Moderno Disel VLAK POLJSKE ŽELEZNICE

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
IC-Pohorje503

Moderno Disel VLAK POLJSKE ŽELEZNICE

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

PKP je novo disel lokomotivo je zelo lepo in super!!!!!


glej sliko; nisem fotko, kolegi je dal mi tudi ima internet!

Slika
Slika
Slika

lp :)
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Oh, groza :shock: to je zgleda predelan dizel St44 tule je ena slikca
Na podoben način predeluje GE (General Electrics) lokomotive. Tudi stare ruske dizle, kot pravijo. Odrežejo do frema vse, dajo gor Caterpilarjev motor in vse ostalo... bohve če ni to ravno njihovo delo... :roll:
Zadnjič spremenil bojan, dne 03.10.2007, 20:38, skupaj popravljeno 1 krat.
LPB
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

bojan napisal/-a:Oh, groza :shock: to je zgleda predelan dizel St44 tule je ena slikca
Na podoben način predeluje GE (General Electrics) lokomotive. Tudi stare ruske dizle, kot pravijo. Odrežejo do frema vse, dajo gor Caterpilarjev motor in vse ostalo...
aha, res lepo vlak da res moderno disel lokomotivo je cool!

rad sž je kupil 2x za pg-hodoš-pg,hehe :)

lp
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Men je tale lokomotiva zlo smešna. :D Mal me spomija na tole mojo spodi.
Slika
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 315
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Dare »

Mogoče s kakšno izvirno barvno shemo tale dizel ne bi izgledal tako slabo :? , drugače pa je videti kot bi mu nataknili "švas masko" na ksiht :P :P
Lep pozdrav - DARE
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Brižita »

Grda je, prvo zaradi oblike (nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti za prehod med kabinama) drugo pa je barvna shema, ki prvo napako še poveča.

L.P.
Miha
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Brižita napisal/-a:nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti
Ser strinjam. Ko bi hodnik zaprli, bi s tem povečali njejo aerodinamičnost in posledično zmanjšali porabo goriva. Pri 90-100 km/h se poraba goriva kar pozna.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Regan 664 napisal/-a: Ser strinjam. Ko bi hodnik zaprli, bi s tem povečali njejo aerodinamičnost in posledično zmanjšali porabo goriva. Pri 90-100 km/h se poraba goriva kar pozna.
Prav nič. Sicer pa lahko kar izračunaš razliko. Osnovnemu uporu lokomotive prištej še količnik upora zraka. Tistih nekaj mililitrov več porabljene nafte pri tej "grdosiji" pa ne odšteje stroškov dodane pločevine. Niti na daljši rok ne. :wink:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dolfe, kako da aerodinamičnost ne pripomore k zmanjšanju goriva, oz. energije? Poglej, kako so napredovali tovornjaki in njihova poraba, pa se tudi hitrosti le teh gibljejo okoli 100 km/h.

Pri manjših hitrostih do 50 km/h aerodinamičnost res ne pride do izraza, pri velikih pa zagotovo.

Samo ni mi pa jasno, zakaj je pendolino tako požrešen z elektriko, kljub temu, da je lahek, kolikor toliko aerodinamičen, pa tudi hitrosti nima nevem kako velike. Kaj bi šele bilo, če bi vozili nad 250 km/h?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Pri velikih močeh, velikih masah in dokaj nizkih hitrostih, aerodinamika nima bistvenega pomena. Kar zvodeni. Poleg tega pa, kakšna korist od super nizkega količnika cw (al kako se mu že reče), lokomotive, če pa to ne velja za vagone. Mislim seveda na tovorne vagone.

Na Pendolinu bife požre ogromno elektrike ......... press :-k Slika


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Brižita napisal/-a:Grda je, prvo zaradi oblike (nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti za prehod med kabinama) drugo pa je barvna shema, ki prvo napako še poveča.

L.P.
Miha
ne res grdi, zelo lepo in moderno oblike vlake ker prihdnost model ! stari oblike je drek! :)

haha hehe

prihdnost je mora model in najlepši vlaki , od 2025 leta je že evropsi vlaki je moderni !!!! :)

lp
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

3110-03 je že najlepši barvi! :)

Slika
Slika

lp
Uporabniški avatar
rasis
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 06.06.2007, 20:04

Odgovor Napisal/-a rasis »

Meni je ta lokomotiva čisto všeč, še posebej modro rdeča. Sicer pa tako in tako ni pomembna zunanjost, temveč tisto, kar se skriva pod pločevino v notranjosti. Mislim, da nizka poraba D2 in čim nižja izpustna emisija odtehtata zunanjo vizualno podobo. Da bi le SŽ kaj podobnega nabavile, pa bi bilo čisto OK. Tistemu, ki zadeva skozi fotografski okular ni všeč, pa naj raje slika "shirane lepotičke".

Kar se tiče aerodinamike pa ima Dolfe čisto prav. Količnik upora pride do izraza šele pri hitrostih večjih od 150 km/h, pa še to pri veliki razliki med količnikoma.
LP
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4560
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Brižita je napisal/a:
nevem zakaj trup ni enako širok kot prednji in zadnji konec in zakaj je potrebna tista ograjica, to bi zaprli in naredili hodnik v notranjosti

Ser strinjam. Ko bi hodnik zaprli, bi s tem povečali njejo aerodinamičnost in posledično zmanjšali porabo goriva. Pri 90-100 km/h se poraba goriva kar pozna.
Količnik zračnega upora pri taki lokomotivi ne prinese kaj prida, še zlasti pri vleki tov. vagonov. Če bi pa hoteli imeti lokomotivo za nad 160 km/h je pa druga pesem.

Zakaj lokomotiva ni zaprta, oziroma vsa enake širine. Moje skromno "ljubiteljsko" mnenje je, da se na ta način doseže neoviran pristop za vzdrževanje. Izgleda, da se Amerikanci tega kar močno zavedajo. Evropski snovalci lokomotive pa radi "pozabljajo" na vzdrževanje.

O izgledu takega "hibrida" pa :?

LPL
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 922
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Tudi men ta rdeča ne deluje narobe,takšen hudi in drzni pogled,nekaj takega se dogaja z novimi avti ko kar tekmujejo kdo bo izdelal bolj odštekanega.
Odgovori