Vlaki drvijo pod Alpami

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

OdgovorNapisal/-a holding » 07.03.2019, 10:11

...kaj pa stari predor in proga.... :?: ...je še v obratovanju.....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.03.2019, 10:38

holding napisal/-a:...kaj pa stari predor in proga.... :?: ...je še v obratovanju.....


:thumbupl je tehniška dediščina, odprta za potniški promet in nekatere tovore, kot tisti, ki prašijo. Ostali tovorni ne smejo/morejo več, ker postaja Erstfeld ni več zasedena z osebjem (doprege) in, ker so na papirju znižali nakladalni profil. Obok starega predora je v slabšem stanje in čaka na sanacijo. Sicer je pa tako. Dve kretniški zvezi na vsaki tretjini ima bazni predor, tako da, če je kaj narobe, je zaprta samo tretjina cevi. Razen, če so tehnične težave. Potem potniški čez prelaz, tovorni pa čakajo. Čeprav to čakanje tovornih ni tako hudo. Huje je, ko Italijan reče da ne sprejema. :mrgreen: Potem je kaos, ker vlaki stojijo že daleč stran v Nemčiji, v Švici pa se turnus podre. Ker sedaj je tako, da en strojevodja prepelje zelo hitro od Basla do Bellinzone.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1797
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 06.08.2020, 19:18

Nisem vedel kam naj drugam napišem, za novo temo pa se mi tudi ni zdelo... V glavnem, od ponedeljka 10.8. začenja EC vlake na relaciji Milano - Zürich skozi predor Gotthard (in kmalu tudi Monte Ceneri) prevzemati novi Stadler Giruno EC250. Za začetek dva para vlakov.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

OdgovorNapisal/-a urban120 » 07.08.2020, 9:17

A kdo ve zakaj je Stadler Giruno nizkopodni hitri vlak?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.08.2020, 20:55

urban120 napisal/-a:A kdo ve zakaj je Stadler Giruno nizkopodni hitri vlak?


Pogoj pri nakupu je bil, da lahko vstopiš na garnituro brez ovir. Tako pri 550, kot 750 mm nad višino tirnice. In to zato, ker je v Švici gibalno ovirana oseba popolnoma enakopravna zdravemu človeku in imajo pravico biti stranski udeleženec pri načrtovanju novega železniškega vozila. Zakon jim celo jasno omogoča, da morajo imeti prosti dostop na nizkopodni vlak vsake dve uri.
In hvala bogu, da je tako. ICE 4 ima slabo urejen dostop invalidne osebe na vlak. Zamuda neizbežna.

Povezava na video

In majhen popravek. Garnitura je Stadler SMILE oziroma SBB RABe 501(R=neke vrste lahki vlak pri nas, A=prvi razred, B=drugi razred, e=električni), pri SBB pa so ga krstili v Girun(o), ki je retoromanska beseda za žival kanja (ujeda).

TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1797
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.08.2020, 6:34

Re 4/4 napisal/-a:In majhen popravek. Garnitura je Stadler SMILE oziroma SBB RABe 501(R=neke vrste lahki vlak pri nas, A=prvi razred, B=drugi razred, e=električni), pri SBB pa so ga krstili v Girun(o), ki je retoromanska beseda za žival kanja (ujeda).


Še vedno mi je žal, da pri Stadlerju niso logično nadaljevali zaporedja FLIRT - KISS. Novi vlak bi se lahko enostavno imenoval Stadler Super Express, z okrajšavo SEX :D :D . Ampak očitno imajo nekateri to še vedno za tabu temo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4496
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vlaki drvijo pod Alpami

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.08.2020, 21:30

Še vedno mi je žal, da pri Stadlerju niso logično nadaljevali zaporedja FLIRT - KISS. Novi vlak bi se lahko enostavno imenoval Stadler Super Express, z okrajšavo SEX :D :D . Ampak očitno imajo nekateri to še vedno za tabu temo.


Če verjamemo Wikipediji je Stadlerjevo ime vlaka SBB RAB501e o katerem govorimo logično nadaljevanje tvojega zaporedja FLIRT-KISS-----SMILE, ti pa kar naravnost k zaključku!

Stadler's name for the train, 'SMILE', is short for Schneller Mehrsystemfähiger Innovativer Leichter Expresszug (English: “speedy, multi-system, innovative, lightweight express train”)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov