Vlaki drvijo pod Alpami

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Na sosednji Pontebani ki je zgrajena za hitrosti do 180 km/h, so vsi tuneli enocevni, dolžine med 5 in 10km. Tudi na novi TAV liniji med Bologno in Firencami, ki dovoljuje hitrosti do 300 km/h so vsi (mnogo daljši) tuneli enocevni. Tam so celo dosegli hitrostni rekord 362 km/h za vožnjo skozi tunele. Imajo torej Italjani drugačne predpise od evropskih?

https://it.wikipedia.org/wiki/Ferrovia_ ... cit%C3%A0)
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

_Borsig_ napisal/-a:
Nemci imajo predpis po katerem morajo predori daljši od 1.000 m (1 km) biti dvocevni!
Razlog je seveda varnost.
Ampak tega se ne držijo. Razen, če je to pravilo že aus?

NBS proga 7,7 km predor ena cev, dva tira.

Povezava na video

Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Ko so Italijani gradili te proge, še ni bilo takšnih varnostnih standardov v EU, kakor so sedaj.
...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Slaba novica za ljubitelje Bombardier lokomotiv.

Od decembra naprej, do odprave napak lokomotive serij Re 486, BR 186, Re 487 in BR 187, ne bodo smele voziti v bazni predor zaradi neuspešnih testov ETCS 2.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Znane so hitrosti vlakov skozi Gotthard tunel

RABDe 500 ICN 200 km/h, če je OT dvignjen tako, da je "koleno" obrnjeno nazaj. Če je obrnjeno naprej potem 160 km/h, ne glede na to, ali je ena ali sta dve garnituri.

ETR 610, RABe 503: Brez omejitev, če je OT obrnjen nazaj (koleno). Pri dveh garnitrah mora biti razdalja med OT-jema 187,4 metra. Če sta OT-ja obrnjena naprej, potem je hitrost dveh garnitur 160 km/h. Če je razdalja manjša kot 187,4 metra je hitrost 140 km/h.

Re 460: 200 km/h, če je odjemnik obrnjen nazaj, 180 km/h naprej. Dve 460: 200 km/h, če je razdalja med OT-jema 100 metrov in sta OT-ja obrnjena nazajj. Če sta naprej je 180 km/h, enako velja pri kombinaciji. Če so dvignjeni trije ali več OT-ji, ali je razdalja manj kot 100 metrov samo 140 km/h.

Flirti: Ena garnitura 160, dve 140 km/h.

Pri 180 km/h se čas podaljša za 1,9 minute, 160 km/h 4,5 minut in 140 km/h 7,3 minute.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Mi lahko nekdo razloži, kakšne je razlika v tem, v katero smer je obrnjeno koleno OTja.

In ali niso bile planirane hitrosti 250km?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a cokla »

urban120 napisal/-a:Mi lahko nekdo razloži, kakšne je razlika v tem, v katero smer je obrnjeno koleno OTja.

In ali niso bile planirane hitrosti 250km?
Če je obrnjeno s "kolenom nazaj" ga pri velikih hitrostih razteguje in je posledično večji pritisk na vozno mrežo....če je s "kolenom naprej" ga posledično zapira in zmanjšuje pritisk na vozno mrežo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Če je obrnjeno s "kolenom nazaj" ga pri velikih hitrostih razteguje in je posledično večji pritisk na vozno mrežo....če je s "kolenom naprej" ga posledično zapira in zmanjšuje pritisk na vozno mrežo.
To verjetno velja in za tunel in za odprto progo, pa vendar lahko na odprti progi in predore ki so kar pogosti na hitrih progah (poleti je moja žena v Nemčiji rekla, da se itak vozimo samo pod zemljo in je to figo vredna vožnja) vozijo vsaj nekateri od teh vlakov občutno hitreje. Kje je dejansko hakeljc?

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:vozijo vsaj nekateri od teh vlakov občutno hitreje. Kje je dejansko hakeljc?
Verjetno v dimenzioniranju odjemnika?
urban120 napisal/-a:
In ali niso bile planirane hitrosti 250km?
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: :arrow: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a jurij »

Ljubitelj napisal/-a:To verjetno velja in za tunel in za odprto progo, pa vendar lahko na odprti progi in predore ki so kar pogosti na hitrih progah (poleti je moja žena v Nemčiji rekla, da se itak vozimo samo pod zemljo in je to figo vredna vožnja) vozijo vsaj nekateri od teh vlakov občutno hitreje. Kje je dejansko hakeljc?
V nekaterih predorih so zaradi višine predora omrežni vodi speljani malo nižje kot na odprti progi, posledično tega je pritisk na vozno mrežo v takih predorih tudi večji.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a cokla »

Re 4/4 napisal/-a:
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: :arrow: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede katteri OT je dvignjen.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

cokla napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: :arrow: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede kateri OT je dvignjen.
Khm...
Re 4/4 napisal/-a: ETR 610, RABe 503: Brez omejitev, če je OT obrnjen nazaj (koleno). Pri dveh garniturah mora biti razdalja med OT-jema 187,4 metra. Če sta OT-ja obrnjena naprej, potem je hitrost dveh garnitur 160 km/h. Če je razdalja manjša kot 187,4 metra je hitrost 140 km/h.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a cokla »

TGV Lyria napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: :arrow: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede kateri OT je dvignjen.
Khm...
Re 4/4 napisal/-a: ETR 610, RABe 503: Brez omejitev, če je OT obrnjen nazaj (koleno). Pri dveh garniturah mora biti razdalja med OT-jema 187,4 metra. Če sta OT-ja obrnjena naprej, potem je hitrost dveh garnitur 160 km/h. Če je razdalja manjša kot 187,4 metra je hitrost 140 km/h.
Pendolino ima popolnoma drugačno konstrukcijo in vpetje OT-ja....daj malo preveri preden kaj napišeš.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

cokla napisal/-a: Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede katteri OT je dvignjen.
Keine Beschränkung, wenn die Stromabnehmer Spießgang-Stellung aufweisen
Brez omejitev, če je položaj odjemnika v smeri "Spießgang"
Kniegang ni omenjen.
Spießgang-Stellung __<____
Kniegang-Stellung __>____

SBB pendolino po defalultu vozi tako kot sem napisal. Vpetje gor ali dol. To so rezultati testiranja. Zadeva pa je prekompleksna za razumevanje. Te težave z zračnim uporom se pojavljajo izključno samo v tem predoru. Razlog sem povedal. Cev je bistveno ožja, kot v vseh ostalih dolgih predorih. Razlog: Obvladovanje stroškov gradnje.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

Odgovor Napisal/-a cokla »

Re 4/4 napisal/-a:
cokla napisal/-a: Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede katteri OT je dvignjen.
Keine Beschränkung, wenn die Stromabnehmer Spießgang-Stellung aufweisen
Brez omejitev, če je položaj odjemnika v smeri "Spießgang"
Kniegang ni omenjen.
Spießgang-Stellung __<____
Kniegang-Stellung __>____

SBB pendolino po defalultu vozi tako kot sem napisal. Vpetje gor ali dol. To so rezultati testiranja. Zadeva pa je prekompleksna za razumevanje. Te težave z zračnim uporom se pojavljajo izključno samo v tem predoru. Razlog sem povedal. Cev je bistveno ožja, kot v vseh ostalih dolgih predorih. Razlog: Obvladovanje stroškov gradnje.

OK...to akceptiram....

Jaz sem govoril izključno o naših Pendolinotih. Sorry...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori