Železniško postajo Antwerpen bom opisal z besedami iz Wikipedie, dodal pa bom fotografije iz Wikipedie in nekaj svojih ...
Postaja je bila zgrajena med leti 1895 in 1905. Že na zunaj je opazna ogromna kupola, pod katero je čakalnica, značilno za postajo pa je zasteklena kovinska konstrukcija nad tiri. Dolžina tega "ndstreška" znaša 185 metrov, višina pa znaša 44 metrov.
Leta 1998 so se pričela velika rekonstrukcijska dela, z namenom, da se čelna postaja predela v prevozno postajo.
Izkopali so nov tunel med postajo Berchem na jugu mesta in postajo Antwerpen-Dam na severu mesta, ki poteka pod glavno postajo.
Tako ima postaja 4 nivoje in 14 tirov.
Nivo +1 (to je nivo stare postaje): ima 6 končnih tirov
Nivo 0 : prodaja kart, trgovski del
Nivo -1 ( 7 metrov pod nivojem ceste): ima 4 čelne tire
Nivo -2 (18 metrov pod nivojem ceste) ima 4 tire, ki vodijo v tunel pod mestom in se uporabljajo za hitre vlake in domače InterCity povezave
Glavnina rekonstrukcije je končane. Prvi vlaki so zapeljali po rekonstruiranih tirih 25.marca 2007. Za hitre vlake se predvideva, da bodo pričeli voziti na novo postajo decembra 2008.
Stroški celotnega projekta znašajo okoli 1,6 bilijona evrov.
Še vedno pa se obnavlja fasada, kar bo vidno tudi iz fotografij.
Najprej fotka iz vikipedie, kako je izgledala železniška postaja pred obnovo...
Železniški postaji se približujem proti stranskemu vhodu. Lepo je vidna kupola, še bolje bi bilo, če bi bila fotka ostrejša...
Sem v neposredni bližini stranskega vhoda na postajo...
Pogled na stranski vhod in v nadaljevanju kovinska konstrukcija nad tiri...
Takole pa je izgledala postaja, ko je bila zgrajena leta 1905
Ponesrečena fotografija notranjosti postaje...posnel sem samo eno...
Se tolažim, da tudi vikipedia nima nič boljše fotke...
Sem na nivoju +1! Dvonadstropni vlak na tiru 3 zapušča postajo...
Ura je točno 10.00. Bravo!
Pogled še na druge tire...potekajo priprave za odhod
Strojevodja je opazil, da fotografiram, zato se je zresnil...
Pogled na svod nad postajo...
Pogled v "drobovje vlaka" na tiru št.2...ponavadi so takšne stvari skrite pod pločevino...
Tudi vzmetenje vagona je vidno...
Spojka med vozovi je zapletena zadeva...
Čelni odbijači pa so še "ta prvi"...
...iz leta 1903, patent Hoppe, izdelani pa v Berlinu...
Še en pogled na oba odbijača...
Pogled na spodnje nivoje postaje...
(postaja je še vedno gradbišče)
Ali prav vidim? Ali se res fotografirajo na nivoju "0"?
Kaj zmore kanon? Zumiram, in res...gospa se je odločilaza posnetek na gradbišču...
Vstop v čakalnico postaje...
Tukaj je potrebno dodati eno fotko iz vikipedije, ki prikaže mogočnost zgradbe...
Še pogled na tir št.4: tudi ta "grdavša" je pografitirana...
Marko pravi, da ji ljubkovalno pravijo "prašičji nos"...
Pogled na vse tri nivoje postaje...
Časa za fotografiranje spodnjih nivojev zmanjkuje...
Pomagam si s fotkami iz vikipedije...
Iz tele fotografije (vikipedija) se lepo vidijo vsi trije nivoji postaje...
Še fotografija (vikipedija) nivoja "0", kjer so trgovine...
Nivo "-2" pa izgleda takole (vikipedija)...
Na poti do avta pa posnamem še nekaj fotk...
Glavnega trga...z mestno hišo
...in še eno...na drugi strani trga...
...potem pa še gradiča Steen (Kamen) ob reki Schelde...
(zgrajen v 13. stoletju, od 16. do 19. stoletja zapor, od leta 1958 narodni muzej pomorstva)
...ter velikana Lange Wapper pred gradičem...
(velikan je strašil otroke, spreminjal velikost...miti in legende...)
...in še ena fotka od blizu...
Še pogled po pristanišču....
dva vlačilca se trudita spraviti vojaško ladjo ob breg...
Ali jima bo uspelo?
Še pogled po reki Schelde v smeri toka proti morju...
Pozdrav
Antwerpen - glavna železniška postaja
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana