Ja, ja psi lajajo karavana gre dalje ( mislim politike ) A mi ostali pa se zaradi naše n....... in tako bomo postali že spet prvi na B....... vse ostalo pa bo šlo mimo nas.
Ko gledam načrt izgradnje nove "južne " proge, ki se po delih odvija v Avstriji se mi nehote zastavlja vprašanje zakaj naši pristojni ne ponudijo Avstriji koridorja, in sicer po dravski dolini do Maribora, nato pa še odsek od Maribora do Šentilja. Komplet traso naj posodobi, oz. na novo izgradi OBB, ki zadevo nato tudi upravlja, Slovenija si vzame le kak procent voznih poti.
V vsakem primeru bo Avstrija zgradila novo progo, vprašanje je le kaj bomo imeli mi od tega. Če se jim ponudi traso, bi oni verjetno imeli manjše stroške gradnje, mi pa kvalitetno povezavo. To da bi Slovenija kdaj nadgradila koroško progo je verjetno utopično pričakovati, zato nima smisla govorit o kaki izdaji nacionalnih interesov, itd...
Thetezar napisal/-a:Ko gledam načrt izgradnje nove "južne " proge, ki se po delih odvija v Avstriji se mi nehote zastavlja vprašanje zakaj naši pristojni ne ponudijo Avstriji koridorja, in sicer po dravski dolini do Maribora, nato pa še odsek od Maribora do Šentilja. Komplet traso naj posodobi, oz. na novo izgradi OBB, ki zadevo nato tudi upravlja, Slovenija si vzame le kak procent voznih poti.
V vsakem primeru bo Avstrija zgradila novo progo, vprašanje je le kaj bomo imeli mi od tega. Če se jim ponudi traso, bi oni verjetno imeli manjše stroške gradnje, mi pa kvalitetno povezavo. To da bi Slovenija kdaj nadgradila koroško progo je verjetno utopično pričakovati, zato nima smisla govorit o kaki izdaji nacionalnih interesov, itd...
Pravilno razmišljaš ! Tudi jaz sem takega mišlenja če sami ne moremo potem naj damo drugim.
klemenčič napisal/-a:Ja, ja psi lajajo karavana gre dalje ( mislim politike ) A mi ostali pa se zaradi naše n....... in tako bomo postali že spet prvi na B....... vse ostalo pa bo šlo mimo nas.
Zdi se, da niti prvi na Balkanu ne bomo več dolgo. HŽ znajo presenetiti s posodobitvijo odseka Zg - Reka in dalje proti Madžarski. In postali bomo lep, prisrčen, podalpski "otoček".
Pa še to. Reška luka lahko postane močna konkurenca Luki KP. Slednji ne bi preostalo drugega, kot vzpostaviti žel. povezavo s Trstom (Pontebana...). Potem lahko SŽ ukinemo, saj povzročajo le izgubo. SLO bo postala prvi primer čudovite evropske države (žepnih ne upoštevam), ki je ne bo kazila grda železnica, ki sodi na smetišče zgodovine.
Signal napisal/-a:
Zdi se, da niti prvi na Balkanu ne bomo več dolgo. HŽ znajo presenetiti s posodobitvijo odseka Zg - Reka in dalje proti Madžarski. In postali bomo lep, prisrčen, podalpski "otoček".
Pa še to. Reška luka lahko postane močna konkurenca Luki KP. Slednji ne bi preostalo drugega, kot vzpostaviti žel. povezavo s Trstom (Pontebana...).
Če pa bodo Hrvatje še sposobni kaj narediti, kakor slabo jim kaže, potem pa svaka jim čast.
Pa še to. Reška luka lahko postane močna konkurenca Luki KP. Slednji ne bi preostalo drugega, kot vzpostaviti žel. povezavo s Trstom (Pontebana...).
Pravzaprav mi ni jasno, zakaj tak strah pred povezavo Kp-Ts. Saj to je najcenejši način rešitve žel. povezave Kp z Evropo. Da bo pa kdaj zgrajena nova proga iz Kp v Divačo in naprej, pa ni videti, saj se evropski denar pospešeno izmika, ker ni pripravljenih projektov za gradnjo pred 2013.
Ni treba se bat povezave Kp-Ts. Tržaški črnosrajčniki ne bojo pustili da bi koprski biznis vozil po italijanskem ozemlju, raje minirajo še tiste usrane tire do industrijske cone.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
zbowe napisal/-a:Ni treba se bat povezave Kp-Ts. Tržaški črnosrajčniki ne bojo pustili da bi koprski biznis vozil po italijanskem ozemlju, raje minirajo še tiste usrane tire do industrijske cone.
Se popolnoma strinjam. V španoviji še pes crkne, pravijo. Pa ne gre le za Italijo. Povsem isto se dogaja s Hrvaško in Madžarsko. Le Avstrija je izjema in to le zato, ker sledi svoj dolgoročni plan, ki bo izcuzal domala vse naokoli.
Država bi morala sama poskrbeti za svojo lastno logistiko, na svojem ozemlju. Le tako bi dolgoročno plemenitila naložbe. Tako pa bodo Sloveniji ostajale le drobtinice in hlapčevsto.