OBNOVLJENA KABINA POLJSKE GOMULKE
- strojevodja
- Mojster
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 05.10.2005, 17:21
- Kraj: sirni slovenski tiri
Mat'r to me pa res zanima kje so se spravili tole predelovat Gre pa skoraj sigurno za klasično gomulko, na levi vidim originalni kontroler in mesto za ročico smeri vožnje... Je pa veliko vprašanje, če so takšne predelave smiselne - najbrž niso, saj takšna predelava stane celo premoženje, sama tehnika pa ni spremenjena ali izboljšana praktično nič. Tudi merilnik hitrosti vidim star, Haslerjev, nobene računalniške podpore... Kolikor se spoznam na predlagatelje takšnih predelav tudi monitor ne služi drugemu kot morda kakšni video kameri ali pa kakšni postranski informaciji za strojevodjo!
Najprej sem misli, da gre za pravo naslednico gomulke:
...ampak sem potem na disku našel še dve slabši sliki notranjosti in vidim, da gre za popolnoma nov koncept, ki s predelavo na sliki iz prejšnjih postov nima povezave...:
LPB
Najprej sem misli, da gre za pravo naslednico gomulke:
...ampak sem potem na disku našel še dve slabši sliki notranjosti in vidim, da gre za popolnoma nov koncept, ki s predelavo na sliki iz prejšnjih postov nima povezave...:
LPB
LPB
Mislim da ne gre za predelavo, vsaj po stenah kabine sodeč. Bolj kaže kot neka nova zasnova, neke XY garniture. Tehnologija stara - predpotopna, brzinomer na zajlo, katerega niti naši 732 nimajo več in kot si že rekel, star kontroler, stari manometri in verjetno gre tudi za enako zastarel pogon s krmiljenjem vred.
Ne morem si pomagat. Močan duh po Rusih je še vedno prisoten.
Samo da k nam ne pridejo pa bo čist OK.
lp
Ne morem si pomagat. Močan duh po Rusih je še vedno prisoten.
Samo da k nam ne pridejo pa bo čist OK.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Zanimivo, veš da res zgleda kot Hasler na "zajlo"!!! Za enega takšnega še vem da deluje na 732-002 TKI Hrastnik. Kakorkoli že, verjamem, da gre za malce konkretnejšo predelavo obstoječe "gomulke".
Sicer pa verjetno nekateri forumaši poznajo, kako je predelana kabina v HŽ gomulki. Nekje, na enem od diskov, vem da imam fotografije... Videl sem tudi nekatere idejne skice planiranih predelav gomulk - klima v potniških oddelkih, velik toaletni prostor podoben Siemensovemu ipd... ampak, kot sem že omenil, takšne predelave stanejo celo premoženje, zasnova pa je še vedno skoraj sto let stara.
Mimogrede - originalna zasnova gomulk izhaja iz Anglije in sicer kot vlak za podzemeljsko železnico.
Sicer pa verjetno nekateri forumaši poznajo, kako je predelana kabina v HŽ gomulki. Nekje, na enem od diskov, vem da imam fotografije... Videl sem tudi nekatere idejne skice planiranih predelav gomulk - klima v potniških oddelkih, velik toaletni prostor podoben Siemensovemu ipd... ampak, kot sem že omenil, takšne predelave stanejo celo premoženje, zasnova pa je še vedno skoraj sto let stara.
Mimogrede - originalna zasnova gomulk izhaja iz Anglije in sicer kot vlak za podzemeljsko železnico.
LPB
Ja. Baje so prvotno gomulko naredili Angleži nekje med I. in II. svetovno vojno. Po končani II. svetovni so Poljakom dali ali prodali licenco. Zanimivo bi bilo vedeti, koliko je bila Poljska gomulka podobna izvirniku. Po moje so Poljaki kar precej oskubili original.
Sicer s "Haslerjem na zajlo" ni nič narobe. V tem primeru pove le to, da ta EMG nima nobenih varnostnih naprav, katere so praviloma vezane tudi na brzinomer.
Treba bo počakat na @strojevodjo, da bo povedal kaj več, kje je snel to sliko.
Uporabnik @ STROJEVODJA: " Ne pusti nas čakat".
lp
Sicer s "Haslerjem na zajlo" ni nič narobe. V tem primeru pove le to, da ta EMG nima nobenih varnostnih naprav, katere so praviloma vezane tudi na brzinomer.
Treba bo počakat na @strojevodjo, da bo povedal kaj več, kje je snel to sliko.
Uporabnik @ STROJEVODJA: " Ne pusti nas čakat".
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Slike obnovljene poljske gomulke je strojevodja gotovo našel na straneh http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID ... =129&nav=B
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Še nekaj dodatnih fotografij je pa tule: http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID ... =131&nav=C.
Tule je pa še nekaj o tem, kaj vse so predelali in obnovili: http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID ... pol&TID=25. Če kdo razume poljsko, mislim da bi lahko v imenu vseh prosil za prevod
Tule je pa še nekaj o tem, kaj vse so predelali in obnovili: http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID ... pol&TID=25. Če kdo razume poljsko, mislim da bi lahko v imenu vseh prosil za prevod
Hja, kakorkoli že - gomulka je gomulka...
Tiste čase, ko so naši hodili prevzemat gomulke na Poljsko, so jih imeli tam cca 1200. Samih tričlenkarjev, po tri skupaj v vlaku. Večinoma je v trojčku delovala le po ena...
Fajn fotka http://www.pr.pkp.pl/img_in/GALERIA/duze/g_hb_1.jpg
Tiste čase, ko so naši hodili prevzemat gomulke na Poljsko, so jih imeli tam cca 1200. Samih tričlenkarjev, po tri skupaj v vlaku. Večinoma je v trojčku delovala le po ena...
Fajn fotka http://www.pr.pkp.pl/img_in/GALERIA/duze/g_hb_1.jpg
LPB
Ne razumem, zakaj so naredili pretežno vsem gomulkam tako velike bele luči, naše gomulke, ne vem ali so jih ob prevezemu pred 40 leti imele, imajo namreč danes "normalne" luči.
Tudi na nekaterih avstrijskih lokomotivah, predvsem starejših, sem že videl tako velike bele luči. So morda te lokomotive Poljske? Če so, bom že pomislil, da je to zaščitni znak Poljskih izdelovalcev železniških vozil - velike bele luči.
Tudi na nekaterih avstrijskih lokomotivah, predvsem starejših, sem že videl tako velike bele luči. So morda te lokomotive Poljske? Če so, bom že pomislil, da je to zaščitni znak Poljskih izdelovalcev železniških vozil - velike bele luči.