Proga Trst-Koper

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ja, ja...
Podobno kot pri nas sta najpogostejši besedi "planirano" in "bi" :mrgreen:
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Da ne bo nesporazumov...

moj odgovor je bil namenjen linku ki ga je dal Dino S
Dino S napisal/-a:Nova hitra proga Benetk-Trst, odsek Ronke-Trst: načrt

Bolj podrobno:
1. del
2. del
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Danes (1.10.) v Pismih bralcev Primorskih novic nekdo komentira izjave dekanje Fakultete za pomorstvo in promet Elene Twrdy o progi Koper -Trst kot alternativi "drugemu tiru" ...
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Prvi tir se je med tem odločil za protest in nastavil skale....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Če je pre mnogimi leti lahko Luka Koper šla v investicijo industrijskega tira do Prešnice, bi verjetno lahko tudi sedaj šla v gradnjo industrijskega tira do Trsta, da se enkrat za vselej reši tega sranja s slovenskimi železnicami in neposluhom za infrastrukturo. Samo podvojitev tira ne bi kaj dosti vplivala na redunanco, sanjski drugi tir je pa šel dokončno po zapravljenih 37 miljonih ad acta.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Še bodo volitve in še mnogo se bo govorilo o drugem tiru. Tudi projektiralo se bo še na veliko.
preglednik
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a boris »

Čišo napisal/-a:Danes (1.10.) v Pismih bralcev Primorskih novic nekdo komentira izjave dekanje Fakultete za pomorstvo in promet Elene Twrdy o progi Koper -Trst kot alternativi "drugemu tiru" ...
pozdravljen

Mnenja so deljena, na nek način se strinjam z "avtorjem" pisma bralcev, strinjam pa se tudi z dekanjo Fakultete za pomorstvo in promet.
po eni strani bi bilo res najbolje zgraditi tir iz Srmina do Oreha, in s tem omogočiti Luki večanje kapacitet, ker to kar je zdej je totalna stagnacija, tako za luko koper, kot za obalno in slovensko gospodarstvo...
po drugi strani pa SŽ spelje 60% vsega tovora ravno preko luke. Si predstavljate da se sedaj ves ta tovor preusmeri na potem izgrajen tir Koper-Trst?? Kako bi izpad teh 60% prometa preživele SŽ? Bi bilo ostalih 40% tovora, ki se pripelje po ostalih progah dovolj za preživetje...??
Mislim da ne.
Vse "pametne" države najprej poskrbijo za lasten obstoj (ja, te miselnosti mi ne premoremo) in šele nato pridejo na vrsto take alternativne rešitve, kvečjemu kot rezerva.
torej: podpiram izgradnjo proge Koper-Trst, vendar kot "rezervna" proga, če se na prvem in "drugem" tiru kaj zakomplicira...
Zadnjič spremenil boris, dne 02.10.2013, 13:23, skupaj popravljeno 1 krat.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Nobena povezava kamorkoli v današnji globalizacijski družbi ne sme biti nikoli odveč. Že danes se nekaj tovora vozi iz luke Koper v Italijo preko Divače in Sežane, s povezavo Koper-Trst bi bili lahko v tej smeri še konkurenčnejši. Preko te povezave bi lahko Italjanom "ukradli" tudi kakšen vlak iz Trsta proti Avstriji, če bi le ponudili konkurenčno ponudbo z naše strani. Seveda bi moral biti zgrajen tudi drugi tir, vendar ne v takšni megalomanski obliki, kot se je načrtoval. Takšen je popolnoma nepotreben. Navsezadnje noben ne govori, da drugega tira ne bo, temveč le, da ga ne bo v takšni obliki in za takšno ceno, kot se je načrtoval.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

boris napisal/-a: Si predstavljate da se sedaj ves ta tovor preusmeri na potem izgrajen tir Koper-Trst?? Kako bi izpad teh 60% prometa preživele SŽ?
Potem se bodo začeli spraševati, zakaj nimajo hčerinske firme v tujini kot kakšen DB, ko širi lovke po vsej evropi, pa še hudičevo dobro jim gre... Aja točno DB še ni lastnik :roll:
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a boris »

preglednik napisal/-a:Navsezadnje noben ne govori, da drugega tira ne bo, temveč le, da ga ne bo v takšni obliki in za takšno ceno, kot se je načrtoval.
v tem primeru so jo najboljše odnesli lastniki zemljišč - pokasirali so za vinograde in oljčnike, le ti pa bodo ostali in jih bodo obdelovali naprej...
;o))
Zadnjič spremenil boris, dne 02.10.2013, 13:24, skupaj popravljeno 1 krat.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Vsaj nakaj dobrega za ljudstvo! Seveda, če ne bodo trase pozidali z igralnicami in mega marketi. :D
preglednik
topol
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 77
Pridružen: 07.02.2011, 4:33

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a topol »

Eu ni skupnost svobodnih držav, če kdo še ne ve. Eu je podjarmljenje Evrope na druga način. Po tisočletnem vojskovanju in raznih poskusih vzpostavitve imperijev, pa jim je ja že kapnilo, da se da bolj trajen imperij postaviti na drug način.
Nikakor nobene povezave iz Kopra v Trst. Prišlo bi do vseh mogočih načinov nagajanja Italijanov in onemogočanja prometa. Oni imajo svoje luke in svoje interese. Poglejmo upravljanje konterjnerskega terminala v Trstu s strani Kopra. Propad. Italijani se kregajo in tudi tepejo(politiki), vsi mislijo, da so opice. Njihova država pa funkcionira in diplomacija dela. Ni važno kdo je na oblasti, če sploh kdo je. Na odnos do države in na državne prioritete to nima vpliva!
Slovenija naj začne čimprej z gradnjo drugega tira ob obstoječi progi. Npr od Divače do Rodika. Nobene hiše ni za rušiti, zgraditi nekaj nadvozov in prestaviti nekaj delov cest nekaj metrov. Nič posebnega. Samo delati je potrebno začeti in takoj dobimo večjo prepustnost. Plus ostale posodobitve pa bo, nato pa na naslednji odsek do Kozine itd. in enotirne proge bo vedno manj!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Čišo »

preglednik napisal/-a:Nobena povezava kamorkoli v današnji globalizacijski družbi ne sme biti nikoli odveč. Že danes se nekaj tovora vozi iz luke Koper v Italijo preko Divače in Sežane, s povezavo Koper-Trst bi bili lahko v tej smeri še konkurenčnejši. Preko te povezave bi lahko Italjanom "ukradli" tudi kakšen vlak iz Trsta proti Avstriji, če bi le ponudili konkurenčno ponudbo z naše strani. Seveda bi moral biti zgrajen tudi drugi tir, vendar ne v takšni megalomanski obliki, kot se je načrtoval. Takšen je popolnoma nepotreben. Navsezadnje noben ne govori, da drugega tira ne bo, temveč le, da ga ne bo v takšni obliki in za takšno ceno, kot se je načrtoval.
Podpišem!
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ljubitelj napisal/-a:Če je pre mnogimi leti lahko Luka Koper šla v investicijo industrijskega tira do Prešnice, bi verjetno lahko tudi sedaj šla v gradnjo industrijskega tira do Trsta, da se enkrat za vselej reši tega sranja s slovenskimi železnicami in neposluhom za infrastrukturo. Samo podvojitev tira ne bi kaj dosti vplivala na redunanco, sanjski drugi tir je pa šel dokončno po zapravljenih 37 miljonih ad acta.

LPL
Jaz vem,da si pro-evropski Merkel navdahnjenec,alergičen na domači ajzenpon.Samo na žalost s tem sranjem imajo SŽ bore malo.In s tem drugim tirom ni nič drugače kot s poplavami,ali pa točo v kmetijstvu,ali pa.....Vsi čakajo to državo,da bo pomagala,gradila,financirala... Drugi tir ni nobeden državni interes,ampak je interes gospodarskih družb.S figo v žepu čakajo,da država spelje milijardni projekt,da bodo lahko vozili skoraj zastonj za mizerno vporabnino. Čista izguba.Država naj se umakne iz luke Koper,drugi tir pa naj si gradijo interesni lobiji. RCA,DB,SŽ,...kdorkoli z v konzorciju z privat investitorji.... Raja para nema više.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Se strinjam. Drugi tir je najbolj v interesu Luke Koper in če sami niso sposobni financirati nekaj km tira, potem je mogoče bolje, da se začnejo ukvarjati z ribištvom in prevozom turistov. Še bazen poglabljajo celo večnost. Sem pa prepričan, da je na državni ravni kup skupin, ki blokirajo tir Koper-Trst. Ne more se iti mimo dejstva, da kdorkoli bo drugi tri gradil, mora ta iti skozi DPN in ostali državni stroj. Dovolj je en organ, ki lahko vse zaustavi. Primer škofljiške obvoznice, pa še mnogo je tega.
Zadnjič spremenil ledeni, dne 02.10.2013, 17:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori