Na sosednji Pontebani ki je zgrajena za hitrosti do 180 km/h, so vsi tuneli enocevni, dolžine med 5 in 10km. Tudi na novi TAV liniji med Bologno in Firencami, ki dovoljuje hitrosti do 300 km/h so vsi (mnogo daljši) tuneli enocevni. Tam so celo dosegli hitrostni rekord 362 km/h za vožnjo skozi tunele. Imajo torej Italjani drugačne predpise od evropskih?
Ko so Italijani gradili te proge, še ni bilo takšnih varnostnih standardov v EU, kakor so sedaj.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 09.09.2016, 9:08
Napisal/-a Re 4/4
Slaba novica za ljubitelje Bombardier lokomotiv.
Od decembra naprej, do odprave napak lokomotive serij Re 486, BR 186, Re 487 in BR 187, ne bodo smele voziti v bazni predor zaradi neuspešnih testov ETCS 2.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 30.11.2016, 12:31
Napisal/-a Re 4/4
Znane so hitrosti vlakov skozi Gotthard tunel
RABDe 500 ICN 200 km/h, če je OT dvignjen tako, da je "koleno" obrnjeno nazaj. Če je obrnjeno naprej potem 160 km/h, ne glede na to, ali je ena ali sta dve garnituri.
ETR 610, RABe 503: Brez omejitev, če je OT obrnjen nazaj (koleno). Pri dveh garnitrah mora biti razdalja med OT-jema 187,4 metra. Če sta OT-ja obrnjena naprej, potem je hitrost dveh garnitur 160 km/h. Če je razdalja manjša kot 187,4 metra je hitrost 140 km/h.
Re 460: 200 km/h, če je odjemnik obrnjen nazaj, 180 km/h naprej. Dve 460: 200 km/h, če je razdalja med OT-jema 100 metrov in sta OT-ja obrnjena nazajj. Če sta naprej je 180 km/h, enako velja pri kombinaciji. Če so dvignjeni trije ali več OT-ji, ali je razdalja manj kot 100 metrov samo 140 km/h.
Flirti: Ena garnitura 160, dve 140 km/h.
Pri 180 km/h se čas podaljša za 1,9 minute, 160 km/h 4,5 minut in 140 km/h 7,3 minute.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 03.12.2016, 11:38
Napisal/-a urban120
Mi lahko nekdo razloži, kakšne je razlika v tem, v katero smer je obrnjeno koleno OTja.
In ali niso bile planirane hitrosti 250km?
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 03.12.2016, 12:45
Napisal/-a cokla
urban120 napisal/-a:Mi lahko nekdo razloži, kakšne je razlika v tem, v katero smer je obrnjeno koleno OTja.
In ali niso bile planirane hitrosti 250km?
Če je obrnjeno s "kolenom nazaj" ga pri velikih hitrostih razteguje in je posledično večji pritisk na vozno mrežo....če je s "kolenom naprej" ga posledično zapira in zmanjšuje pritisk na vozno mrežo.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 03.12.2016, 18:20
Napisal/-a Ljubitelj
Če je obrnjeno s "kolenom nazaj" ga pri velikih hitrostih razteguje in je posledično večji pritisk na vozno mrežo....če je s "kolenom naprej" ga posledično zapira in zmanjšuje pritisk na vozno mrežo.
To verjetno velja in za tunel in za odprto progo, pa vendar lahko na odprti progi in predore ki so kar pogosti na hitrih progah (poleti je moja žena v Nemčiji rekla, da se itak vozimo samo pod zemljo in je to figo vredna vožnja) vozijo vsaj nekateri od teh vlakov občutno hitreje. Kje je dejansko hakeljc?
LPL
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 03.12.2016, 19:01
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:vozijo vsaj nekateri od teh vlakov občutno hitreje. Kje je dejansko hakeljc?
Verjetno v dimenzioniranju odjemnika?
urban120 napisal/-a:
In ali niso bile planirane hitrosti 250km?
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 03.12.2016, 19:07
Napisal/-a jurij
Ljubitelj napisal/-a:To verjetno velja in za tunel in za odprto progo, pa vendar lahko na odprti progi in predore ki so kar pogosti na hitrih progah (poleti je moja žena v Nemčiji rekla, da se itak vozimo samo pod zemljo in je to figo vredna vožnja) vozijo vsaj nekateri od teh vlakov občutno hitreje. Kje je dejansko hakeljc?
V nekaterih predorih so zaradi višine predora omrežni vodi speljani malo nižje kot na odprti progi, posledično tega je pritisk na vozno mrežo v takih predorih tudi večji.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 03.12.2016, 23:12
Napisal/-a cokla
Re 4/4 napisal/-a:
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede katteri OT je dvignjen.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 04.12.2016, 9:08
Napisal/-a TGV Lyria
cokla napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede kateri OT je dvignjen.
Khm...
Re 4/4 napisal/-a:
ETR 610, RABe 503: Brez omejitev, če je OT obrnjen nazaj (koleno). Pri dveh garniturah mora biti razdalja med OT-jema 187,4 metra. Če sta OT-ja obrnjena naprej, potem je hitrost dveh garnitur 160 km/h. Če je razdalja manjša kot 187,4 metra je hitrost 140 km/h.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 04.12.2016, 9:41
Napisal/-a cokla
TGV Lyria napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Saj so planirane. Pendolino nima omejitev, če je odjemnik obrnjen takole: __<____ ; Smer vožnje: . Druge garniture in lokomotive imajo maksimalno hitrost samo 200 km/h. Stadlerjeva garnitura, ki lahko vozi tudi 250 km/h pride na tire šele čez par let.
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede kateri OT je dvignjen.
Khm...
Re 4/4 napisal/-a:
ETR 610, RABe 503: Brez omejitev, če je OT obrnjen nazaj (koleno). Pri dveh garniturah mora biti razdalja med OT-jema 187,4 metra. Če sta OT-ja obrnjena naprej, potem je hitrost dveh garnitur 160 km/h. Če je razdalja manjša kot 187,4 metra je hitrost 140 km/h.
Pendolino ima popolnoma drugačno konstrukcijo in vpetje OT-ja....daj malo preveri preden kaj napišeš.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 04.12.2016, 10:14
Napisal/-a Re 4/4
cokla napisal/-a:
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede katteri OT je dvignjen.
Keine Beschränkung, wenn die Stromabnehmer Spießgang-Stellung aufweisen
Brez omejitev, če je položaj odjemnika v smeri "Spießgang"
Kniegang ni omenjen.
Spießgang-Stellung __<____
Kniegang-Stellung __>____
SBB pendolino po defalultu vozi tako kot sem napisal. Vpetje gor ali dol. To so rezultati testiranja. Zadeva pa je prekompleksna za razumevanje. Te težave z zračnim uporom se pojavljajo izključno samo v tem predoru. Razlog sem povedal. Cev je bistveno ožja, kot v vseh ostalih dolgih predorih. Razlog: Obvladovanje stroškov gradnje.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Objavljeno: 04.12.2016, 12:08
Napisal/-a cokla
Re 4/4 napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Kaj si točno hotel povedati s tem? Pendolino nima nobenih omejitev ne glede katteri OT je dvignjen.
Keine Beschränkung, wenn die Stromabnehmer Spießgang-Stellung aufweisen
Brez omejitev, če je položaj odjemnika v smeri "Spießgang"
Kniegang ni omenjen.
Spießgang-Stellung __<____
Kniegang-Stellung __>____
SBB pendolino po defalultu vozi tako kot sem napisal. Vpetje gor ali dol. To so rezultati testiranja. Zadeva pa je prekompleksna za razumevanje. Te težave z zračnim uporom se pojavljajo izključno samo v tem predoru. Razlog sem povedal. Cev je bistveno ožja, kot v vseh ostalih dolgih predorih. Razlog: Obvladovanje stroškov gradnje.
OK...to akceptiram....
Jaz sem govoril izključno o naših Pendolinotih. Sorry...