"Naše" Španke v Srbiji...
"Naše" Španke v Srbiji...
... vozijo tudi po travnikih. Manjka ji samo še kosilnica.
Še nekaj fotografij:
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/diesel/644/pix.html
Še nekaj fotografij:
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/diesel/644/pix.html
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Re: "Naše" Španke v Srbiji...
541 napisal/-a:... vozijo tudi po travnikih. Manjka ji samo še kosilnica.
Še nekaj fotografij:
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/diesel/644/pix.html
Glede na zahteve ZELENIH bo tudi pri nas kmalu tako.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: "Naše" Španke v Srbiji...
Železnica ne sme uporabljati herbicidov, kmetje na poljih jih pa lahko.Dolfe napisal/-a: Glede na zahteve ZELENIH bo tudi pri nas kmalu tako.
lp
Bo pa v Srbiji verjetno letos boljše, ker sem bral na njihovi www strani, da bodo letos po 15 letih spet aktivirali enaga izmed treh kemijskih vlakov za uničevanje vegetacije.
Matija, da li imate kot vas puno ovakih pruga sa manjim osovinskim pritiskom oko 16 ton/osovini? A kojom lokomotivom ste vukli po ovakima prugama, kad još niste imali "Španjolk"?
I one prugo, koje imaju više od 20 t/os, kako mi je poznato i ove nisu baš v dobrom stanju, kako sam čuo veoma su u lošem stanju.
I one prugo, koje imaju više od 20 t/os, kako mi je poznato i ove nisu baš v dobrom stanju, kako sam čuo veoma su u lošem stanju.
Re: "Naše" Španke v Srbiji...
Tudi v Bosni je podobno.541 napisal/-a:... vozijo tudi po travnikih. Manjka ji samo še kosilnica.
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=652
U Vojvodini najgora pruga je Subotica- Senta, i uopste kompletan Banat (zapadna vojvodina) U bolja vremena dok smo ih imali vozile su JZ 642 i643, ali sada oko 12 tih lokomotiva trune u Subotickom depou. Inace sto se tice pruga stanje je katastrofalno. Od Subotice do Novog Sada(pruga 20t/os ), uskoro uvode ogranicenje od 40 km na sat, a pruga je ravna kao strela. Stanje je katastrofaRegan 664 napisal/-a:Matija, da li imate kot vas puno ovakih pruga sa manjim osovinskim pritiskom oko 16 ton/osovini? A kojom lokomotivom ste vukli po ovakima prugama, kad još niste imali "Španjolk"?
I one prugo, koje imaju više od 20 t/os, kako mi je poznato i ove nisu baš v dobrom stanju, kako sam čuo veoma su u lošem stanju.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 23.08.2006, 18:50
- Kraj: Sombor,Vojvodina.
- Kontakt:
Stabje pruga u Vojvodini jeste lose,ali se i tu cine neki pomaci da bude bolje.Pruga Subotica-Novi Sad jeste odista u losem stanju a kako ne bi i bila kad u nju dinara nije ulozeno vec 20 godina,a denevo tuda prodje oko 40 pari raznih vozova,cudi me samo kako privremeni most da Dunavu jos nije dotakao dno reke(inace isti taj,privremeni,most su vec dva puta ozbiljno udarile dunavske barze koje su se otkacile od ladje,stubovi su mu ko babini zubi).Jedine kvalitetne pruge u suboticko-somborskom regionu su pruge Subotica-Sombor-Bogojevo(iako remontovana jos 1971 godine,jos uvek se moze voziti 100km/h ali je zbog dotrajalosti voznog parka brzina ogranicena na 80)i Bogojevo-Odzaci-Novi Sad(izuzimajuci tu pritom stanicne koloseke u Karavukovu,Odzacima i Gajdobri,kao i deonicu Futog-Novi Sad,koja nije remontovana,kad je ostatak pruge radjen 1989 godine,jer je tad bila u dobrom stanju).
Sto se tice pomaka da bude bolje na vojvodjanskim prugama i tu se nesto radi.Prosle yime je pod zatvorom pruge obavljen kapitalni remont pruge Novi sad-Beograd i to na deonici Petrovaradin-Cortanovci u duzini od 14 km,inace to je jedina nasa vojvodjanska brdska pruga,uspon je 14
promila i bilo je hitno to popraviti jer su vozovi vozili sa 35 km/h,pruga se slegala i klizala u Dunav jer jednim svojim delom ide tik uz reku,proletos je umalo nije visoka voda odnela,opste stanje je bilo ocajno,no sad je ok.Zatim,popravlja se(konacno nakon 7 godina cekanja)most na Dunavu kod Bogojeva,ugovorom je predvidjeno da se radovi zavrse krajem ovog meseca ali ja licno mislim da nece stici te ce most biti gotov koncem devetog meseca i biti sposoban za saobracaj za novi Red Voznje od Decembra meseca.To ce biti velika stvar za somborski region,pogotovo za zeleznicu u Somboru,gde smo sa bivseg OOUR-a za pps u sklopu bivseg ZTO Novi Sad,koji je opsluzivao 7 zeleznickih pravaca,imao 12 garnitura 812/818,20 dizel lokomotiva 642,641,662,pa i 661 i isto toliko parnjaca ,sada spali na milostinju nadleznih iz Beograda i neposrednih rukovodilaca iz Subotice,dge gro nasih motorovodja vozi jer ovde,nazalost,skoro i nemaju sta da voze.No,nadamo se da ce biti bolje i da ce vozovi i ovde konacno krenuti.
Btw.Spanke su se pokazale kao zaista odlicne masine,vuku sad i putnicke vozove(dok nema potrebe za grejanjem),rade na manevri u Subotici i Somboru,ma rade sve i do sada nisam cuo da je ijedna od tih 6 koliko je kupljeno od SZ imala neki defekt.Te su masine bas za nase vojvodjanske pruge(mada srbijanci ne bi bili to sto jesu da nisu makar jednu maznuli i odvukli dole,tako da 644-001 radi punom parom u Nisu.A u Nisu su zavrsili i suboticki,modificirani,Kenedi-ji 112,117,118...Lopovi )
Pozdrav iz Sombora Nemanja.
Sto se tice pomaka da bude bolje na vojvodjanskim prugama i tu se nesto radi.Prosle yime je pod zatvorom pruge obavljen kapitalni remont pruge Novi sad-Beograd i to na deonici Petrovaradin-Cortanovci u duzini od 14 km,inace to je jedina nasa vojvodjanska brdska pruga,uspon je 14
promila i bilo je hitno to popraviti jer su vozovi vozili sa 35 km/h,pruga se slegala i klizala u Dunav jer jednim svojim delom ide tik uz reku,proletos je umalo nije visoka voda odnela,opste stanje je bilo ocajno,no sad je ok.Zatim,popravlja se(konacno nakon 7 godina cekanja)most na Dunavu kod Bogojeva,ugovorom je predvidjeno da se radovi zavrse krajem ovog meseca ali ja licno mislim da nece stici te ce most biti gotov koncem devetog meseca i biti sposoban za saobracaj za novi Red Voznje od Decembra meseca.To ce biti velika stvar za somborski region,pogotovo za zeleznicu u Somboru,gde smo sa bivseg OOUR-a za pps u sklopu bivseg ZTO Novi Sad,koji je opsluzivao 7 zeleznickih pravaca,imao 12 garnitura 812/818,20 dizel lokomotiva 642,641,662,pa i 661 i isto toliko parnjaca ,sada spali na milostinju nadleznih iz Beograda i neposrednih rukovodilaca iz Subotice,dge gro nasih motorovodja vozi jer ovde,nazalost,skoro i nemaju sta da voze.No,nadamo se da ce biti bolje i da ce vozovi i ovde konacno krenuti.
Btw.Spanke su se pokazale kao zaista odlicne masine,vuku sad i putnicke vozove(dok nema potrebe za grejanjem),rade na manevri u Subotici i Somboru,ma rade sve i do sada nisam cuo da je ijedna od tih 6 koliko je kupljeno od SZ imala neki defekt.Te su masine bas za nase vojvodjanske pruge(mada srbijanci ne bi bili to sto jesu da nisu makar jednu maznuli i odvukli dole,tako da 644-001 radi punom parom u Nisu.A u Nisu su zavrsili i suboticki,modificirani,Kenedi-ji 112,117,118...Lopovi )
Pozdrav iz Sombora Nemanja.
Tito,Marx in Engels - Emerson,Lake in Palmer