Ljubitelj napisal/-a:Večje ogabe kot tale Desiro mainline pa še ne....., pa še N-1 nepotrebnih podstavnih vozičkov .....
LPL
Daleč od tega da bi bil nek ljubitelj Desiroja (prej obratno), pa vendar mi tale ML izgleda precej lepši od našega "Desiro Classic". Sicer pa imajo vsake oči svojega malarja.
Je pa zato Cityjet odličen za potnike, velika izboljšava v primerjavi s starejšimi Talenti.
Se pa tudi sam čudim odsotnosti Jacobsovih podstavnih vozičkov... morda tiči razlog v dolžini členov?
Zakaj imata Talent in ta Desiro en odjemnik
P.S. Mene na naših Desirojih moti le klima(lahko bi bila lepše narejena kot na avstrijskih). In spet...nobeden ni popoln (zame) Obb ima preveč majhna podvozja odspredaj, in preveč velik "dimnik"(izpuh)
ja no sem izbirčen ....
In spet...nobeden ni popoln (zame) Obb ima preveč majhna podvozja odspredaj,
Na osnovi kakšnih meritev, podatkov ali simulacij si prišel do te strokovne ugotovitve? Dolžina podstavnega vozička (točneje razmik osi) ni v današnjem stanju tehnike noben pokazatelj kvalitete. V spomin samo to, da so najhitrejši tovorni vagoni za 160 km/h (Green Cargo Gblss-y, B-mail, nosilnost 22,4 t) preprosti dvoosni vagoni, ki brez težav vozijo tudi 180 km/h. Tudi znameniti vlaki Talgo za kar precej visoke hitrosti okoli 240 km/h imajo sila kratke podstavne vozičke, so enoosni.....
Sem predvideval, zato sem nekako "ostro" postavil vprašanje. Človek se sčasoma navadi na nek izgled in to se ga dolgo drži. Sicer ima pa menda tudi Desiro SŽ ne-jacobsove vozičke s precej kratko medosno razdaljo.
Zgledajo dobro. Sploh "lebdeči" sedeži. Edino kar mene moti pri vseh Desirojih je ta večnivojskost. Pa naj bo še tako lep, ena notranja stopnica me odvrne. Ne vem kako je Siemens za DB naredil DB-Baureihe 425, kjer je vse na istem nivoju, vključno s peronom... (Morda imajo Nemci višje perone? Na starejših postajah vem da je še vedno treba dol stopit na peron iz garniture). Desiro, bi lahko imel tudi kakšen prostor več za kolesa, da nebo izgledalo kot da smo leta 2000
Upam, da, ko bodo pri nas kupovali, bo vse na istem nivoju brez trepen.
Edino kar mene moti pri vseh Desirojih je ta večnivojskost. Pa naj bo še tako lep, ena notranja stopnica me odvrne.
Izgleda, da je Siemens Desiro eden redkih vlakov, ki ima v notranjosti stopnice, dvonivojskot. Zadnji dve leti v Nemčiji nisem zasledil v novih garniturah drugega, kot rahlo klančino proti delu nad jacobsovim vozičkom. Celotna notranjost je pa delovala zračno, brez vmesnih vrat kot na naših in omogoča prosto gibljivost.
Edino kar mene moti pri vseh Desirojih je ta večnivojskost. Pa naj bo še tako lep, ena notranja stopnica me odvrne.
Izgleda, da je Siemens Desiro eden redkih vlakov, ki ima v notranjosti stopnice, dvonivojskot. Zadnji dve leti v Nemčiji nisem zasledil v novih garniturah drugega, kot rahlo klančino proti delu nad jacobsovim vozičkom. Celotna notranjost je pa delovala zračno, brez vmesnih vrat kot na naših in omogoča prosto gibljivost.
LPL
Tudi Hrvaški novi motornik nima vmesnih vrat in stopnic.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
..ja, ja...je lepo snežilo na Štajerskem.... ....na Koroškem pa grdo.... ...poleg ostalega je polomilo drevje......drevje pa vozno mrežo....(nekam znano nam je)....in Jesenice so trenutno (baje bo čez kak dan al dva zrihtano) štuc proti Evropi....
...Štajerci pa švicate.... ...z gorenjskimi vlaki za povrh...