
Ta prvi nekakšni Popov je bil inžiner strojni in on je dal temelj češkega tobačnega proizvoda. On je bil konstrukter strojov katere so delale u tobačni tvornici do l.1990 .
Ta drugi je bil profesor strojni ing. ( na žal ime njegovo sem pozabil), ogromni specialista za lokomotive in orožje in delal v ŠKODA Plzen , Tak da on je bil edn ot tistih kateri so ogromno naredili za češko proizvodnjo parnih lokomotiv, ker velik njegovih patentov rešilo velik pri hodu parnega stroja ne samo na češkem , ampak po celem svetu.
Tak da to so puti o katerih nimamo pojma.
LP darko - iz cz
Jan Palan
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 19
Pridružen: 14.10.2005, 15:37
Kraj: Brno (CZ)
Kontakt:

TL 659.0

Odgovor Napisal/-a Jan Palan »

Darko,
byl jste rychlejší než já :D
Turbínové TL 659.0 jezdily ne na kerosin, tedy letecký petrolej, ale na mazut, což je těžký topný olej. Tedy jedna z těžkých ropných frakcí oddělená při krakování v rafinerii, vlastně takové ropné bláto.
V provozu měly lokomotivy spotřebu 1000kg/hod, proto si vozila palivo v cisterně za sebou. Pro manipulaci a start menší turbíny měla lokomotiva pomocný diesel Tatra 111A.

LP z Brna

Jan

PS: Omlouvám se všem za češtinu, slovinsky bohužel neumím :(
Uporabniški avatar
darko novák
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 11.04.2007, 20:56
Kraj: češka

JJ

Odgovor Napisal/-a darko novák »

Sedaj mi kolega Jan iz Brna piše iz češke in me popravlja ker , ve da tiste turbine niso delale na plinsko ulje tipa Kerosen , ampak so te turbine delale s težkim kurilnim uljom Mazutom , to je tisto zadnjo blato od nafte.
V prometu je mela tista turbina potrošnjo 1000kg/h mazuta (goriva) za radi tega so peljali cisterno s gorivom. Za manipulacijo pri startanju manjše turbine je mela lokomotiva pomočni diesel iz tovornjaka TATRA 111.
Samo nevem kako bi turbina s tem delala, ni mi tehnično jasno , ampak če je v tem strokovnjak potem bo mel Jan iz Brna res.
Sigurno potem po zimi so morali še pod lokomotivo zakurit s lesom :lol:
Hvala Janu za opozorilo in lep dan :lol:
LP darko - iz cz
Jan Palan
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 19
Pridružen: 14.10.2005, 15:37
Kraj: Brno (CZ)
Kontakt:

TL 659.0

Odgovor Napisal/-a Jan Palan »

Pohon TL 659.0 je jednoduše vysvětlen na http://cs.wikipedia.org/wiki/TL_659.0.

Bohužel opět v češtině

Lp iz Brna

Jan
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Dolfe napisal/-a:Bojan, ......... bo kaj fotk? [-o<
Oprosti, vem da je greh, ampak nisem imel s sabo #-o
LPB
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: JJ

Odgovor Napisal/-a bojan »

darko novák napisal/-a:Na tistem muzeju u Bratislavi bo v expozicijo dana tista 775 ker ju pripravlajo za muzej.
V muzeju sem zunaj videl "Sergeja" - ruski dizel, 1.8MW in pa "oranžo" (678 ali 775???) o kateri pa ne vem prav dosti, le to, da je bila izdelana na Češkem ali Slovaškem?!

Škoda ker nisem tega posta videl prej, bi si bolj pazljivo ogledal lokomotive zunaj.

LPB
LPB
Odgovori