Ja, ja...Dirigent napisal/-a:Drugi tir bo!
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/A ... EU-fondova
Podobno kot pri nas sta najpogostejši besedi "planirano" in "bi"
Ja, ja...Dirigent napisal/-a:Drugi tir bo!
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/A ... EU-fondova
pozdravljenČišo napisal/-a:Danes (1.10.) v Pismih bralcev Primorskih novic nekdo komentira izjave dekanje Fakultete za pomorstvo in promet Elene Twrdy o progi Koper -Trst kot alternativi "drugemu tiru" ...
Potem se bodo začeli spraševati, zakaj nimajo hčerinske firme v tujini kot kakšen DB, ko širi lovke po vsej evropi, pa še hudičevo dobro jim gre... Aja točno DB še ni lastnikboris napisal/-a: Si predstavljate da se sedaj ves ta tovor preusmeri na potem izgrajen tir Koper-Trst?? Kako bi izpad teh 60% prometa preživele SŽ?
v tem primeru so jo najboljše odnesli lastniki zemljišč - pokasirali so za vinograde in oljčnike, le ti pa bodo ostali in jih bodo obdelovali naprej...preglednik napisal/-a:Navsezadnje noben ne govori, da drugega tira ne bo, temveč le, da ga ne bo v takšni obliki in za takšno ceno, kot se je načrtoval.
Podpišem!preglednik napisal/-a:Nobena povezava kamorkoli v današnji globalizacijski družbi ne sme biti nikoli odveč. Že danes se nekaj tovora vozi iz luke Koper v Italijo preko Divače in Sežane, s povezavo Koper-Trst bi bili lahko v tej smeri še konkurenčnejši. Preko te povezave bi lahko Italjanom "ukradli" tudi kakšen vlak iz Trsta proti Avstriji, če bi le ponudili konkurenčno ponudbo z naše strani. Seveda bi moral biti zgrajen tudi drugi tir, vendar ne v takšni megalomanski obliki, kot se je načrtoval. Takšen je popolnoma nepotreben. Navsezadnje noben ne govori, da drugega tira ne bo, temveč le, da ga ne bo v takšni obliki in za takšno ceno, kot se je načrtoval.
Jaz vem,da si pro-evropski Merkel navdahnjenec,alergičen na domači ajzenpon.Samo na žalost s tem sranjem imajo SŽ bore malo.In s tem drugim tirom ni nič drugače kot s poplavami,ali pa točo v kmetijstvu,ali pa.....Vsi čakajo to državo,da bo pomagala,gradila,financirala... Drugi tir ni nobeden državni interes,ampak je interes gospodarskih družb.S figo v žepu čakajo,da država spelje milijardni projekt,da bodo lahko vozili skoraj zastonj za mizerno vporabnino. Čista izguba.Država naj se umakne iz luke Koper,drugi tir pa naj si gradijo interesni lobiji. RCA,DB,SŽ,...kdorkoli z v konzorciju z privat investitorji.... Raja para nema više.Ljubitelj napisal/-a:Če je pre mnogimi leti lahko Luka Koper šla v investicijo industrijskega tira do Prešnice, bi verjetno lahko tudi sedaj šla v gradnjo industrijskega tira do Trsta, da se enkrat za vselej reši tega sranja s slovenskimi železnicami in neposluhom za infrastrukturo. Samo podvojitev tira ne bi kaj dosti vplivala na redunanco, sanjski drugi tir je pa šel dokončno po zapravljenih 37 miljonih ad acta.
LPL