Oh, groza to je zgleda predelan dizel St44 tule je ena slikca
Na podoben način predeluje GE (General Electrics) lokomotive. Tudi stare ruske dizle, kot pravijo. Odrežejo do frema vse, dajo gor Caterpilarjev motor in vse ostalo... bohve če ni to ravno njihovo delo...
Zadnjič spremenil bojan, dne 03.10.2007, 20:38, skupaj popravljeno 1 krat.
bojan napisal/-a:Oh, groza to je zgleda predelan dizel St44 tule je ena slikca
Na podoben način predeluje GE (General Electrics) lokomotive. Tudi stare ruske dizle, kot pravijo. Odrežejo do frema vse, dajo gor Caterpilarjev motor in vse ostalo...
aha, res lepo vlak da res moderno disel lokomotivo je cool!
Grda je, prvo zaradi oblike (nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti za prehod med kabinama) drugo pa je barvna shema, ki prvo napako še poveča.
Brižita napisal/-a:nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti
Ser strinjam. Ko bi hodnik zaprli, bi s tem povečali njejo aerodinamičnost in posledično zmanjšali porabo goriva. Pri 90-100 km/h se poraba goriva kar pozna.
Regan 664 napisal/-a:
Ser strinjam. Ko bi hodnik zaprli, bi s tem povečali njejo aerodinamičnost in posledično zmanjšali porabo goriva. Pri 90-100 km/h se poraba goriva kar pozna.
Prav nič. Sicer pa lahko kar izračunaš razliko. Osnovnemu uporu lokomotive prištej še količnik upora zraka. Tistih nekaj mililitrov več porabljene nafte pri tej "grdosiji" pa ne odšteje stroškov dodane pločevine. Niti na daljši rok ne.
Dolfe, kako da aerodinamičnost ne pripomore k zmanjšanju goriva, oz. energije? Poglej, kako so napredovali tovornjaki in njihova poraba, pa se tudi hitrosti le teh gibljejo okoli 100 km/h.
Pri manjših hitrostih do 50 km/h aerodinamičnost res ne pride do izraza, pri velikih pa zagotovo.
Samo ni mi pa jasno, zakaj je pendolino tako požrešen z elektriko, kljub temu, da je lahek, kolikor toliko aerodinamičen, pa tudi hitrosti nima nevem kako velike. Kaj bi šele bilo, če bi vozili nad 250 km/h?
Pri velikih močeh, velikih masah in dokaj nizkih hitrostih, aerodinamika nima bistvenega pomena. Kar zvodeni. Poleg tega pa, kakšna korist od super nizkega količnika cw (al kako se mu že reče), lokomotive, če pa to ne velja za vagone. Mislim seveda na tovorne vagone.
Na Pendolinu bife požre ogromno elektrike ......... press
Brižita napisal/-a:Grda je, prvo zaradi oblike (nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti za prehod med kabinama) drugo pa je barvna shema, ki prvo napako še poveča.
L.P.
Miha
ne res grdi, zelo lepo in moderno oblike vlake ker prihdnost model ! stari oblike je drek!
haha hehe
prihdnost je mora model in najlepši vlaki , od 2025 leta je že evropsi vlaki je moderni !!!!
Meni je ta lokomotiva čisto všeč, še posebej modro rdeča. Sicer pa tako in tako ni pomembna zunanjost, temveč tisto, kar se skriva pod pločevino v notranjosti. Mislim, da nizka poraba D2 in čim nižja izpustna emisija odtehtata zunanjo vizualno podobo. Da bi le SŽ kaj podobnega nabavile, pa bi bilo čisto OK. Tistemu, ki zadeva skozi fotografski okular ni všeč, pa naj raje slika "shirane lepotičke".
Kar se tiče aerodinamike pa ima Dolfe čisto prav. Količnik upora pride do izraza šele pri hitrostih večjih od 150 km/h, pa še to pri veliki razliki med količnikoma.
Brižita je napisal/a:
nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti
Ser strinjam. Ko bi hodnik zaprli, bi s tem povečali njejo aerodinamičnost in posledično zmanjšali porabo goriva. Pri 90-100 km/h se poraba goriva kar pozna.
Količnik zračnega upora pri taki lokomotivi ne prinese kaj prida, še zlasti pri vleki tov. vagonov. Če bi pa hoteli imeti lokomotivo za nad 160 km/h je pa druga pesem.
Zakaj lokomotiva ni zaprta, oziroma vsa enake širine. Moje skromno "ljubiteljsko" mnenje je, da se na ta način doseže neoviran pristop za vzdrževanje. Izgleda, da se Amerikanci tega kar močno zavedajo. Evropski snovalci lokomotive pa radi "pozabljajo" na vzdrževanje.